Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.09.2007 15:10

Lainaus: FrozenCorpse

Sit ollaa monesti pistetty koirat kaivaa kaupungin istutukset ylös salaa... Ja naurettu perää. On tervettä välillä päästää se sisäinen lapsensa vapaaksi.

No mutta ei tuolla tavalla. Kukkaistutukset ovat nättejä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.09.2007 15:26
Tulihan sitä leikittyä vaikka mitä mutta kaikkein parhaiten mieleen on jäänyt talvella naapurinlasten kanssa harrastetut koiravaljakkokisat.
Meillä jokaisella oli omat potkukelkat, joilla me sitten viiletettiin pitkin pihaa ja kuviteltiin, että meillä oli omat koiravaljakot, jotka vetivät niitä kelkkoja.
Tuohon leikkiin saimme muistaakseni inspiraation Baltosta, joka oli tuolloin yksi minun suosikkielokuviani.
Meillä oli jopa omat nimet kaikille niille mielikuvituskoirille ja minun oma suosikkini oli siperianhusky nimeltään Nelli.

Sitten talvisin käytiin naapuriston poikien kanssa viereisellä mätsämäellä laskettalemassa pulkkien ja kelkkojen kanssa.
Tuosta on parhaiten jäänyt mieleen se, kun minä halusin huomionhakuisena esittää kovempaa tyttöä, kuin mitä olinkaan ja uhittelin aina uskaltavani laskea kaikki ilkeimmän näköiset ja liukkaimmat mäet ihan tuosta vaan.
Silloin tuli ajettua puuta päin aika monta kertaa.

Kesäisin meillä oli aina omia majoja tuossa talomme viereisessä pikku metsikössä, jossa leikimme keijuja, menninkäisiä ja kaikkia mitä ihmeellisempiä örrimöykkyjä.
Siitäkin oli aina kisaa naapureiden kanssa, että kuka saisi tehtyä kaikista makeimman ja tyylikkäimmän majan.

Pikkusiskon kanssa tuli usein leikityksi barbileikkejä.
Melkein joka päivä tuli järjesteytyksi barbien kauneuskilpailuja ja minä mökötin loukkaantuneena siitä, kun siskon barbie mukamas voitti aina kaikki kilpailut.

Olin todella kilpailukeskeinen kakara.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.09.2007 15:28
Mä oon aina leikkiny yksin omia mielikuvitussleikkejä Mulla oli pienenä hieno, muovonen, musta miekka ja sillä mä tapoin hirviöitä (eli nokkosia ). Sitten kun isoveli kehitti mulle puisen sapelin aloin tappamaan isompia hirviöitä. Joskus talvella leikittiin sotaa; piilouduttiin ojiin vihollisilta sun muuta
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.09.2007 16:19
Leikin paljon sotaleikkejä. Mulla oli mieletön kokoelma herne-, vesi- ja muita leikkipyssyjä. Eikä musta silti tämän sotaisampaa tullut
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.09.2007 17:08
Musta on tullu kuulemma älyttömän sotaisa koska omistan 2 asetta... En minä muuta ku mettästän ja harjottelin niillä
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2007 17:31
Leikin pienenä kuollutta..
tai siis halusin monesti kokeilla miten koiramme reagoi jos esitän kuollutta. (Koira raukka)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.09.2007 18:18

Lainaus: Eowyn

Leikin pienenä kuollutta..

mä tykkään aina välillä vielkin kleikkiä kuollutta mutta tietrysti itekseni. sanon sitä väliaikaiseksi eutanasiaksi
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.09.2007 18:19
Barbeilla ja nukeilla leikittiin. Sit rakennettiin aina iso lumilinna ja naapurin poika (prinssi) pelasti mut vihollisten (meidän vanhempien) kynsistä. Sit leikittiin Afrikan tähen laudalla pikkueläimillä. Sit mä leikin kotista ja nukkekodilla pikkaraisilla (siis sellasia pieniä kovia nalleja tms., jolla oli sellanen karvanen pinta)... Mulla ei koskaan ollu kovin raakoja leikkejä. Paitsi joskus 2.luokalla kaverin kans leikittiin barbeilla jtn sellasta,et sen kaverin Ken petti sitä sen Barbia mut Barbin kans ja sit kaverin Barbie teki itsemurhan. Ulkona oltiin monesti piilosta ja jtn roolileikkejä
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.09.2007 23:06
Asuttiin mun lapsuuteni ajan rivitalossa ihanassa pihapiirissä, oli paljon oman ikäisiä kavereita. Piiloleikit, kirkonrotta. ja oli meillä joku ns. bändiviritelmäkin.

Vieläkin kauhistelen sitä, miten pahoja riitoja siellä oli aina välillä.

Serkkujen luokse oltiin rakennettu oikea salamaja puuhun, se on siellä vieläkin.

Mulla on itsellä 9-vuotias systeri. Omakotitaloalueella ei oo samanlaista pihapiiriä kuin mitä mulla aikanaan oli ympärillä. ei miun systeri ja sen kaverit edes leiki samalla tavalla.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.09.2007 23:11
Me leikittiin mun luokkakaverin kanssa yhdessä vaiheessa ihan himosti Crash Bandicoottia ja kumppaneita. Jos tiedätte siitä pelistä ne hahmot Mun luokkalainen oli aina Crash ja mä olin Coco tai Cortex. Muistan kun tehtiin isoihin lumikasoihin koteja Sitte kaivettiin sinne isot kuopat mihin laitettiin puita ja paperia ja sytytettiin sinne takka. Sitten toisen naapurin tytön kanssa leikittiin pokemoneilla Sitten leikittiin koiria yhessä vaiheessa,mä leikin aina meidän silloista koiraa,Nettaa ja Aino heidän koiraa,Zorroa. Oli aika rajuja välillä nekin leikit
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit