Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2009 01:49
Nyt on vaalenpunanen lakana ja sininen peitto josson sydämmiä sit on myös sinisiä lakanoita vaaleenpunasten lisäks ja sinisiä peittoja missä on sydämmien siasta enkeleitä .
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.04.2009 12:50
Sängyssä on mustat puuvillasatiinilakanat ja viininpunainen aluslakana tällä hetkellä, muita värejä ei sitten tuetakaan, paitsi valkoissa pienissä erissä
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.04.2009 14:50

Lainaus: Bloody Count

Tummanruskeat kärmeslakanat.

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 18:25
Haha, pakko vastata tähänkin ketjuun Eli siis tällä hetkellä punkastamme löytyy musta valkoiset pääkallolakanat :P Minulla ja miehekkeelläni on kaikki lakanat mustia -.- Kun muutimme yhteen asumaan, heivasin kaikki iloisen värikkäät kotonta saadut delfiini ja my little pony lakanat kuuseen
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 18:48

Lainaus: SyllaBoreal

kaikki lakanat mustia

Olen todennut todella epäkäytännölliseksi, varsinkin jos niissä ei pyöri yksin. Krhm...

Lainaus: SyllaBoreal

my little pony lakanat

Voi, miksi heitit pois! Minä olen säästänyt Madonnan True Blue -pussilakanat vuodelta yks ja kaks.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 19:17
Tällä hetkellä valkoinen lakana, pussilakana on tummanharmaa jossa ympyrän ääriviivoja valkoisella ja vaaleammalla harmaalla. Toinen tyyny on samanlaista kuviota, mutta toinen tyyny on harmaata "maastokuviota" oikeasti siinä on vain erisävyisiä pupuja
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2009 20:39
Sellaiset lakanat jotka ovat täysin yltäpäältä kissankarvoissa :9 Kuten suunnilleen kaikki muukin tässä asunossa.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 20:40

Lainaus: Kedira

Sellaiset lakanat jotka ovat täysin yltäpäältä kissankarvoissa

Se on muuten harvinaisen raivostuttavaa yrittää saada niitä karvoja pois >.<
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 20:43
Tylsät lakanat. Musta aluslakana, haalistunut päällyslakana josssa on pinaisia ja valkoisia aasialaishenkisiä kuvioita. Tyynyliinat ovat kyllä hienot, pohjaväri on keskitummaa punaista ja art nouveau -henkiset kuviot viininpunaista. Niiden materiaali on todella hyvää puuvillasatiinia, vaikka pinta onkin aavistuksen nukkaantunut niin ne eivät näytä kulahtaneilta.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2009 21:08

Lainaus: Layil

Se on muuten harvinaisen raivostuttavaa yrittää saada niitä karvoja pois

Kokeiles pölynimuria tai ennen perua tuota niksipalstalta löytyvää kylmävesiliuotusta. Itse olen kerrankin tyytyväinen (kyllä, on pakko hehkuttaa vielä toiseenkin kertaan).

Ja ihan on pakko vähän kirjoittaa asian vierestä, sillä nämä lakanat eivät löydy punkastani vaan ikkunoista : Mustavalkoiset kissa -lakanat toimittavat tämän kesän ja tulevan talven makuuhuoneen verhojen virkaa!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit