Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viherpeukaloita?

• Vastaa
Eilen istutuin kahvinsiemenen, saa nähä nyt mitä siitä tulee. Nyt on kyl joku viherkärpänen purru mua Kauhee innostus kasvattaa vaik mitä. Ei vaan oo tilaa millekkään kovin monelle kasville.
  • Vastaa

Lainaus: pikkumyy

Nyt on kyl joku viherkärpänen purru mua

Se on se kevät!! Hitto kun itekkin himoitsin kaikenmaailman yrtinsiemeniä yms. ruukkuja ja multaa ku käytiin miehekkeen kanssa K-raudassa tekis niin mieli tehdä kylvöpuuhia...mutta kun on puutetta tilasta :/ pitää kai raivata ikkunan eteen tilaa...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Meiän klaanin luolassa kyllä pursuaa kasveja: orkidea, traakkipuu, jucca, rönsylilja, kannukasvi ja muuta mukavaa. Isokokoinen puutarhakin löytyy.

Heetti

• Vastaa
Minäkin haluaisin kasvatella jotain, mutta tappamaan jopa lahjaksi saadun tulilatvan! Unohdin kastella. Kasviravinnetikkuja pitäisi kyllä hankkia mm. joulukaktukselle.

Olen toivoton ._.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Huonekasvit ei silleen nappaa, mutta kasvimaasta haaveilen. Ei sillä, että mä tietäisin mitään vaikkapa juuresten kasvatuksesta, mutta erehdyksen kautta onneen käy tie! Sit olis pervession viritellä jotain pientä dendrologista kokoelmaa... jalot lehtipuut ja erilaiset kuuset kiinnostaa noin niinkun erityisesti.

Ja voi olla, että joskus sitä tulee ostettua metsääkii jos hyvä palsta osuu silmiin... Tai mulla on veljen kanssa perintönä tulleet huimat 12 hehtaaria *********** metsitettyä peltoa, jonka puuaines on liian kieroa kiikunjaloiksikin. Toivon, että naapurin viljelijä pian antaisi tarjouksen ja pääsisin siitäkin mokomasta...

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Mulla olis projektina kasvattaa kaktus siemenestä asti ite. Ihan hulluna oon noihin pieniin piikkipalleroihin , mutta itelle ei vielä ole tullu hankittua. Kunhan jostain vaan saan siemeniä niin sitte...

Sweet little words made for silece...

• Vastaa
Mun sypressi voi jotenki huonosti. Oon kastellu sitä hyvin ja se on mun mielesetä sellasella paikall millä pitää. Se on ollu mulla joulusta asti ja nyt näyttäis tekevän kuolemaa. Osaako kukaan sanoa, mikä sillä vois olla tai mitä kannattais kokeilla.
  • Vastaa
Pirulainen kun piti saada uusi kukka Ikeasta (itse en siellä ollut, mutta aina voi juoksuttaa muita).
Ensimmäisellä kerralla en ilmoittanut ajoissa, minkälaisen kukan olisin tahtonut, enkä liiemmin tiennyt Ikean valikoimasta muutenkaan.
Toisella kerralla juoksutettava ihminen havaitsi tehtävän liian vaikeaksi ja hylkäsi sen kokonaan.
Onneksi en etukäteen maksanut.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (Swanette, SirMarylee, kuopassa, Jenaldo, hardlove, Vampiric_). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!