Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viherpeukaloita?

• Vastaa

Lainaus: Vulpecula

Saan kaktuksetkin kuolemaan

Noh, mä onnistun hukuttamaan kaktukset :'D Mistähän lie johtuu...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
ehkä hiukka liikaa vettä?

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

sain jopa kaktukset kuolemaan.

tapoin kuukaudessa 4 kaktusta

Lisäksi olen saanut hengiltä traakkipuun, jonka isoveli kiltisti kantoi synttärilahjaksi ja 2 kirjovehkaa

Ei vaan jaksa hoitaa niitä

Perkele

• Muokkasi: Kaihomieli
  • Vastaa
Kyllä mie jonkinmoinen viherpeukalo olen, mutta en välttämättä kovin taitava. Maalla kun asustan niin tuota pihaa riittää, ja yleensä kaikki kasvit jotka meidän pihassa kasvaa on miun vastuulla, koska kukaan muu ei ehdi niitä hoitamaan. Tosin en minäkään meinaa ehtiä.
Kaktukset ja traakkipuut ovat ihania, paitsi että tällä hetkellä miun traakkipuun lehdet on ihan syötyjä.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
Sain viikonloppuna itselleni kolme mehikasvia. Toivonmukaan ne pysyvät hengissä. Onhan se ihan mukavaa että omassa huoneessa on jotain vihreää.

A boring word like woman takes all the fun out of being a girl

• Vastaa
Minä kasvattelen kaikenlaisia kukkia mutta nyt olen innostunut kaktuksiin. Niitä on mukava kasvatella siemenistä ja katsoa kuinka ne varttuu
  • Vastaa
mulla oli sitruunapuu, jonka olin kasvattanut siemenestä ja se oli monta vuotta vanha, joskus ala-asteella aloin kasvattamaan sitä.Sitten se prrrkle kuoli, en tiedä oikein tiedä mihin, koska pidin siitä melko hyvää huolta, koska se oli silmäteräni, jos kyse on kasveista
nyt ei ole mitään kasvia huoneessani, mutta olisi tarkoitus ostaa lihansyöjäkasvi ja bonsaipuu tai joku pieni palmu. kasvit on iha jees, go green!

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa

Lainaus: Rottenicia

lihansyöjäkasvi

Aa, mainioita eliöitä nuo.
Näin kerran Joensuun perhosgalleriassa lihansyöjäkasvin, joka kärpäsiä ja pienempiä perhosia surmaili. Muistelisin että jollain lailla tämä kasvin kukassa oli vettä, joka houkutteli hyönteisiä tmv. Saatan kyllä selittää aivan puuta heinääkin.

Lidlissä muistaakseni tulee olemaan myynnissä erä lihansyöjäkasveja, ellei ole jo ollut.
Näin muistelisin heidän lehtisestään katsoneeni.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Parin kuukauden päästä pääsee kylvämään siemeniä tulee isot ostokset...multaa, ruukkuja, siemeniä yms.

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
tänä(kin) vuonna pitää laittaa mimosaa. jos siihen ei ny tulis vihannespunkkeja. sitte eucalyptusta kans. sitä vois uuttaa viinaan lakritsikasvin kanssa

muutamia siemeniä on vielä viime vuodesta. pitää kokeilla jos lähtis liikkeelle.

"Things just happen. What the hell?" -Didactylos

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!