Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia gootteja tunnette?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 23.07.2007 22:55
Jaa-a... enpä mahda ketään goottia kovin syvällisesti tuntea. En oikeastaan taida ainuttakaan. Ainkaan ketään, joka tunnustautisi olevansa. Haluaisin kyllä mutta aina minua on vain mulkoiltu vaitonaisena... tai ainakin on tuntunut siltä, joten enpä minäkään ole uskaltanut sanoa mitään. Paitsi tieysti rokissa oli kaunis neito, joka oli avoin ja ystävällinen, joten en yleistä.

Yksi neito ei ole ilmeisesti viitsinyt tutustuakaan kun kuuntelen osittain metallia ja minulla oli tuolloin ruskeat hiukset, joten en kai hänen mukaansa ollut tr00 (?) (Milloin hiusten värillä on ollut väliä?)

Pari, kolme metallistia saatan jotenkuten tuntea. Riippuu tietysti henkilöstä mutta mutta metalliporukoissa on ollut ehkä avoimempia henkilöitä kun itselle mm. aloittaminen/ystävystyminen on hankalaa hieman ujon luonteeni takia. Joten yleensä joku on rikkonut jään räväyttämällä vitsin ja siitä se sitten lähtee. Vaikka yhtälailla on räväiköitäkin goottinaisia ollut porukassa. Ehkä he ovat katsoneet minua sitten liian hiljaiseksi...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 24.07.2007 16:38

Lainaus: M Chaosbreather

(Milloin hiusten värillä on ollut väliä?)

En tiä mun hiukset on jotain sinisen ja levänvihreän välimaastolla. Ei sil kai sit niin paljon väliä ole
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 24.07.2007 16:55

Lainaus: HepZusi

jotain sinisen ja levänvihreän välimaastolla.

Minullakin oli vähän aikaa sitten mutta nyt on back to black. Oho, off topic
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.07.2007 17:26
Oon miettinyt monesti, ottaako osaa tähän ketjuun vai ei, koska tässä on kaksi vaikeasti määriteltävää kysymystä hämmentämässä pienen ihmisen mieltä:

-Mitä tämä "tunteminen" tässä yhteydessä on?
-Millä perusteilla ihmiset tungetaan goottilokeroon?

Lukemani on jo nolla tai älyttömän monta, sillä en tunne oikeasti ketään ihmistä sen syvällisemmin (eikä kukaan minua), mutta toisaalta tiedän nimeltä liian monta klubeilla käyvää ihmistä. Vastaus topicin "kysymykseen minkälaisia gootteja tunnette" lienee siis "kaikenlaisia".
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Freya
  • Lähetetty: 25.07.2007 14:34
En voi oikein varmuudella sanoa tunnenko gootteja. Metallisteja kylläkin. Yhden ihmisen voisin luokitella gootiksi.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2007 16:32
hauskaa. en voi luokitella ketään kun en tunne ketään. Helvetin hauskaa. Siis ei se ettei voi luokitella ketään, vaan se, ettei tunne ketään. Siis ei ees gootteja. Tai mitään muutakaan
Kirjoittanut: Haze (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2007 23:25
En voi sanoa tuntevani ensimmäistäkään goottia
Muutaman metalli hörhön kyllä, mutta eipä nuita voi millään muotoa gooteiksi kutsua.
Ankeaa.
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2007 00:17
Sama "ongelma" kuin Hazella :P
Kirjoittanut: Blue Sweet (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2007 16:28
Hmm..Njoo..Bestikseni on gootti..Melko samalainen kuin minä.Semmosia aika ns.normeja ollaan..
Osaanselittää..
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2007 17:21
En tunne ketään muita kuin itseni joka kutsuu itseänsä gootiksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit