Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkälaisia gootteja tunnette?

• Vastaa
Olen itse LUOMAKUNNAN MESTARITEOS! JUMALAINEN NÄYTELMÄ!!!

...Jep, I think SO too.

Voihan *****. Back, back to the ************* basics!

1) $$£$$$££$ Ei tee perheestä "onnistunutta". Suuremmalla todennäköisyydellä mauton määrä dollareita tuhoaa kuin rakentaa.

2) Epäonnistumisella tarkoitan sitä, kun olet tämän pimeyden pikkuenkelin kanssa kasvotusten, niin huomannet. Tosin, eihän lammaskaan näe lampaassa mitään erikoista?! :/

3) Melkein jokaisessa "ihmisryhmässä" ei ole samaa ilmiötä, sillä on VALTAOSIN todennäköistä, että ihmisryhmät koostuvat lähes poikkeuksetta itsekkäistä tarpeista, eli että tullaan juttuun ja/tai saadaan jotain. Itsekkyydestä: Pikku perisynnistämme!

4) Tämä nyt ei liene aiheellista, mutta se, että jokin koostuu "tykinruoasta", niin ei ole "kovinko negatiivinen asia" ?

5) Sinä voit olla pikkuisine haluinesi työntekijä/kuluttaja/kettutyttö/wicca/vampyyri - Anything! On olemassa ihmisiä jotka lukevat kirjoja ja ovat VARMASTI fiksuja. Toisaalta, on myös olemassa ihmisiä jotka kirjoittavat ne kirjat, joita toiset sitten lukeva.

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa
Lainaus: Beheaded On olemassa ihmisiä jotka lukevat kirjoja ja ovat VARMASTI fiksuja. Toisaalta, on myös olemassa ihmisiä jotka kirjoittavat ne kirjat, joita toiset sitten lukeva.

Kumpiin sinä kuulut, kirjoittajiin vaiko lukijoihin ? Kirjoitatko itse sääntösi vai noudatatko syntisten(kts. langenneiden) ohjenuoraa ?

:P

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
On se niin ihanaa, että joku on täällä meitä muita parempi. Söpöä.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Jopas oli paljon poikettu siitä alkuperäisestä kysymyksestä! Hyvä että täällä nää jutut saa tunnekuohuja aikaan.
Kun alunperin kysyttiin, millasia gootteja tunnen, niin ne parhaat frendit jäi sinne Ouluun, eikä pahemmin olla oltu enää tekemisissä sen jälkeen kun tänne muutin. Lähinnä textareita välillä puolin ja toisin, joulukortit ja synttärionnittelut.
Kun tänne muutin, en tuntenu täältä lähes ketään, saati nyt sitten yhtään goottia. Oon tutustunu stadissa asuessani uskomattomaan määrään ihmisiä eri juttujen kautta, ja eräskin muija tuli oikeen läheiseks ystäväks. Se itse ei ollu gootti, mut sen frendi oli, ja mä olin. No, tossa jokin aika sitten se ei enää "kestäny painetta", ja on nyt itekkin gootti. Tosin sitä oli aina kiehtonu samat asiat ku gootteja yleensä kiehtoo, joten pidän sitä ihan aitona tapuksena kyllä. Ja sen kautta tutustuin siihen sen toiseen goottifrendiin, ja nyt myös se on mun frendi. Kummallakaan ei oo tietsikkaa himas eikä näin ollen myöskään nettiyhteyttä, joten kumpikaan ei kuulu tähän foorumiin. Aika vähän oltu kyl viime aikoina tekemisissä, mut mulla nyt vaan tuntuu aina olevan jotain hommaa, et välillä pitää muistuttaa itteensä, ettei ne tärkeimmät, eli ystävät unohdu.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Jep. Lähden ostamaan viiniä ja kohotan maljan teille, rakkaat gootit. <3

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa
Lainaus: Nukima
heistä yhtäkään en antaisi pois, saati muuttaisi millään tapaa, he ovat täydellisiä sellaisena kuin ovat.

Yhdyn näihin sanoihin. Kaikki gootti kaverini ovat omanlaisiaan kuten jokainen muukin.

Olen samaa mieltä! En lisää muuta

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
Hmm, joo... Ei oikein löydy gootteja ystävistäni... Where are ya all hiding?!? :'(

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Lainaus: Beheaded Tämä nyt ei liene aiheellista, mutta se, että jokin koostuu "tykinruoasta", niin ei ole "kovinko negatiivinen asia" ?

Voi veikkoseni. Tykinruoaksi delegoitu ihmisryhmä on todennäköisesti ainakin hyödyksi ja avuksi yhteiskunnalle. Tämän lisäksi tykinruoka-osaston väistämättä kokemat miestappiot tulevat hidastamaan maapallon ylikansoitusta edes jonkin verran. Gootithan saisivat tuntea hienoista ylpeyttä goottiudestaan. En tällä mielipiteelläni kuitenkaan suosi pelkästään gootteja, vaan nähdäkseni myös pissikset ja sivarit kelpaavat em. toimeen vallan mainiosti.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Lainaus: Chrystalis Hmm, joo... Ei oikein löydy gootteja ystävistäni...

No joo... Ei mullakaa oo ku yksi..

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
Pitääpäs ihan piruuttani vain kysyä herra Kuopalta, että missäs rivissä sinä itse olisit tosipaikan tullen?

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Chrystalis, Iiriva, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!