Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viherpeukaloita?

• Vastaa
Viikonlopun saldo: bonsaipuu, outo mehikasvi ja outo pikkupalmu...Pirilän kukkatalosta tuommoiset tarttu mukaan

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Ääää! Kultaköynnökseni voi huonosti, sen lehdet kellastuvat... Liekö saa kylmää vetävästä ikkunasta? Pitäisi kai siirtää muualle, mutta kun muualla päin huonetta se ei sitten saa tarpeeksi valoa ja ja ja... Mit mie teen? :/

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Mulla oli ihana ja söpö pikkuinen kaktus jossa oli pehmeät piikit, mutta raukka kuoli:\ Siskollani taas on jos jonkinmoista bonsaita, kaktusta ja roikkuvaa rehua. Olohuoneessa meillä on noita mikä-sen-nimi-oli kasveja, jotka tykkää pimeästä. (Apua, mikä sen kasvin nimi on? Äsken just luin sen tosta ekalta sivulta)

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Palmuvehkaa varmaankin tarkoitat

Iiriva, ootko lannoittanu sitä kultaköynnöstä? Se vois auttaa...ja kyllä se selviää varjosammassakin paikassa, se vaan kasvattaa pidemmät nivelvälit ja väristä tulee semmonen hailee. Jos siirrät sen vaikka vaan viikoksi evakkoon ja katso miten se sitten reagoi siihen.

• Vastaa
Viherkasviterapeutti BlackWolver palveluksessanne

• Muokkasi: Myria
  • Vastaa
Palmuvehkahan se. Kiitosta

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Tullu tänä vuonna tutustuttua puutarhuriopiskelijoihin, ett kiinnostus on niiden esittelyjen myötä kasvanut kaikkeen. Huoneessa ei siltikään mitään rehua ole kun en oo saanu aikaseksi ostettua.

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vastaa
Blackwolver: Edustammeko sattumoisin samaa oppilaitosta täällä? (:

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vastaa

Lainaus: blackwolver

Iiriva, ootko lannoittanu sitä kultaköynnöstä? Se vois auttaa...ja kyllä se selviää varjosammassakin paikassa, se vaan kasvattaa pidemmät nivelvälit ja väristä tulee semmonen hailee. Jos siirrät sen vaikka vaan viikoksi evakkoon ja katso miten se sitten reagoi siihen.

En, kun en mie noista lannoitteista oikein tiedä. Nyt se on vasta, kun tuli kylmemmät ilmat, alkanut kellertää, ja vain ikkunan puolella olevat lehdet kellertävät. Eiköhän se ole kylmästä. Mie kokeilen siirtää sitä joksikin aikaa muualle, kiitos vinkeistä.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Kivesnipsutin

Blackwolver: Edustammeko sattumoisin samaa oppilaitosta täällä? (:

Lepaata edustan....tosin välivuosi nyt meneillään

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Vampira80, warheart). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!