Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2009 22:58
Tavalliset puuvillalakanat ja tyynyliina. Toisella puolella on mustavalkoraitoja, ja toisella pääkalloja (sopii hyvin seinillä oleviin mustavalkoisiin kuviin). Nukun niin että raidat näkyvät. Aluslakana on valkoinen. Toiset lempilakanani ovat liukasta materiaalia (ei hajuakaan mitä) ja niissä on tummanpunaista, violettia, oranssia, ja muita tummia värejä ja vivahteita kukkakuvioissa. Aluslakana on näiden kanssa tummanpunainen. Päiväpeitto on tummansininen. En kyllä muista milloin olisin viimeksi pedannut sänkyni...
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:04
Meillä on tällä hetkellä vaaleanliilat puuvillasatiiniset lakanat. Peittopussissa on lisäksi jonkunlaisia ympyröitä vähän tummemmalla liilalla. Käymme köydenvetoa yhteisestä peitostamme joka yö, mutta en suostu hankkimaan meille erillisiä peittoja, vaikka mies sellaiset haluaisikin. Yhden hengen peiton alla on yksinäistä, kylmää ja ankeaa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:07
Tällä hetkellä minulla on lainassa eräät vanhat, vaaleanruskeat puuvillalakanat, koska kissani oli onnistunut repimään entiseni riekaleisiksi. Ensi kuussa olisi tarkoitus hankkia uudet, paremmat lakanat kunhan saan riittävästi rahaa.

Lainaus: Severana

Yhden hengen peiton alla on yksinäistä, kylmää ja ankeaa.

Niin totta, varsinkin kun sattuu olemaan sinkku. :/
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:22
Ihanat, vuosien saatossa kuluneet vaaleanpuna-valkoraitaiset pussilakanat, vaaleanpunaiset tyynyliinat ja valkoinen lakana. Oh, so tr00 gothic!
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:28

Lainaus: Azrael

Niin totta, varsinkin kun sattuu olemaan sinkku. :/

Mulla oli sinkkunakin iso peitto (ja sänky). Tarvitsen vähän reilummin täkkiä ympärilleni, koska mulla on tapana kietoutua muumiomaisesti peittoon. Mies parka, se varmaan palelee kaiket yöt!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:54

Mulla oli sinkkunakin iso peitto (ja sänky).

Niin olisi varmasti minullakin, jos minulla olisi oma makuuhuone alkovin sijasta. Isommalle sängylle olisi tosin käyttöä, kun kissatkin tykkäävät nukkua sängyssäni ja vallata koko jalkopään itselleen.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.03.2009 00:11
Victoria Francésin Pussilakana setti, ja musta lakana
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.03.2009 01:11
Tummanruskeat kärmeslakanat.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2009 01:44

Käymme köydenvetoa yhteisestä peitostamme joka yö, mutta en suostu hankkimaan meille erillisiä peittoja, vaikka mies sellaiset haluaisikin.

Meillä vähän samaa, mutta kumpikaan ei halua omia peittoja.

Mulla oli sinkkunakin iso peitto

Ja meillä on vaan ihan tavallisen kokoinen peitto.

Meillä on tällähetkellä jotkut todella upeat vaaleansiniset lakanat. Miehellä on lisäksi Turtles tyynyliina.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 14.04.2009 01:02

Lainaus: warheart

Victoria Francésin Pussilakana setti

Ooh.. =) Sellaiset kun saisi itsekin.

Meillä on nyt kokonaan mustat lakanat. Päiväpeittona on ihana valkoinen mustilla ruusuilla kuvioitu peitto. Kuulun muuten myös niihin naisiin, jotka vievät (vahingossa) joskus yön aikana kaiken peiton mieheltään... Voi olla toisella vähän vilpoista välillä..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit