Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkälaisia gootteja tunnette?

• Vastaa
mun tyypeistä on suurin osa ihan normaaleja. Tietenkin tunnen yhden lolitan irkistä ja parin muun foorumin kautta...
Niin ja sitten on vielä eräs hyvä ystäväni joka on goottimainen, mutta ei mikään kovanluokan goottipimu, yksi wannabee gootti tunnen viime vuoden luokaltani. Tyyppi hoki kokoajan että 'en ole oikea gootti, kun en meikkaa niin kovasti, ja että ilman meikkiä ei voi olla gootti' plaaplaaplaa. Hyvä että pääsin eroon. hih mutta kaikki normit hihhuloi aina mun lähellä, niin mä sana olla se 'friikki' siinä porukassa-

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa
mulla ei oikeastaan oo yhtään goottia omassa kaveripiirissä. eikä tuttaviakaan sen puoleen. (köyhää eikö?)

when angels deserve to die

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

mulla ei oikeastaan oo yhtään goottia omassa kaveripiirissä. eikä tuttaviakaan sen puoleen. (köyhää eikö?)

Samoin. Tuntee itsensä omituiseksi.
  • Vastaa

Lainaus: Lovekiva

Samoin. Tuntee itsensä omituiseksi

niinpä... mutta olkaamme ylpeitä

when angels deserve to die

• Vastaa
Mun kavereista 2 on gootteja.

Vaikka horoskooppini on Neitsyt, se ei tarkoita että olisin yhä fyysisesti koskematon!!

• Vastaa
Mä edistyn. Mulla on sittenkin kaksi goottia kaverina! Jee!

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Minun kavereistani ainakin 3 ovat gootteja, sitten on sellaisia mustiinpukeutujia ja hevareita, pari japanityyliin suuntautunutta toinen lolitamaisempi, sitten on taviksia ja pari pissistäkin löytyy.
Nettitutuista suurin osa on juuri joitakin gootteja/hevareita, koska menen/he tulevat juttelemaan juuri tämän "yhteisen olemuksen" kautta.
Mutta kaverit on kavereita, enkä mene arvostelemaan ketään ulkonäön perusteella. Ensiksi pitää tutustua paremmin ja sitten vasta voi sanoa millainen ihminen oikeasti on.

Satu: Olipa kerran prinssi, jolla oli sen pituinen se.

• Vastaa
Mä tunnen oikeastaan poikkeuksellisen paljon gootteja/hevareita suurinpaan osaan olen tutustunut jossakin festareilla/keikoilla mutta myös internetin kautta.
  • Vastaa
Täällä päin suomea, tai siis tässä tuppukaupungissa ei paljoa gootteja näy. Niihin harvoihin, joita näkyy, en ole tutustunut. Yksi syy: ihmiset käyttäytyvät minua kohtaan oudosti. Kaksi, parhainta kaveriani, ei ole lähtenyt lätkimään, vielä. Toinen heistä on goth, toinen...no sitä toista ei voi laittaa mihinkään genreen, se vaihtelee tyyliä päivittäin (ei pahalla vaan hyvällä) onneksi neiti on tajunnut mitä vaatteita EI seurassani pidä

Don't look back. I'm right there....

• Vastaa
Taitaapi tuosta omasta kaveripiiristäni löytyä yksi gootti, yksi oman tiensä kulkija, jota ei voi lokeroida, nimittäin vaihtelee tyyliään miten haluaa. Hevareita on ja ns. taviksia, kaipa siellä on yksi jonka voisi jossain määrin luokitella pissikseksikin. Asiaa!

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!