Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viherpeukaloita?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 22.01.2008 22:36

Lainaus: Freya

Noh... Nyt ne ovat kuolleet. Jee jee.

Kastelitko usein?
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2008 16:12

Lainaus: blackwolver

Kastelitko usein?

Hmm, välillä taisi jäädä vähän vähemmälle, mutta tuota ihan suhteellisen hyvin.
Toisaalta huoneeseeni ei oikein valoakaan tule kun sälekaihtimet ovat rikki niin ne on sitten kiinni 24/7. En tiiä.
  • Lähetetty: 23.01.2008 16:31

Lainaus: Freya

mutta tuota ihan suhteellisen hyvin

Mehikasveja kastellaan aika harvakseltaan...saattoivat ehkä "hukkua" :P No mutta ei se aina siitäkään ole kiinni...itse ostin mehikasvin joka mätäni vaikka kastelin vasta sitten kun multa oli kuivahtanut tarpeeksi. Huoneilma saattoi olla syynä...
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2008 09:58
Keväämmällä olen päättänyt aloittaa projektin, tarkoituksena koittaa kasvattaa ja pitää hengissä myös muutamia yrttejä omaan käyttöön
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.02.2008 16:26
On ne kasvit kivoja, mut itellä oon vaa joululahjaks saatu sypressi. Bonsaipuu olisi mukava, mutta toistaiseksi minulle liian vaativa.

Osaako kukaan sanoa, voiko sypressi enää selvitä, kun se pääsi kuivahtamaan aika pahasti ja nyt kastelin sitä? Se toipui hieman, mutta on edellen todella kuiva. En uskaltaisi kastella paljon enempää, etten kastele liikaa mutta haluaisin sen vielä virkoavan.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.02.2008 18:40
Yucca-palmuni tekee kuolemaa.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 18:43
Minä innostuin kasveista reilu vuosi sitten ja sen jälkeen on ollut jos minkänäköistä elijää. Eniten ole kuitenkin innostunut juuri vähän "erikoisemmista" kasveista. Lihansyöjäkasvit ovat aivan must ja niitä minulta löytyy monia erilaisia. Kannukasvi on ehdoton suosikkini. Sen lisäksi olen kivikukista innostunut, mutta ne meinaavat säilyä minulla vähän huonosti. Jahka kevät ehtii taas pidemmälle aion niiden kasvattamista siemenistä asti yrittää.
  • Lähetetty: 03.02.2008 18:46

Lainaus: BronzeRain

Yucca-palmuni tekee kuolemaa

Jos pystyt niin leikkaa varresta pätkiä ja koita juurruttaa niitä vesilasissa!
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 18:47
Ottaisin kovin mielläni useammankin kasvin, mutta kun en saa kaktustakaan pysymään hengissä. Ja jos en minä onnistu sitä kasvia tappamaan niin sitten kissat pitselee sen poskeensa
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 21:03
erinlaiset viherkasvit ja yrtit ovat mieleeni.
kaktuksia oli joskus parhaimmillaan 200 eri kappaletta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit