Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ruokaperversiot.

Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2007 06:53
Minä tykkään laittaa lättyihin aina siirappia sokerin tai hillon sijaan..
Kaikki mun kaverit ihmettelee sitä että miten voin syödä jotain niin makeaa..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.10.2007 07:37

Lainaus: Doomeri

Minä tykkään laittaa lättyihin aina siirappia sokerin tai hillon sijaan..
Kaikki mun kaverit ihmettelee sitä että miten voin syödä jotain niin makeaa..

Tuossa taas ei ole mitään ihmeellistä kun menee britteihin. Vaahterasiirappi lätyillä on hyvää, jokseenkin tahmeaa vain. Mutta syön yhtälailla lätyillä muitakin vaihtoehtoja jotka opin skottiystävältäni, mm. lätyn päälle omenasuikaleita ja kanelia, tai pelkästään voita, tai sitruunamehua ja sokeria yhtäaikaa, tai sitten sitä kuuluisaa vaahterasiirappia... Mutta tavallista siirappia, ei ei.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2007 09:06
Fasupalat (tai mitä teennäisiä fanipaloja nykyään lienevätkään) dipattuna suklaavanukkaaseen! Nam.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2007 09:24
Fariinisokeri. Ihan suoraan pussista
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2007 09:44
lakutoukat ja jääkylmä lähdevesi.

aika vinkeän makuista vettä, kun ensin vetää kourallisen toukkia.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2007 12:56
Limpparia/kivennäisvettä sekoitettuna maitoon, jugurttiin ja kaakaoon... Lopputulos maistuu jännältä.

Olen nähnyt pizzaa syötävän voisilmällä siinä missä ketsupin ja sinapin kanssa mikä on miusta aika outoa. Ite höylään päälle extra kerroksen mitä tahansa juustoa ennen mikrolämmitystä.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.10.2007 11:50

Lainaus: Iiriva

Minä syön joskus hiivaa x)

O___O oho : DD mahtaa olla hyvvöö ; D
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.10.2007 11:53
paahdettua ruisleipää mansikkahillolla. nam

sulatettua voita+tummaa kaakaojauhetta+tomusokeria sekasin ja nam. normaalistihan toi sörsseli vedetään mokkapalojen päälle
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 12:05

Lainaus: jeeves

sulatettua voita+tummaa kaakaojauhetta+tomusokeria sekasin

Olen myöskin tehnyt tuota sörsseliä, kun on suklaanhimo yllättänyt. Tai jos on huonosti aineita, niin kaakaojauheeseen sekoitettu pikkuriikkinen maitotilkka ajaa melkein saman asian.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.10.2007 17:43
Eilen dippasin viipaleen tuoretta mangoa johonkin salsakastikepurkkiin, oli hyvää! Täytynee kokeilla joskus muulloinkin.
Myös popcornit dipattuna hapanimelään chilikastikkeeseen on hyvää.

Laitan aina tomaatin tai kurkun päälle suolaa, enkä itse ole koskaan nähnyt siinä mitään ihmeellistä, mutta kaverit jaksavat ihmetellä tuota.

Pienenä tykkäsin syödä raakaa jauhelihaa maustettuna aromisuolalla, joskus kuulemma söin raakaa maksaakin. Nykyään ajatus oksettaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit