Gootti.net

Ruokaperversiot.

Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2010 16:57

Lainaus: Shadow Dragon

Sillä tavalla olen myös outo, että en tykkää suklaajäätelöstä, tai kaakaosta, tiedän, outoa...

Eihän tuossa ole mitään outoa Itse rakastan suklaata, mutta en voi sietää kaakaota. Tiedä sitten, miksi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.10.2010 18:07

Sillä tavalla olen myös outo, että en tykkää suklaajäätelöstä, tai kaakaosta, tiedän, outoa...

Minä en pidä useimmista karkeista, suklaasta, jäätelöstä, enkä varsinkaan täytekakuista tai muista leivoksista! Hyi! Sen sijaan limua menee liiaksikin. Joskus harvoin saatan syödä vähän jotain tiettyjä karkkilaatuja, tai syödä pullan, mutta yleensä en makeisiin herkkuihin koske. En vain tykkää.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.11.2010 21:20
Ööööm.

Jäätelö soijarouheella.
Raejuustoa + pilkottua omenaa.
Kookosmunakas (eli munakas joka paistetaan kookosöljyllä ja siihen laitetaan kookoshiutaleita)
Hampunsiemenet ihan ne syötävät.
Levänuudelit.

... hmm, ei nää kyl tunnu yhtään niin oudoilta teiän juttujen jälkeen, mut kovasti porukat väittää et syön kummaa safkaa
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2010 03:13
Lauantaimakkaraa sekoitettuna banaanijugurttiin... Niin ja tietenkin raaka lohi. Nams :3
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.12.2010 10:41

Lainaus: God Of Wind

Lauantaimakkaraa sekoitettuna banaanijugurttiin...

Kiitos nyt tästäkin..
Kun menin lukemaan tämän tässä aamupalaa syödessäni niin alkoi ällöttämään sen verran, että leipä meni sitten koiralle..
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2010 21:47

Ite en tykkää pannukakuista, letuista, täytekakuista enkä pullista... :S
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2011 12:58
Ranskalaiset dipattuna suklaapirtelöön, nom :3
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2011 04:47
Ruokapervertti ilmoittautuu!

Juusto kuuluu lähes kaikkeen. Juusto ketsupilla ja/tai sinapilla, om nom. Juustoviipale, hunaja ja hapan omenasiivu, tupla- om nom. Erittäin hyvää on myös sinappi ruisleivän päällä. Jos vielä kurpitsansiemeniä saa samaan leibuun niin kyllä maistuu.

Myös banaani sopii lähes kaikkiin suolaisiin ruokiin. Lempparit leivän päällä (perus) tai fetan ja peston kanssa. Myös tomaatti- tai kasvissosekeitto banaanilla, fetalla ja purkkiherkkusienillä on taaaaaivaallisen hyvää.

Näitä on miljardi, pohdin lisää ja palaan asiaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit