Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2007 23:57
Omaan psyykeen erityisesti on jäänyt jälkiä "hirviöpelistä", jota leikittiin naapurin poikien kanssa Elikkäs minä olin joku ihmissusi/vampyyri/predator, joka sitten yritti tappaa sotilaita, joita he esittivät leikkiaseineen ja taskulamppuineen. Oli erittäin jännää etenkin syyspimeillä, pari kertaa säikäytin polot toden teolla, kun eivät osanneet odottaa, mistä minä pahalainen hyökkään
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.10.2007 11:08
Tytöillä tuntuu täällä olevan jotain hirveitä ylpeysmeininkejä siitä että ovat olleet poikatyttöjä leikkien perusteella. Hei, minäkin olin poikatyttö, ja silti leikin (Salaa) Barbieilla varmaan 14-vuotiaaksi asti. "Tyttöjen leikit" ovat ihan yhtä hyväksyttäviä kuin "poikienkin leikit" - ja toisinaan eivät yhtään vähemmän kieroja ja väkivaltaisia. Hieman vain eri tavalla.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.10.2007 11:14

Lainaus: Heetteri

Tytöillä tuntuu täällä olevan jotain hirveitä ylpeysmeininkejä siitä että ovat olleet poikatyttöjä leikkien perusteella.

no jos ovat ylpeitä siitä niin sitten ovat... ja ei se että tytöt on leikkinyt "poikien leikkejä" tarkoita sitä etteikö ne olis leikkiny myös babeilla´. esim miä oon leikkinyt molempia mutta slti on poikatyttö.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 04.10.2007 11:22

Lainaus: Iiriva

se oli suuri noitatieto

Mulla onkin se itsellä Aivan ihana kirja :]

Oon muuten varmaan jotenkin outo täällä, kun en ite oo ollu mkn poikatyttö O.O
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 04.10.2007 15:36

Lainaus: raavittu

Oon muuten varmaan jotenkin outo täällä, kun en ite oo ollu mkn poikatyttö O.O

En minäkään mikään poikatyttö ollut, vaikka vanhempani hankkivat minulle ja siskolleni pikkuautoja ja leikkasivat hiukseni ihan lyhyeksi. Minä sain myös asua talomme sinisessä makuuhuoneessa kun siskollani oli pinkki. Ehkä ne olisivat halunneet minusta pojan, mutta minä olen aina ollut tyttömäinen tyttö ja ylpeä siitä.

Minäkin leikin pienenä tietysti näitä tavallisia leikkejä, kuten nukkeleikkejä, kotia, lääkäriä ja hevosia. Kilpailunomaisista peleistä, kuten kirkkis ja polttopallo, en pitänyt. Mainittavan erikoinen leikkini oli kuitenkin se, kun välillä leikin, että painovoima on "sivuttain" ja roikuin pöydissä ja kaapinkulmissa kiinni etten tippuisi seinille. Usein myös kävelin ympäriinsä laattalattioilla niinkuin shakkipelissä ratsu liikkuu ja leikin olevani shakkinappula.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.10.2007 15:54

Lainaus: Heetteri

Tytöillä tuntuu täällä olevan jotain hirveitä ylpeysmeininkejä siitä että ovat olleet poikatyttöjä leikkien perusteella. Hei, minäkin olin poikatyttö, ja silti leikin (Salaa) Barbieilla varmaan 14-vuotiaaksi asti.

Niin minäkin :<

muoks: ja itse en ainakaan sanoisi olevani mitenkään ylpeä poikatyttöydestäni, siitä kun tuntui loppujen lopuksi seuraavan vain harmeja ja syrjintää.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2007 16:32
Voi onhan niitä..

Joskus erään mua pari vuotta nuoremman kanssa leikittiin legoilla semmosta, että tehtiin torni. Alimmaksi laitettiin kolme semmosta aluslevyä (sellaisia isoja legolevyjä) ja siitä lähettiin kokojärjysteyksessä latomaan ylöspäin. Isä laittoi aina viimeiset palikat, kun ei ite edes tuolin kanssa yltytty.. Ja kovin huvi oli romahduttaa se koko torni - ja aloittaa alusta.

Isällä oli ja on edelleen pussillinen eläinfiguureja. Leikin pienenä aina, että kuninkaana on se kiltimmän näköinen leijona, se oli niinkuin se Leijona Kuningas. Ilkeämpi vaanima-asennossa oleva leijona oli Scar ja kotikissa oli Simba. Sitten vuohella oli lapsena karitsa ja kameli oli kirahvin mummo. Seepra oli joko hevosen vaimo tai hevosen siamilainen kaksonen. Myöhemmin tuli semmonen ihastuttava vaaleanpunainen poni, josta tuli ilkeä prinsessa. Sitä ennen tosiaan hevonen syrjäytti leijonan ja siitä tuli kuningas. Jee... Ainiin, kenguru kasvatti kaksi jääkarhua, kunnes kuoli myrkkyruohoon, mutta sarveton ja jalkapuoli uroshirvi kuolasi sen päälle parantavaa sylkeä..
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2007 16:54
Prätkähiirillä, poneilla, barbeilla ja leegoilla. Muita en nyt muistakaan tähän hätään. ;D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.10.2007 16:59

Lainaus: Akhkharu

Prätkähiirillä

Mie katsoin Prätkähiiriä ja teinimutanttikilpikonnia aina!

Jossain Prätkähiiri-leikissä minun piti olla Santtu, vai mikä sen naisen nimi oli...
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2007 17:02

Lainaus: Iiriva

Jossain Prätkähiiri-leikissä minun piti olla Santtu, vai mikä sen naisen nimi oli...

Itse olin leikeissä Vinski tai Moto ;D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit