Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viherpeukaloita?

• Vastaa
Mun tekis mieli hankkia talveksi parvekkeelle pari Kanervaa. Intouduin niistä, kun olin silakkamarkkinoilla, ja torilla niitä myytiin

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Mun tekis mieli hankkia talveksi parvekkeelle pari Kanervaa. Intouduin niistä, kun olin silakkamarkkinoilla, ja torilla niitä myytiin

Älä helvetissä ainakaan Ilkkaa hanki!

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

Älä helvetissä ainakaan Ilkkaa hanki!

Sekin olis yksi vaihtoehto. Jos se tulis talveks mun partsille, ja mä saisin virka-auton siks ajaks käyttöön

pimeys=hulluus

• Vastaa
Haluaisin bonsaipuun Ne ovat aivan ihanan näköisiä Sellaisia miniatyyrejä Luultavasti tosin onnistuisin vain tappamaan sen jos sellaisen hankkisin ja kun ne maksavat kuitenkin aika paljon niin en kehtaa käyttää rahaa sellaiseen. :<

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Haluaisin bonsaipuun

Tunnustan etten asiasta hirveästi tiedä mutta ei sen pitäisi olla kallista, sen voi kasvattaa monestakin lajista (myös suomen puulajeista ja jopa kukista) ja juuri leikkaaminen ja muotoilu on se juttu millä siitä tulee sellainen. Aikaa vievää ja kärsivällisyyttä vaativaa.

Edit: itsensätoistamistauti

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
omistan jotain niinkin mahtavaa kuin rahapuun.. -.-"

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Ongelma nimenomaan on, että olen niin poropeukalo etten uskalla sellaista alkaa kasvattamaan Tappaisin sen viikossa. Ei kiva.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa

Lainaus: blackwolver

Ootko siemenestä asti kasvattanu vai onko hankittu "valmiina"? Kukkiiko hyvin? Useinkin? Kasvihuoneella harjoittelun aikana pääsin ihastelemaan kukintaa

tän kevään helsingin puutarhamessuilta peräsin.

"Things just happen. What the hell?" -Didactylos

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

sen voi kasvattaa monestakin lajista (myös suomen puulajeista ja jopa kukista)

Vaahtera on kuulemma helppo muovata bonsaiksi samoin tammi

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

No tällä on aivan ylisuuri piha mihin laittaa kaikkea mitä raskii ostaa ja sisällä on toisinaan ongelmia sijoittua kun noita kasvaa ja kasvaa ja...
Mutta ei se oikeastaan haittaa kasvit ovat hyviä kavereita eivät ikinä ole huonolla tuulella tai väitä vastaan tai mitään, ovat aina yhtä tasaisella tuulella. No tappioita tulee tässäkin hommassa välillä paljon, varsinkin tuolla ulkona kun sitä luulee että kaikaisen etelän palmut menestyvät täällä maan pohjois osissakin. (piti tuo sana jakaa kun ei näin aamusta vielä osannut lukea noinkin pitkää sanaa, jotenkin silmät eksyivät puolenvälin tietämissä)

Mutta ihmiset kokeilkaan nyt vaikka ja mitä laittaa kasvamaan ei se ota jos ei annakkaan....ja sittohan se sitä paljon parjattua kasvihuonekaasua ja ilma vain jähtyy...vaikka koko homma taitaa olla markkina kikka siis että jonhonkin lämmettäisiin, ei oikein nuo käyrät pidä sitä mitä pitäis olla vaikka niin niitä esitellään.

Meillä ei jarrutella

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Vampira80). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!