Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ruokaperversiot.

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.10.2007 20:07
Veljeni silppuaa meetwurstia riisipuuroon ja tomaattia kaurapuuroon. On kuulemma hyvää Ö.ö Itse syön sipsejä vain banaanin kera
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 09.10.2007 20:14
Nykyään taitaa talkkunajauho + piimä olla ruokaperversio, koska en ole moneen ihmiseen törmänny joka tästä sekoituksesta tykkäisi...se on niin H-Y-V-Ä-Ä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.10.2007 20:18

Lainaus: blackwolver

Nykyään taitaa talkkunajauho + piimä olla ruokaperversio, koska en ole moneen ihmiseen törmänny joka tästä sekoituksesta tykkäisi

Minäpä tykkään. Lapsena meillä oli sitä usein. Nyt en ole vähään aikaan maistanut
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.10.2007 20:23
Tuota, kehtaako tätä tänne edes laittaa? no jaa olkoot, olen tästä jo niin paljon saanut ihmetystä osakseni, että jaetaan se teille muillekin. keitettynä verileipää ja sinne sekaan paistettua jauhelihaa.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.10.2007 20:25
mä laitoin joskus jauhellihaa ja ketsuppii leivänpäälle ja ketsuppia taisin lätätä aika reilusti.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2007 20:42
pähkinöitä ja cayennepippuri jauhetta tai hienonnettua chiliä sekotettuna tummaan suklaaseen (väh.70%). Lindtin 85% tai Plamilin 80% Luomu suklaa sopii tähän parhaiten.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 09.10.2007 20:58

Lainaus: nahkarotta

pähkinöitä ja cayennepippuri jauhetta tai hienonnettua chiliä sekotettuna tummaan suklaaseen (väh.70%). Lindtin 85% tai Plamilin 80% Luomu suklaa sopii tähän parhaiten.

Fazerillahan on joku chilisuklaapatukka...mutta luulen että se ei ole mitään verrattuna näihin omiin tekeleisiin
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2007 23:49
Tänään hoksasin, että pari päivää jääkaapissa seisonut spelttipuuro uudelleenlämmitettynä hunajan kera on erihyvää. Sitä sitten en mene vannomaan, että kuuluuko mokoma ruokaperverssioihin..
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.10.2007 08:20
ainiin, vanha herkku, suklaakastiketta uuniperunan päälle

veli kans pistää ketsuppia ja sinappia kaikkialle: salaattiin, jäätelöön, pullan päälle, leivän päälle...
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2007 19:44

Lainaus: blackwolver

Fazerillahan on joku chilisuklaapatukka...mutta luulen että se ei ole mitään verrattuna näihin omiin tekeleisiin

se on liian makeaa ja tehty maitosuklaaseen. Fazerin suklaat on muutenki kuraa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit