Gootti.net

Viherpeukaloita?

Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2012 14:54

Lainaus: Roudatar

Lainaus: Dagonist
No mä aloin kasvattamaan chilejä.. Ja jopas jotakin tulihan niitä, ja osaavat olla mukavan tulisia :P

Oon ite kans miettiny että pitäs kokeilla kasvattaa. Oliko kui vaikeita hoitaa?

mä kokeilin viime vuonna habaneroja, oli tosi helppoja kasvattaa ja sai leikelläkkin miten sattu. Ne on monivuotisia (chileistä en tiä mitkä lajit on ja mitkä mahdollisesti ei) ja "talvetin" ne laittamalla ruukut ikkunaan ihan kiinni. Mutta en tainnut onnistua talvetuksessa kerran näyttävät niin kärsineiltä. Luulisin chilien olevan myös samanlaisia kasvatettavia.
Kirjoittanut: bloodflowerz (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.06.2012 16:22
Chilien kasvattamisen helppous riippuu hyvin pitkälti lajikkeesta; peruslajikkeet helppoja kasvatettavia, mutta osa taas erittäin vaativia. Pieni varoituksen sana; chilien kasvattaminen vie mukanaan Niin ainakin kävi itselleni aikoinaan; aloitin noin viidestä eri lajikkeesta, ja tänä vuonna lajikkeita on parisenkymmentä.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2012 09:58

Lainaus: bloodflowerz

chilien kasvattaminen vie mukanaan

Itsekin olen jo monen vuoden ajan meinannut alkaa kasvattamaan chilejä mut jotenki jääny :/ Syynä varmaan sekin että ennen söin jatkuvasti chiliä mutta nyt on jäänyt vähemmälle.

Pitää nyt vielä päivitellä kun meille tuli koralliverenpisaraa 4 kpl ja yksi tavallinen verenpisara-amppeli! Ja tomaatit on kasvanu jo hyvää tahtia, saa nähdä koska ovat valmiita syötäväksi
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.06.2012 13:02
Empä tiennyt mitä tuleman piti, kun toukokuun lopussa postasin tänne kasvinkasvatustaidoistani.
Eiköhän eräs sukulainen pamauttanut ruukkukasvin kouraan valmistujaislahjaksi! Oli vielä hautajaiskukka peräti. Haha, hyvä vitsi.
Olen kyllä äärimmäisen yllättynyt, että kallani on vielä hengissä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.06.2012 19:38
Mun Kliiviat kukkii ensimmäistä kertaa ikinä! Onkin tossa kasvaneet jo varmaan sellaiset kymmenisen vuotta? Hahaha, voi olla pienestä asiasta täpinöissään. Joku viherkasvi
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit