Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia gootteja tunnette?

Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2008 15:31

Lainaus: FrozenCorpse

pinnallisia teknokamujaan

Tekno --> pinnallisuus?

Höpsis, pinnallisia ihmisiä on joka paikassa, oli tyyli ja musamaku millainen tahansa. No joo, onhan se niinkin, että on vaikea tutustua ihmisiin joiden kanssa ei tunnu olevan mitään yhteistä. Silti on typerää teilata jokainen "erilainen" suoralta kädeltä, ulkoisten seikkojen perusteella. Katos prkl, tämähän kuulostaa ihan samalta kuin niiden ihmisten jutut, jotka huorittelevat yms gootteja, osat vain ovat toisinpäin.

Ei kaikkien tarvitse olla niin synkkiä, että maito happanee.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2008 16:23
Sire

Ei kannata kiinnittää huomiota liiaksi FrozenCorpseen, hän haukkuu ja vähättelee kaikkea mitä ei ymmärrä tai mikä ei miellytä neidin omaa silmää ja sitten ihmettelee miksi hän saa osakseen vihaisia kommentteja.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2008 02:04

Lainaus: Sire

Ei kaikkien tarvitse olla niin synkkiä, että maito happanee.

Toi oli hyvin sanottu Ja ei gootteus oo mittarilla mitattu siitä miten pelottavan näkönen oot ja syötkö aamumuros kivilinnan kellarissa neitsyen kuukautisveren kera. Niinku viisas Nemi sano kerran eräässä stripissä että meitä on monenlaisia, jotkut palvoo jumalaa toiset saatanaa. Jotkut pukeutuu vaan mustaan ja toiset ei, jotkut juo vaan punaviiniä ja toiset kaljaa. jne... Tunnen monta goottia ja vaikka kaikki on erilaisia niin kaikki on silti gootteja, ne edustaa vaan jotain tiettyä juttua enemmän. Ei kannata kuitenkaan tuomita jotain ihan vaan iän puolesta tai että kun sä nyt kuuntelet mattia ja teppoa ja katot salkkareita niin soot wannabe. Mut mä oon ainakin truujööttikootti

Sekavaa eikö?
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.10.2008 13:25
Mullakaan ei paljoa kootteja kaveripiiristä löydy,taviksia enimmäkseen ja muutama metallisti. Pitäis kai noissa miiteissä joskus koittaa käyä nii tutustuis vähän teihinki Oon tosin onnettoman huono tutustumaan ihmisiin :/
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.10.2008 20:24
Aika paljon tuota Schatten-jengiä tunnen, paljolti jostain kumman syystä (en tiedä miksi) cyber-henkisiä ihmisiä sekä jonkun verran myös punk-henkisempiä synkistelijöitä.
Ikäjakauma on laaja; sieltä reilut 20 vuotiaista päälle nelikymppisiin. Yhtäläistä monille on innostus roolipeleihin, kauhukirjallisuuteen ja muuhun nörttihenkiseen.
Kaikki ovat käsitteekseni aika asialle omistautuneita, olen päätellyt tämän paitsi henkilöistä itsestään myös heidän vapaa-ajan pukeutumisestaan jne.
..ja ainakaan tuota vanhempaa väestöä en muotigooteiksi usko.
Tampereen ulkopuolelta tuntemani synkkikset ovat aika samaa linjaa, reilut 20 vuotiaita, monet cyber-henkisiä ja muutoma "perusgoottikin" joukossa.
Vähemmän taidan tuntea niitä ns.taviksia..mutta se on siinäkin etten oikein viihdy heidän seurassaan. Ainoat hieman normaalimmat ystävänikin ovat taiteilijoita ja elämäntapahörhöjä.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.10.2008 23:28
Minä en itse asiassa tunne kovinkaan paljon goottihenkisiä ihmisiä.
Paitsi sitten ystävättären, joka itsekin täällä foorumilla pyörii.
Muut joita tunnen (melko suppeaksi jää) ovat enimmäkseen taiteilija-ihmisiä sekä korkeintaan rock-henkisiä.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2008 00:17

Lainaus: FrozenCorpse

Hmm, sanotaan että ainoat metallihenkiset tutut taitaa olla oma mies ja yksi sen kamu. Mä en voi kyllä ymmärtää, miten ne sietää tosi pinnallisia teknokamujaan, mut ei oo mun ongelma..

Mä en sun tutuista tiedä, mutta jotenkin musta tuntuu että taitavat olla industrial ihmisiä )))
Päivän pikkumaisuus kiintiö vihdoin saavutettu.. eikun eilisen.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.10.2008 19:44
itse tunnen lähinnä vain hevareita ja metallisteja, muutama rokkarikin on "piireihin" eksynyt. Tosin ystäväpiiriini kuuluu myös useita metallisteja jotka pukeutuvat gootisti. Minäkin ikävä kyllä kuulun osaksi siihenkin kastiin.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 16:15
en tunne yhtään goootteja, enkä metallisteja tms. kaverini ovat taviksia lähinnä
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.12.2008 16:57
Lähiystäväpiiriin kuuluu pari samanhenkistä, loput ovat jtn heviemoja ja animenörttejä Jööttikavereitten kanssa on kiva koluta vaatekauppoja kun ei tarvitse hehkuttaa yksin, tosin taviksissa on se hyvä puoli ettei tule sellaisia konflikteja kuin että molemmat haluavat saman vaatteen.. varsinkin kirppiksillä tämä on hankalaa, kun samaa tuotetta on tasan se yksi kappale.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit