Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia gootteja tunnette?

Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2009 16:56

Lainaus: BronzeRain

Missä päin, rumanaama, oikeastaan asustelet, jos saan udella?

Saa toki udella. Tarkkaa paikkaa en halua kertoa, mutta suuntaa antavaa kyllä, eli Kannus-Kalajoki-Ylivieska linjalla.
Ylivieskassa varmaan parhaiten voi goottiin törmätä, jos ei muualla niin Deviantissa ainakin. Vai onko näin?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.07.2009 22:33
Eiköhän, on kuitenkin isoin paikka näillä leveysasteilla. No, jos minut bongaat Ylivieskassa, niin tule vain puhuttelemaan. Ja tule ihmeessä tuonne suunnittelemaamme Pohjanmaa-miittiin!
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.07.2009 22:42
En tunne yhtäkään goottia
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2009 23:29
Myös minä olen paikkakunnan ainoita gootteja,todennäköisesti jopa ainoa.Lajitovereita saattaisi löytyä reilun parinkymmenen kilometrin päästä eräästä kaupungista,mutta henkilökohtaisesti en ketään tunne.Yksin oot sinä,ihminen,kaiken keskellä yksin.

Onneksi on tämä sähköinen verkko ja te,rakkaat kanssasynkiöt
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2009 20:41
No olen luultavasti ainut gootti täällä takapajulassa, mutta voin toki erehtyä. Ainokainen ystäväni on hevari joten ei neidistä saa goottia yrittämälläkään. No, eihän ystäväisen suuntaus haittaa, kunhan ei ala kommentoimaan vaatteitani. ihuna ihminen kaiken kaikkiaan.
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2009 11:06
Ai että minkälaisia gootteja tunnen?
No, minun lisäkseni ei näin pienellä kunnalla näkyisi olevan muita goottia lähelläkään olevia, vaan enemmänkin pikkuisia ernuja joista nyt ei aina itsekään tiedä mitä ne on.

Mutta, jos näistä jotkut nyt itsensä gootiksi luokittelevat, niin heistä voisin sanoa että ovar rasittavia, huutelevia, pikkusieluisia ja teeskenteleviä marakatteja, joista on jo meidän kulmilla tullut kävelevä vitsi ja vanhemman goottipolven häpeä.

Jos taas ilmaisin minkälaisia ovat ne joiden kanssa olen vain pari sanaa ohi mennen vaihtanut netin välityksellä, olisivat he luultavasti kauniita, fiksuja ja omaavat vahvoja mielipiteitä ja mielenkiintoisen maailmankatsomuksen. Tämä siis olettamuksesta, kun en heitä sen paremmin tunne.

Se ainoa toinen gootti johon olen livenä törmännyt oli yksi pahin paskiainen ja anarkistinen paskanjauhaja, jolla oli elämää suurempi kutsumus mollata ja talloa maanrakoon jopa pieni ja viaton ohikulkeva lapsi, joka vain kysyi että onko hän oikea gootti vai ei. (Tapaus ei liity minuun, vaan tilanteeseen jota silminnäkijänä todistin. Oli kauheaa katsoa pienen lapsen itkua... :kyynel

Kun taas paras ystäväni, (joka lukee itsensä mieluummin lolitaksi) on ihana ja lämmin ihminen, jota en vaihtaisi mihinkään tai kehenkään muuhun. Näin on!
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2009 20:54
En tunne yhtäkään goottia. Omalla paikkakunnalla olen kyllä nähnyt monia (joista useimmat itse asiassa kävelevät suoraan taloni ohi ja näen heidät huoneeni ikkunasta *stalk stalk*), mutta en ole ikinä kehdannut mennä juttelemaan. Harmittaa kyllä vähän, olisi mukavaa ystävystyä kunnolla toisten goottien kanssa. Ei niin, etten rakastaisi nykyisiä ystäviäni
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2009 12:17
En tunne toisia gootteja. Omassa ikäluokassani ei taida olla niin paljon gootteja. Pitäis Varmaan Käydä Festareilla enemmän....

Joskus todella harvoin näen toisen gootin. Kyllä sitä haluaisi saman typpistä seuraa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.07.2009 12:37

Lainaus: Angel Of Death

En tunne toisia gootteja.

Miksi sitten vastaat tähän ketjuun?? Jos Kysymys on että millaisia gootteja tunnette.
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2009 18:03
Tunnen kaksi goottia, tosin kumpikaan ei varsinaisesti lokeroi itseään mihinkään, mutta näin pinnallisiin seikkoihin nojaten leimaan kummatkin gooteiksi
Toisen tunnen netin kautta ja hän on älyttömän mukava ja fiksu tyyppi. Toinen on ollut bestikseni ekalta saakka, hän on tosi lojaali ja omalaatuinen.
Lahdessahan näkyy kyllä vaikka ties mitä darksaidilaista, mutta en kehtaa saati uskalla mennä kellekään juttelemaan. Ja aina kun näen gootin, tunnen itseni tosi feikiksi ja wannabeksi (tunnen? Ehkä mä yksinkertaisestiolen feikki ja wnb :´D) kun ne näyttävät aina niin hienoilta
Sen lisäksi mulla on joku luulo, että kaikki lahtelaiset, olivat sitten gootteja pissiksiä tai seksiseppogenreläisiä, olisi kamalan tylyjä ja ilkeitä ihmisiä. Outoa, mutta mulla on joku kotikaupunkifobia. Olisin kyllä vain onnellinen jos mulla olisi Lahdessa enemmän kavereita, olisivat sitten ties minkä genren edustajia ja kuinka ****** kansaa tahansa
Tällä naamalla saati sitten luonteella ei ole mitään varaan nirsoilla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit