Gootti.net

Ruokaperversiot.

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.07.2010 21:32
Minua on katsottu oudosti, kun olen laittanut esim. jauhelihakeiton sekaan juustopaloja. O.o Juusto sulaa oikein kivasti sinne keiton joukkoon ja maistuu mahtavalta.
Nyt äkkiseltään ei kyllä tule mieleen oikein muuta oudompaa.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.07.2010 21:58

Lainaus: Iiriva

Minua on katsottu oudosti, kun olen laittanut esim. jauhelihakeiton sekaan juustopaloja. O.o Juusto sulaa oikein kivasti sinne keiton joukkoon ja maistuu mahtavalta.

Kokeiles sulatejuustoa Aivan mahtavan makuista keitossa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.07.2010 22:00

Lainaus: MustaHukka

Kokeiles sulatejuustoa

Teen aina joskus maailman yksinkertaisinta ja hyvänmakuista jauhelihakastiketta paistamalla vain jauhelihaa ja lisäämällä siihen maustettua sulatejuustoa. Siinä on maistuva, helppo ja ruokaisa kastike heti. :>
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.07.2010 22:32
Opastin jokin aika sitten ystävääni köyhien ritareiden teossa. Pullaa ei löytynyt, joten käytin vaaleaa leipää. Kaikki tuli syötyä, mutta vanilja vaahdoketta jäi vielä. Ystävä alkoi sitten lisää kaivatessaan tuumiskella voisikohan ritareita tehdä tummasta leivästä ja vaikka minä olin skeptinen, niin näinpä hän sitten pyöräytti elämänsä ensimmäiset köyhät ritarit, ruisleivästä. Mutta ihan hyviä niistä tuli.

Samaisella reissulla opin myös, että kyseisen ystäväni lempi lautanen on itseasiassa umpipohjainen kukkaruukku. Hänellä on vähän vajausta astioiden suhteen, joten limen vihreä kukkaruukku saa toimittaa soppalautasen virkaa. Eksentristä

Itse en juuri taida ruokaperversioita harrastaa, joskin joku voisi ehkä pitää savuporojuustokeittoa hieman omituisena. Nougat -jäätelö suolapähkinöillä maistuu myös, vaikkei ehkä ylitäkään uutiskynnystä.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.07.2010 00:12

Lainaus: Mina

Sitten kalapuikot ketsupilla

*huitoo ilmaa*
Minä myös, minä myös! Koko muu perheeni katsoo minua aina kieroon, kun haen ketsuppipullon pöytään, kun ruokana on kalapuikkoja. Voinpahan nyt vedota etten ole ainoa, hahaa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.07.2010 08:32

Lainaus: Kalmankoura

Erään tuttavani kummallisesta katseesta ja syömään suostumattomuudesta muutaman vuoden takaa päättelemällä luokittelisin sen aikaisen kurkkusalaattijauhelihakastikkeeni jonkinasteiseksi perversioksi.

Minulle tulee tuosta mieleen stroganoff, joten ei niin kummallista kuitenkaan.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2010 09:01
Joskus tulee syötyä nakkeja vadelmahillon kera Oma outo yhdistelmä.
Ja sitten sellainen ruokayhdistelmä jota on tullut syötyä paljonkin, äidiltäni sen kuulin joskus pienenä: Ranskanleipää, jossa päällä voita(Tai mitä levitettä nyt käyttääkään) ja päälle sokeria. Voi kuulostaa oudolta, mutta kokeilkaapas joskus. :]
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2010 16:09

Lainaus: Teme95

Ranskanleipää, jossa päällä voita(Tai mitä levitettä nyt käyttääkään) ja päälle sokeria. Voi kuulostaa oudolta, mutta kokeilkaapas joskus. :]

Oi, tää on hyvää!! Kokeiltu on Tosin ei kauheen hyvää hampaille..
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.07.2010 12:18

Oi, tää on hyvää!! Kokeiltu on Tosin ei kauheen hyvää hampaille..

Muutkin näköjään kokeilleet Se ei tosiaan ole kovin hyvää hampaille, mutta jos syö vain joskus niin ei se niin pahasti haittaa. :] Lisäksi joskus syön kanaa ketsupin kanssa, Tiedän, olen outo.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 12:42

Peruna tai perunamuussi ketsupilla.. Nams Sitten kalapuikot ketsupilla.

Lainaus: Teme95

Lisäksi joskus syön kanaa ketsupin kanssa

Ketsuppiahan täytyy laittaa lähes joka ruokaan, eihän kalapuikkoja voi sydäkään ilman ketsuppia.
Ainoastaan kun on oikeaa käristystä muusilla silloin ei saa laittaa ketsuppia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit