Gootti.net

Minkälaisia gootteja tunnette?

Kirjoittanut: SapeMies (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.07.2009 18:53
Ah.. elämäni gootit.. Omasta tuttavapiiristäni (wanhasta ja uudesta) löytyy ilahduttavan suuri määrä goottihengellä varustettuja ihmisiä. On niskojaan murskaavaa corpse fania, noin 5kg huovutettua villaa päässään kantavaa, PVC:tä ja piikkareita pitävää *drool* ja erittäin äkkinäisesti yhdessä yössä cypress hill/lökäpöksy <--> death metal/vampyrella muuttuvaa tyyppiä.

Monia, lähinnä ulkoisesti, goottia muistuttavia tyyppejä olen tavannut rooli/lauta/korttipelien kanssa ja muutenkin internetin laajoilla lakeuksilla. Jostain syystä lord of the rings online on aikamoinen goottimagneetti.

Monet monet gootit nähtävästi tunnen, vaikka en itse gootilta näytäkkään.

Go figure.
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.08.2009 20:38
En tunne gootteja. Ne kun eivät automaattisesti tule mulle juttelemaan, mutta näkeehän niitä päivittäin täällä kaupungissa.
Eli tunnen en minkäänlaisia gootteja. Anteeksi.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2009 21:08
Oneesanin - ja siihen se sitten jääkin. Tietenkin joillakin muillakin naispuolisilla kavareillani on jossain määrin gootahtavia vaikutuksia, ja he saattavat olla sitä jopa enemmän kuin minä - go figure. Mutta hän on ainoa, joka määrittelee itsensä sellaiseksi.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.08.2009 16:14
Tunnen hieman gootteja; serkkuni, joista toinen on minun ikäiseni ja toinen 2 vuotta vanhempi, molemmat tyttöjä, ja sitten rinnakkais luokaltani yhden gootti kaverini.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2010 23:00
En tunne ketään muuta kuin serkkuni.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.03.2010 21:46
En tunne gootteja, tunnen yksilöitä.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2010 00:08

Lainaus: Morningstar_

En tunne gootteja, tunnen yksilöitä.

Same here. Paitsi etten myöskään tunne yksilöitä, jotka lukeutuvat gooteiksi. Se ainoa, jonka aikoinaan tunsin, paasasi goottiudesta, tajusi olevansa metallisti eikä gootti (otti asioista stereotypioita syvemmältä selvän), kasvoi isoksi ja alkoi... öhöm, latinokaunottareksi? Ja asuu tätä nykyä etelä-Amerikassa. Rakas on minulle edelleen, mutta kai tätä vanhempaa ystävääni kohtaan tuntemani ihailu sysäsi viehtymykseni synkempään estetiikkaan alkua pidemmälle.

Ja sitten voisin vinetä kilometrikaupalla siitä, että kotikylässäni on yksi synkemmänpuoleinen olento, joka sattumoisin on miespuolinen, erakoitunut ja kuuntelee tätä nykyä kai pelkkää Ayumia. Öö. Asianlaitahan ottaa päähän, varsinkaan kun en osaa tehdä aloitetta tutustuakseni kehenkään edes internetissä. Ja jos tutustuisinkin, minulle kävisi kuitenkin niinkuin Pastelli (?) ilmaisi, eli tuntisin itseni surkeaksi wnb-kuutiksi ja niinpoispäin ja hajoaisin surkeaan itsetuntooni . Ehkä parempi näin.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2011 19:44
Hmm, minäkään en tunne lainkaan gootteja. Tai goottihenkisiä ihmisiä. En ole koskaan tuntenut, vaikka olenkin ollut, no, tällainen iät ja ajat. Ei sen puoleen että tuntisin juuri ketään muutakaan. En kai ole kovin kiinnostava Tai sitten olen vain itse liian ujo.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.09.2011 03:49
Kun tätä lukee taaksepäin niin tuntuu että aika moni tuntuu tuntevan vain pari tyyppiä joita voi jollain tavoin kutsua 'gooteiksi', mitä se nyt kenenkin mielestä pitää sisällään, en ota siihen kantaa. Itse tunnen tästä skenestä monta kymmentä tyyppiä, tosi hyvää sellaista - ja luultavasti tuntisin aika paljon vähemmän ellen olisi mennyt mukaan järkkäämään jotain 'alan' tapahtumia ja käynyt muidenkin järkkäämillä klubeilla yms.
Kaikilla ei tietty ole ikää sellaiseen, mutta heillekin voin suositella että menee mukaan johonkin miittiin tai järjestää sellaisen itse. Jos pystyy, niin voihan sitä järkätä jonkun (alaikäisten) bändi-illan tai klubinkin. Jonkun verran vaivannäköä tuo tietty vaatii ja varmaan jonkun kokeneemman tyypin taustatueksi mutta yrittäähän aina voi.
Ja, muoks, kun käytätte ja kehitätte omia vahvuuksianne ja taitojanne mitä teillä on, voi sitä kautta löytää tästä skenestä kummasti kavereita. Jos osaat vaikkapa soittaa jotain, kasaa bändi. Jos vaikka olet hyvä kirjoittamaan, blogaa tai perusta vaikka joku online-julkaisu mitä toimitat. Jos osaat kuvata, kuvaa ja julkaise kuviasi, jos sinusta olsi malliksi, ota yhteyttä johonkin joka kuvaa ym. +jne.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2011 07:45
Tunnen ihan mukavan "gootin" hän on mun koulukaveri. Koulussa kun kun kaikkien muiden pitää olla niin samanlaisia niin aloin tajuta että mä en haluu sitä. Sillon aloin kiinnostuu goottivaatteista ja kaveri tuli perässä. Oikein mukava ihminen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit