Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ruokaperversiot.

Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 19:58
Mieheni kummastelee kun laitan ketsuppia hernekeittoon.
Juustosuikeroilla leivitetyt lauantaimakkarapiffit on kanssa aika hyviä
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.03.2009 20:56

Lainaus: Heetteri

Persimo kuulostaa ihan joltain pefletin hienommalta nimitykseltä kielitoimiston mukaan.

Enpäs ollut tälläistä keskustelua aiemmin huomannutkaan ja tämä sai kyllä hymyn huulille.

Luulen, että monien mielestä minun kaikki ruokailutottumukseni ovat kummallisia, koska olen kasvissyöjä.
No joo, en ole edes vegaani, joilla nyt on vielä "oudompi" ruokaympyrä, mutta kyllä nuo "tavalliset" ihmiset tuntuvat kovin kummastelevan sitä, etten syö lihaa. Yleisin kommentti kesäisin on, että "miten sä voit elää kesällä grillaamatta??" Niille ei ole tullut mieleen, että muutakin voi grillata kuin makkaraa tai lihaklönttejä. -.-

Omia kummallisia ruokamieltymyksiä ei nyt tule mieleen muuta kuin ranskalaisten dippaaminen mansikkapehmikseen. Kyllähän noita muitakin varmasti on, mutta joko en itse pidä niitä outoina tai sitten vaan alkaa dementia vaivata..

Meinasi mennä taas vallan offin puolelle..
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2009 17:10
Mää vedin pienenä banaania jonka päälle laittoin meetvurstisiivuja ja sen jälkeen tykkäsin kiivetä puuhun! Nykysin en vedä meetvurstia enää... Laitan mää tosin hunajaa kahviin nykysin, se nyt on aika tavallista mielestäni.
Kirjoittanut: Mameha (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.04.2009 23:08
En nyt oikeastaan tiedä onko outoa, mutta kirkkaisiin keittoihin revin sekaan ruisleipää, annan imeytyä ja popsin turvonneet leipäpalat perunankappaleiden kanssa x)
Ja se on HYVÄÄ.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.04.2009 01:21
Perunamuusi sinappisella salaattikastikkeella on todella hyvää Raa'at makaronit menevät suurimpaan nälkään. Mutta parasta on kaataa aromisuolaa kämmenelle ja nuolla ne siitä veks. Tai yleensäkin vaan nuolla suolat pois sipseistä, suolakekseistä yms. Suola on hyvää..nam (ja kolesteroliarvot kertovatkin sen sitten, että suolasta tykkään)
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.04.2009 20:49
Jouluruuista en pidä, mutta porkkanalaatikko + feta on hyvää Omatekemät kasvissafkani saattavat olla muiden mielestä outoja, mutta itse en laske niitä "ruokapervesioiksi".
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 02:11
Sileitä perunalastuja dipataan jacky-makupalaan, täydellinen suolaisen ja makean yhdistelmä.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2010 19:31
Oma suosikkini on keitetyn kananmunanvalkuainen (kylmänä) vadelmahillon kanssa. Nam!

Olen lakto-ovo vegetaristi, joten voin syödä onneksi kananmunaa. Tosin suostun syömään vain vapaan kanan munia..
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.07.2010 21:07
Erään tuttavani kummallisesta katseesta ja syömään suostumattomuudesta muutaman vuoden takaa päättelemällä luokittelisin sen aikaisen kurkkusalaattijauhelihakastikkeeni jonkinasteiseksi perversioksi. Itselleni kyllä maistui, mutta en ole moista yhdistelmää silti sen koommin tehnyt. Muita kummallisuuksia ei nyt tältä istumalta tule mielee, vaikka harrastan ruokaimprovisaatiota lähes aina kun teen jotain muuta kuin arkipöperöitäni.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.07.2010 21:26
Peruna tai perunamuussi ketsupilla.. Nams Sitten kalapuikot ketsupilla. Ja sama mikä muutamalla muullakin, että sipsi johkin jacky makupalaan tjsp tai ranskalainen pehmikseen. Hyvää :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit