Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viherpeukaloita?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 10.10.2007 19:17
Kappas...sijaintisi onkin Lepaa maailma on pieni
Olen siis tuolla AMKin puolella maisemasuunnittelulinjalla...pohjalla viherrakennuspuutarhurin ammatti
  • Lähetetty: 10.10.2007 19:21
Iiriva, suosittelen semmosia puikkolannotteita...tosin lannoitus kannattaa alottaa vasta keväällä kun kasvi pyrähtää taas kasvamaan ahkerammin
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2007 17:39
Itse en todellakaan osaa pitää kasvia hengissä. Ei vaan ole mun alaa
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:27
listasin vähän kasvejani.
- 2 Appelssiini purkkia. toisessa on 3 tainta letitettyna ja toisessa 2.
- 2 Eucatyptusta
- Malva?. entiä Saksasta äitee kumminkin toi. kukki kesällä iha kivasti.
- Mango
- Muratti
- Kumilehtiviikuna.
- Värinokkonen
- Joku saniainen
- Kääpiöbanaani
- Kolibrinkukka
- Kahvipensas. olen taivuttanu tätä säleikköpuun tyylisesti.
- Sain alku keväällä valmistujaisissa ruusun. sen pistin pätkiks, 1 silmun varsipistokkaisiin. sain juurrutettua itselleni 6 alkua, mistä on hengissä nyt 3.
...sitte on pari orkideaa ja chiliä.

kasveja olis enemmänki, vihannespunkki teki invaasion.
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:08

Lainaus: nahkarotta

- Kolibrinkukka

Ootko siemenestä asti kasvattanu vai onko hankittu "valmiina"? Kukkiiko hyvin? Useinkin? Kasvihuoneella harjoittelun aikana pääsin ihastelemaan kukintaa
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:57
Minulla ei oo mitään kasveja huoneessani :p Vain kuivattuja ruusuja.. Mutta meillä on pihalla ihan mahottoman kokosia kukkapenkkejä täynnä kauniita kukkasia Niitä onkii sit kiva siistiä.
  • Lähetetty: 11.10.2007 21:10
"Sanotaan että kitkeminen on terapiaa, mutta mä en ole hoidon tarpeessa"
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2007 21:21

Lainaus: blackwolver

"Sanotaan että kitkeminen on terapiaa, mutta mä en ole hoidon tarpeessa"

Juuri näin Eli mua vähä niiku pakotetaa hoitoon ku pitää kitkee.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 12.10.2007 23:24
Kiinanruusustani on aukeamassa kaunis valkoinen nuppu

Ainiin, ja pakkaskuolemalta maljakkokuolemaan napsaisin lilan Gladioluksen, kerrassaan kaunis kukkanen.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.10.2007 23:43
Oon aiemmin täällä kertonu gerberaharrastuksestani. Muutaman vuoden se on ollut vaan sellasta et oon ostellut useita leikkogerberoita kuussa, ja sit aina valokuvaan ne olkkarin pöydällä maljakossa (mul on tietty gerbera-albumit erikseen) Nyt oon ajatellut et ois kiva kasvattaa niitä, mut tilaa ei ole, joten se jäis sitten siihen et ostaisin muutaman ruukkugerberan riviin ja yrittäisin saada niitä kukkimaan.....
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit