Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mitä sinä leikit pienenä?

• Vastaa
Leikin eskarissa noitia yhden kaverini kanssa Taisi olla jo silloin jotain vinksanhtanut. Syksyisin leikin ulkona (pimeää=jes) kirkkistä tai Poliisia ja Rosvoa. Sitten jotain "kotileikkiä", mutta ei ihan perustapaan vaan krhm.. no se siitä. Sitten hypittiin narua ja ruutua. Lempparit oli yllä noi syksyiset piileskely/takaa-ajoleikit.

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Mä leikin kavereitten kanssa yleensä barbeilla tms.
Joskus leikittiin jotain ihmeleikkiä, jossa muovailtiin muovailyvahasta hirviöitä ja "taisteltiin" niillä, eli heiteltiin toisiamme niillä.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Barbeilla.
ala-asteella leikittiin hevosia välitunneilla hehhee =D

The stupid neither forgive nor forget; the naive forgive and forget; the wise forgive but do not forget. - Thomas Szasz

• Vastaa

Lainaus: Cherise

ala-asteella leikittiin hevosia välitunneilla hehhee =D

Tämän meinasinkin unohtaa! Vielä pari vuotta sitten leikittiin välitunneilla hevostallia.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Joo mä en oo leikkiny pienenä varmaan mitään ku jotain Duudsoni leikkei.Muuten olin aina katsomassa kun muut teki jotain.

Elämäni on musta

• Vastaa
Lapsena leikittiin kesällä Pocahontasta naapurin tytön kanssa ja tietysti tappelu oli, kumpi saa olla intiaaniprinsessa ja kumpi on sitten Nakoma :> Myös kaikki mahdolliset muut pelit, kirkonrotta, hippa sun muut vei suuren osan ajasta ja läheisessä metsässä tuli usein kirmattua kunnes äiti pakotti sisälle. Sinne rakennettiin monet majat ja tukikohdat joista sitten taisteltiin :>

Talvella taas oli napakelkka kovassa käytössä ja lumilinnoja tuli rakennettua ja luistelu oli varsin suosittua ajankulua.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Lapsena leikittiin kesällä Pocahontasta naapurin tytön kanssa

Haa tuon olinkin jo unohtanut, leikittiin pikkusiskon kanssa niin, että minä olin Jasmine ja sisko oli prinsessa Ruusunen, ja tottakai äippä oli tehnyt meille asiaankuuluvat asut =P

The stupid neither forgive nor forget; the naive forgive and forget; the wise forgive but do not forget. - Thomas Szasz

• Vastaa
Oi! Ihanan nostalginen aihe. Me leikittiin vaikka mitä, mutta päällimmäisinä tulevat mieleen:
- hypättiin twistiä tai narua
- rajankierto
- jättilintu-leikki, jossa mielikuvituslentoliskot ajoivat meitä takaa ja me yritimme tuhota niiden pesäpaikan
- He-man -leikki, olin yleensä se siivekäs naishahmo (jonka nimeä en enää muista) ja leikkipaikkana oli paalikasa
- saunan katolla paahdettiin kesäisin sytkärillä pähkinöitä ja talvisin laskettiin sieltä liukureilla alas (molemmat äidin kieltämiä huvituksia..)

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa

Lainaus: Elvira

- He-man -leikki, olin yleensä se siivekäs naishahmo (jonka nimeä en enää muista) ja leikkipaikkana oli paalikasa

Ai sinäkin olit Velhotar?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Hui ku ei meinaa muistaa noin 'kaukaisia' asioita. No ainakin barbeilla ja nukeilla leikin pikkuisena! Hoivaviettini on aina ollut aika mahtava Ala-asteella leikittiin Sweet valleytä sarjan innoittamina, itse olin Jessica Sitten kaikki kirkkikset ja muut perus jutut.

Heh ainiin barbien kanssa matkittiin aina Kauniiden ja rohkeiden tapahtumia Kuten sitä kun yksi sarjan naisista poltti kasvonsa tai jotain kun mies ei saapunut paikalle, hyviä vaikutteita

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Vampira80, darkAngel). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!