Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä sinä leikit pienenä?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.10.2007 17:05

Lainaus: Akhkharu

Lainaus: Iiriva
Jossain Prätkähiiri-leikissä minun piti olla Santtu, vai mikä sen naisen nimi oli...

Itse olin leikeissä Vinski tai Moto ;D

mä oon kans katellut niitä aina pienenä... ja tasinpa haluta olla minäkin Vinski...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.10.2007 17:05

Lainaus: Akhkharu

Itse olin leikeissä Vinski tai Moto ;D

Moto oli paras! Mutta nyt kuin katsoin pari jaksoa niitä vanhoja Prätkähiiriä, huomasin, että dubbaus on aivan kammottava! Mutta lapsena sitä ei huomaa
  • Lähetetty: 04.10.2007 17:07

Lainaus: Iiriva

Mutta nyt kuin katsoin pari jaksoa niitä vanhoja Prätkähiiriä, huomasin, että dubbaus on aivan kammottava! Mutta lapsena sitä ei huomaa

mutta karmeasta dubbauksesta huolimatta se on silti yks kovimmista piirrossarjoita ikinä ja tunnari tietysti myös
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2007 17:18
Hmphh
ne normaaleimmat, 10 tikkua laudalla, kirkonrotta jne
Vesisotia jne..
Sitten dominoita olen rakennellu pienenä oikeen innolla
AINIIN ! tein myös kokonaisen kirjan täyteen " aarekarttoja "
En paljon muuta >.<
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.10.2007 17:24

Lainaus: Heetteri

Tytöillä tuntuu täällä olevan jotain hirveitä ylpeysmeininkejä siitä että ovat olleet poikatyttöjä leikkien perusteella.

Olinkos minä sitten tyttöpoika ?
  • Lähetetty: 04.10.2007 17:57

Lainaus: Chrystalis

Olinkos minä sitten tyttöpoika ?

voi jumalauta... repesin
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.10.2007 21:07
Minulla oli ihan pienenä tapana leikkiä pari vuotta nuoremman veljenpoikani kanssa. Meillä oli aina metsässä majoja kuusirykelmissä ja niistä sitten tapeltiin isompien poikien kanssa että mitkä kuulu kellekkin. Saatettiin juoksennella metässä monia tunteja leikkien joitain ihmesankareita ja puukepi t aseena. Talvisin leikittiin kukkulan kuningasta (toisin sanoen työnneltiin toisia alas jäisellä mäellä ja yritettiin pysyä ite ylhäällä) ja kaivettiin tunneleita lumen alle ja tehtiin lumiukkoja ja tietenkin se lumisota.

Kesällä monesti meressä uiskenneltiin matalassa rantavedessä ja leikittiin että oltiin jotain kärppiä jotka oli ollu merihädässä ja pelastunu rannalle.
Sitten oli ne autot joita työntämällä taaksepäin sai ne itestään liikkumaan. Prätkähiiret oli kanssa semmosia joilla leikittiin ja omistin itsekkin muutaman. Meillä oli aina tapana rakentaa videoista, kirjoista ja viivottimista monikerroksisia kaupunkeja joissa sitten dinot, koirat ja mitkä lie otukset viettivät mitä eriskummallisimpaa elämäänsä.

Kavereitten kanssa tosiaan sitten leikittiin dinoilla. Se oli joku ihme dinobuumi läpi lapsuuden ja niitä piti saaha aina vaikka minkämoisia.

Hyppynaruilla aina hypittiin ala-asteen välkillä. Oli todella hauskaa hyppiä joukolla niin että oli aina vaikka neljä yhtäaikaa hyppäämässä ja piti päästä pois tietyn hyppymäärän jälkeen. Hippaakin leikittiin ja joskus ekoilla luokilla oltiin myös pusuhippaa koko luokan voimin

Jossain vaiheessa oli myös se pokemonkortti juttu että niitä sitten keräiltiin ja niillä pelailtiin ja vaiheltiin. Myös game boy coloria ja advancea pelailtiin yhdessä. Pleikkari ykköstä unohtammatta.

Poneilla leikkiin jonkin verran ja barbejakin taisi olla muutama. Joskus talvella saatettiin mennä lumivuorelle barbien kanssa ja leikkiä että tulee lumivyöry jne.

Eipä nyt heti tule muuta mieleen. Vielä tietenkin ne 'muotinäytökset' kun siskon kanssa mentiin ympäri taloa liian isoissa vanhempien vaatteissa. joo..
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2007 10:24
Tämähän mukava aihe, alkaa muistelemaan sitä lapsuudenkotiaan ja ympäristöä ylipäänsä, missä sitä tulikaan elettyä.
Kyllähän siinä sai kohtuullisen vapaan kasvatuksen, vaikkakin asuttiin samassa suuressa talossa isäni vanhempien kanssa. Meidän nelihenkinen/myöhemmin kolmihenkinen perhe asui yläkerrassa, ja muut sitten alemmissa kerroksissa.
Noh, en vedä nyt muistelmiin, vaan palaan itse aiheeseen: Sisareni, sekä serkkujeni kanssa leikittiin päivittäin, oli sitten syksy, kesä tai talvi.
Serkut kun asuivat naapurissamme. (Kyllä, osa sukua asui aikoinaan aika tiiviisti)
Nojaa, meillä oli kaksi suurtaa puutarhaa käytössämme, eli lapsen silmin sen muuttaa viidakoksi, satumetsäksi, tai vaikkapa Waterloon taistelukentäksi. Tahdon lapsen mielikuvituksen takaisin..
Meidän leikit oli kyllä niitä parhaita muistoja koko lapsuudesta..
Oli niin monenlaista, etten malta edes kirjoittaa, eikä nyt ole paras hetkikään.
Myöhemmin sitten kun olosuhteet muuttuivat ja ainoa jonka kanssa oli mahdollisuus leikkiä, oli sisar. Ja kun tyttöjä ollaan, niin eikös vaan ne barbiet ollutkin suosiossa.
Äh, jatkan tämän sepostelua myöhemmin, kirjoitan lapsuudenleikit sitten pätkissä.
Olen vieraalla koneella, rajoitetun ajan, eikä nyt suolla muuta kuin sekavaa tekstiä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 05.10.2007 10:57

Lainaus: Devilsbride

Tahdon lapsen mielikuvituksen takaisin..

Niinpä. Tätä viestiketjua kun lukee, huomaa kyllä kuinka ihanan rikas mielikuvitus lapsilla on. Minullakin oli, ja on sitä vielä tallellakin, mutta kunpa saisi sen kokonaan takaisin... Opin lukemaan vähän ennen koulun alkamista ja luin paljon, mikä osaltaan varmaan vaikutti mielikuvitukseeni ja muuhunkin. Kirjoitin pienenä myös oman pienen "kirjan" ja kuvitin sen piirroksilla.

Minä olin hyvin tyttömäinen tyttölapsi. Oli minulla kai pari leluautoa, mutta enimmäkseen ja mieluiten leikin vain "tyttöjen leikkejä" "tyttöjen leluilla". Barbiet ja nuket olivat kova juttu. Leikimme muun muassa prinsessaleikkejä. Erään kaverin kanssa rakentelimme erilaisia majoja, joskin minusta se oli välillä vähän tylsää ja kaverini tekikin suurimman osan majanrakennustyöstä. Tämän saman kaverin kanssa myös leikimme joitakin tv-sarjoja tai jopa mainoksia (), ja teimme omia "musiikkivideoita". Lauleskelin muutenkin aika paljon.

Ala-asteella seikkailimme kavereiden kanssa metsässä ja leikimme siellä. Toisinaan taas niihin aikoihin olin hyvin yksinäinen, eikä minulla aina ollut juurikaan ystäviä, jolloin saatoin samoilla koulun lähellä olevassa metsässä myös yksinäni kuvitellen olevani jokin metsänhaltia, keiju tai muuta vastaavaa.

Joskus leikittiin hippaa ja piilosta, mutta etenkään edellämainittu ei kuulunut varsinaisiin suosikeihini, sillä en ollut kovin nopea juoksija. Hyppäsimme hyppynarua koulun pihalla ja vapaa-ajalla, mikä oli ihan mukavaa. Yleisesti ottaen mitkään kovin urheilulliset tai rajut leikit eivät olleet minun mieleeni, vaan pidin enemmän rauhallisista leikeistä.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: FilthyMannequin
  • Lähetetty: 05.10.2007 11:42
Mä tykkäsin aina leikkiä jotain Hopeanuolta ja Leijonakuningasta ja sit myös tuota... mikä se piirretty nyt oli, jossa oli niitä kaikkia elukoita. No kuitenkin... Ja sit Kukkulan kuningasta ja vaikka mitä. :P Piilosta oli kiva leikkiä. :P Ja poliisia ja roistoa. Sitä oli varsinkin kiva leikkiä syksyllä, pimeällä myöhään ulkona. Oi, että, oli se kivaa olla lapsi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit