Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viherpeukaloita?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:27

Lainaus: Valkyria

mut ne vaa kuolee heti

Ilmankosteus tai paremminkin ilmankuivuus saattaa olla aika kohtalokas joillekkin kasveille mutta siihen auttaa sumuttelu tai vesiastiat kasvin läheisyydessä (molemmat lisäävät ilmankosteutta)
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:28
on mulla niittä vesiastioita ollut ei ne silti tykänny ne vaa kuoli pois onkos muita pimeessä kasvavia kasveja?
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:31
Muutama hassu bambu löytyy ja pari saniaista, sitten tuollainen iso kattoon asti ulottuva, josta ei mitään hajua mikä se on. Ja kuivattuja ruusuja, lasketaanko, ainakin ovat helppohoitoisia Bonsai-puu olisi hankinassa jossain vaiheessa.
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:31
Omista kasveista tuo rahapuu on sankari...se selvisi 3,5kk ilman kastelua (olin toisella paikkakunnalla kesätöissä enkä jaksanut ottaa kaikkia kasveja mukaan). Kun tulin käymään kotona niin olihan se vähän nahistunut mutta piristyi kun sai juotavaa
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:33

Lainaus: Valkyria

onkos muita pimeessä kasvavia kasveja?

Useimmat traakki- eli lohikäärmepuut viihtyvät hämärässä. Myydään myös nimellä Dracaena
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:34
no hyvä pitäis hankkia semmoisia sitku saa nyt oman asunnon. sit voiski yrittää olla tappamatta taas
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.10.2007 15:08
Täällä yksi viherpeukalo nostaa kätensä. Omakotitalossa asustelen ja pihamaalla on isohko puutarha.. Sanottakoon se, että siellä ei ole yksikään kasvi kuollut, mutta sisätiloissa ne tuppaavat kupsahtamaan... Mistä lie johtuu. Mutta kaiken näköistä sieltä pihamaalta löytyy, magnolia vielä tosin uupuu kokoelmista...
  • Lähetetty: 01.10.2007 18:55

Lainaus: Chrystalis

pihamaalla on isohko puutarha..

oon kade -.- mul ei oo ees parveketta...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.10.2007 19:53

Lainaus: blackwolver

oon kade

Ei kannata, kateellisuus on pahe... ;D Eipä sen puoleen, harvempi samaa sukupuolta oleva olisi kateellinen.. (miespuoleinen kun olen) Olen kuullut kuittailua siitäkin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.10.2007 21:10
Ennen onnistuin tappamaan kaktuksetkin, mutta nyt olen ylpeä joulukaktuksestani ja kultaköynnöksestäni. Hyvin elävät nyt, kun muistan kastella ja ne ovat ikkunalla. Yöpöydältä rönsyilevä kultaköynnös on kyllä ihana

Molemmat kasvini kuuluivat edesmenneelle mummilleni. Juolukaktus oli silloin aikoinaan todella iso ja rönsyinen, melkein onnistuin tappamaan senkin kun oli liian hämärässä. Pelastin kyllä viimeisen vihreän varren juurineen ja annoin sen ensin kasvattaa lisää juuria vedessä ja istutin sitten ruukkuun, nyt sillä menee hyvin. Ja luötaköynnöskin oli ennen melkein 4-metrinen, mutta se katkesi muutossa eikä taaskaan pitänyt entisestä, hämärästä huoneestani. Sama juttu, annoin pienen pätjän kasvattaa juuria ja istutin senkin uudestaan, ja on se jo sentää puolimetrinen Kyllä ne tuosta

Muuten en kyllä vihrepeukalo ole, vaikka toki tykkäisin olla :/ Ei vain aika ja raha riitä tässä vaiheessa enempiin kasveihin. Ehkä sitten tulevaisuudessa

Lihansyöjäkasvi ja lohikäärmepuu voisivat olla myöskin minun juttuni sitten isommasssa ja valoisammassa asunnossa!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit