Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viherpeukaloita?

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Kappas...sijaintisi onkin Lepaa maailma on pieni
Olen siis tuolla AMKin puolella maisemasuunnittelulinjalla...pohjalla viherrakennuspuutarhurin ammatti

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Iiriva, suosittelen semmosia puikkolannotteita...tosin lannoitus kannattaa alottaa vasta keväällä kun kasvi pyrähtää taas kasvamaan ahkerammin

• Vastaa
Itse en todellakaan osaa pitää kasvia hengissä. Ei vaan ole mun alaa

Beautifully Decayed

• Vastaa
listasin vähän kasvejani.
- 2 Appelssiini purkkia. toisessa on 3 tainta letitettyna ja toisessa 2.
- 2 Eucatyptusta
- Malva?. entiä Saksasta äitee kumminkin toi. kukki kesällä iha kivasti.
- Mango
- Muratti
- Kumilehtiviikuna.
- Värinokkonen
- Joku saniainen
- Kääpiöbanaani
- Kolibrinkukka
- Kahvipensas. olen taivuttanu tätä säleikköpuun tyylisesti.
- Sain alku keväällä valmistujaisissa ruusun. sen pistin pätkiks, 1 silmun varsipistokkaisiin. sain juurrutettua itselleni 6 alkua, mistä on hengissä nyt 3.
...sitte on pari orkideaa ja chiliä.

kasveja olis enemmänki, vihannespunkki teki invaasion.

"Things just happen. What the hell?" -Didactylos

• Vastaa

Lainaus: nahkarotta

- Kolibrinkukka

Ootko siemenestä asti kasvattanu vai onko hankittu "valmiina"? Kukkiiko hyvin? Useinkin? Kasvihuoneella harjoittelun aikana pääsin ihastelemaan kukintaa

• Vastaa
Minulla ei oo mitään kasveja huoneessani :p Vain kuivattuja ruusuja.. Mutta meillä on pihalla ihan mahottoman kokosia kukkapenkkejä täynnä kauniita kukkasia Niitä onkii sit kiva siistiä.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
"Sanotaan että kitkeminen on terapiaa, mutta mä en ole hoidon tarpeessa"

• Vastaa

Lainaus: blackwolver

"Sanotaan että kitkeminen on terapiaa, mutta mä en ole hoidon tarpeessa"

Juuri näin Eli mua vähä niiku pakotetaa hoitoon ku pitää kitkee.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Muokkasi: Devilsbride
  • Vastaa
Kiinanruusustani on aukeamassa kaunis valkoinen nuppu

Ainiin, ja pakkaskuolemalta maljakkokuolemaan napsaisin lilan Gladioluksen, kerrassaan kaunis kukkanen.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Oon aiemmin täällä kertonu gerberaharrastuksestani. Muutaman vuoden se on ollut vaan sellasta et oon ostellut useita leikkogerberoita kuussa, ja sit aina valokuvaan ne olkkarin pöydällä maljakossa (mul on tietty gerbera-albumit erikseen) Nyt oon ajatellut et ois kiva kasvattaa niitä, mut tilaa ei ole, joten se jäis sitten siihen et ostaisin muutaman ruukkugerberan riviin ja yrittäisin saada niitä kukkimaan.....

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!