Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ruokaperversiot.

Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:06
Erään toisen foorumin inspiroimana keksin lisätä tänne ruokaperversiotopikin. Kaikki gastronauttiset kokemukset kuuluvat tänne, mitä oudompaa ruoaksi tarkoitettua ainetta syöt, sen parempi! Haluan lisää kiinnostavia yhdistelmiä kokeiltaviksi.

Viimeisimpänä seikkailuna olivat tortillasipsit ja kakkutaikina. Aika kova yhdistelmä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:13
Minä syön joskus hiivaa x)
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:17
Kurkkua sinapilla mikä gastronominen nautinto. Raaka taikina on varmaan monella muullakin joten sitä ei kai perversioksi lasketa. Kerran kokeilin ketsuppia nakkisoppaan eikä ollut ollenkaan hullumpaa :>
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:20

Lainaus: Deadboy

kyllä herkkusieni on parempaa.

On juu. Herkkusieniä tungenkin vaikka sitten mihin sörsseleihini O.o

Banaanimössö vaniljasokerilla ja kaakaojauheella on myös hyvää.
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:23
Kaverilla on tapana syödä lihapiirakoita aina mansikkahillon kanssa en ikinä itse ole tuota uskaltanut koittaa.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:25

Lainaus: Eternal

Kaverilla on tapana syödä lihapiirakoita aina mansikkahillon kanssa en ikinä itse ole tuota uskaltanut koittaa.

Kuulostaa parhaalta idealta vähään aikaan
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2007 13:26

Lainaus: Eternal

Itse syön joskus kinkkua mansikkahillon kanssa Loistava idea tuokin.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.10.2007 14:01
Mä olen vegaani enkä osaa kokana. se varmaan kertookin jo paljon...

mysli + kurkkusalaatti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 14:21
Tabascovoileivät, eli leivän päälle tabascoa ja tuorejuustoa, tofu sellaisenaan, (toki myöskin ruoaksi valmistettuna) sekä sinappia juustoköntin päällä taitavat olla kummimmat yhdistelmäni. Eräs luokkakaveri syö aina juustovoileivän päällä aprikoosihilloa.
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 15:20
Fazerin sinistä makkaran kans. Nam
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit