Gootti.net

Ruokaperversiot.

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2010 13:43
Paahdetaan vaalea leipä, päälle mansikkahilloa ja juustoa. OM NOM NOM.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2010 15:04

Lainaus: Giffirt

Paahdetaan vaalea leipä, päälle mansikkahilloa ja juustoa. OM NOM NOM.

Oho, jollain muulla sama mieltymys =) tosin mä laitan joskus myös margariinia siihen lisäks :P tai jogurttia. Ja juuston voi korvata metukalla tai sit laittaa molempia. Nam.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2010 19:54

Lainaus: Mortale

Oho, jollain muulla sama mieltymys =) tosin mä laitan joskus myös margariinia siihen lisäks :P tai jogurttia. Ja juuston voi korvata metukalla tai sit laittaa molempia. Nam.

Aww! Joku joka ei pidä minua kajahtaneena! Ja minä laitoin myös pienenä margariinia, nyttemmin olen luopunut siitä. Metukka kuulostaa kyllä jo hämmentävältä, mutta nyt kun sanoit niin tuota on ehkä pakko kokeilla.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.07.2010 21:44

Lainaus: Iiriva

Minua on katsottu oudosti, kun olen laittanut esim. jauhelihakeiton sekaan juustopaloja. O.o Juusto sulaa oikein kivasti sinne keiton joukkoon ja maistuu mahtavalta.
Nyt äkkiseltään ei kyllä tule mieleen oikein muuta oudompaa.

Minä teen samoin! Muuten en välitä jauhelihakeitosta, mutta juusto tekee siitä mahtavaa. Tykkään myös laittaa vaniljajäätelön sekaan kokista ja sekoitan, herkku on valmis. Ja banaani on mainiota pizzan päällä.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2010 23:19
viimeaikoina on tullu koulussa tuupattua makeaa chili kastiketta melkee joka ruokaa ja keittojen kanssa laitan salaatin lautasen pohjalle ja keitto päällee. jäähdyttää kivasti ja hyvää kin on
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2010 23:31
Tuttujen mielestä mun pahin syömiseen liittyvä perversio on se, että oon lapsesta asti kammonnu yli kaiken suklaata ja jäätelöä, hyi olkoon moisia tuotteita! Mutta kaikki ei olekaan nähnyt mua syömässä kylmää kaurapuuroa raejuustolla Sinappi sopii minkä vaan syötävän mausteeksi tai vaikka sellaisenaan. Oikeestaan mä voin oman ruokavalioni puitteissa (nirso lakto-vege) yhdistellä mitä vaan. Jos mä tykkään parsakaalista ja bulgarianjogurtista niin miks ihmeessä en niitä söisi samanaikaisesti. En mä aina edes itse tajuu, että mun yhdistelmissä vois olla jotain outoo, mut välillä toi mies jää suu auki kattomaan...=)
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2010 09:03
Sillä tavalla olen myös outo, että en tykkää suklaajäätelöstä, tai kaakaosta, tiedän, outoa...
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.10.2010 14:34

Lainaus: Shadow Dragon

Sillä tavalla olen myös outo, että en tykkää suklaajäätelöstä, tai kaakaosta, tiedän, outoa...

Ei se nyt ole niinkään outoa. Miun pikkuveli ei tykkää yhtään kermakakuista ellei kermaa ole hyvin hillitysti. Ja niin hassua kun se onkin, miä tykkään salmiakista ja lakritsista, mutta en salmiakki- enkä lakritsijäätelöstä.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2010 14:44
Ei sillä että tätä tulisi mitenkään suuremmin syötyä, mutta maitosuklaa ja salami ovat yhdessä aika hyvää settiä. Erään tutun lanseerama kurkkusinappi puolestaan on hyvin säilyvä, edullinen ja helposti kuljetettava festariruoka. Nautitaan samalla tavalla kuin grillimakkara, mutta raakana.
Kirjoittanut: wampyr 95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: wampyr 95
  • Lähetetty: 17.10.2010 17:59
Vaalea leipä, jolla on margariinia ja kurkkuhilloa. Ja joskus pentuna söin kuulemma sinappia paljaaltaan...

Niin, ja laitan ketsuppia kaikkeen nakkikeitosta grillatuille leiville. Kannattaa muuten grillata sellaisella minigrillillä paahtoleipää, jonka välissä on kananuggetteja. On eri hyvää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit