Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

rippikoulu?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 10:53

Lainaus: blackie

Ei kaikki halua kirkkohäitä! Minä en ainakaan.

woow..
marry me ?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:06

Lainaus: Und3ad

jotku mun luokal eros kirkosta heti ku oli ripari käyty ja lahjat saatu

Huoltajien allekirjoituksella vai? mä sain ainakin aika monta hyvää perheriitaa aikaiseksi asian tiimoilta.
Mutta no, toi on ihan hel-ve-tin tekopyhää. Mitä -tun kehumista siinä on, "kävin riparin vaan rahan takia, hähää, ja sitte erosin!"

Pitäisköhän sitä viimein ens syksynä lähteä tekemään koulutiedotuksia Protusta.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:21

Lainaus: Cata

Mitä -tun kehumista siinä on, "kävin riparin vaan rahan takia, hähää, ja sitte erosin!"

no mä ainaki kävin sen vaan rahan takia, tai no sain mä siinä samalla pari kaveria, mut en mä olis jaksanu kuunnella sitä p*sk** jos en olis tienny et saan siit rahaa
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:47
Muah, Muahahahhaaa! Pikkusiskoni lähti tänään rippileirille.

Nauran itseni hengiltä, se ei varmasti kestä sitä yhtä viikkoa jeesustelua, huonoa seuraa ja ilman tupakkaa.

Olenko ilkeä vai vain vähän sadistinen?
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:07
molempia
ei sinusta vaan tervettä saa
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:21
no en todellakaan käyny ei yhtään tekis mieli mennä sinne
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.06.2007 03:00

Lainaus: nocturnal_chimaira

molempia
ei sinusta vaan tervettä saa

Kiitos.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.06.2007 03:18

Lainaus: blackie

Ei kaikki halua kirkkohäitä! Minä en ainakaan.

Saati jotta kaikki ei ees halua naimisiin. Tai mun kaveripiirissä vähemmistö edes kuvittelee joskus joutuvansa naimisiin ja siitäkin osasta erittäin pieni prosentti aikoo pitää kirkkohäät.

Mä oon ollu muutamissa häissä ystäväpiirissä ja viimeksi oli ravintolassa stadissa, soittamassa luunkova punkkibändi. Systerin häissä oli vaan gootti-dj. Yhdellä kaverilla oli vuokrattu noin 60 henkee vetävä purjelaiva illaksi ja ei mitään musiikkia tai perinteitä. Kaikki nää ollu hienoja bileitä ja kirkkoa ei oo tarvittu.

Kirkkohäitä viettävät ainoastaan jotkut pällit maalla asuvat sukulaisjuntit, jotka ovat kiinni niissä perinteissä ja kaikissa muissa kliseissä niin älyttömän paljon. Onneksi mä oon fiksumpi, en tarvi omakotitaloa, lapsia ja koiraa, saati farmariautoa.
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.01.2008 11:56
ripari tuli käytyä mutta lähinnä syystä että rakastan väittelyä rakkaan pappimme kanssa ja näitä syntyi monia. ei tahtonut ilmeisesti sulattaa että tällä tytöllä oli mielipiteitä perusteluineen. suurin syy oli silti lähinnä raha ja sitäkin tuli todella vähän, joitain ajatuksettomia ja melko turhia lahjoja vain. melkein joka hetki leirillä oli piinaa, pääsimpä oiken silmätikuksi koko viikoksi. alkoi ottaa pannuun kun itse olisi mielenkiintoista aloittaa jooga ja kun täsätä keskustelimme kaverini kanssa, oli seuraavana päivänä oppitunnilla keskustelua papin johdosta sitten siitä esim. kuinka ensin se onkin ehkä joogaa ja hetken edettyä alkaa uskonto tulemaan kuvioihin joka on itse Saatanasta kuulemma. voite uskoa että tälläiset mustavalkoisuudet alkoi ottamaan pattiin...
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.01.2008 16:36
juu, käyty on >.< persuuksesta. sain rahaa. ja eroan kirkosta heti kun täytän 18. eroaisin jo nyt muttakun emäntä ei anna erota. >.< vihasin leiriä, siellä ei saanut edes tupakoida! (ihan kun minä siitä kiellosta jotain olisin välittänytkin) nojaa, olihan tuo, pääsi ainakin kiusaamaan pappeja mielipiteillään. eivät sulattaneet niitä ollenkaan rippikoulun alussa pappi kysyi ensimmäisenä että ketkä kaikki on täällä rahan takia, minä fiksuna tyttönä nostin käden heti ylös ja totesin vielä päälle että "mitäpä muutakaan tämän näköinen tyyppi täällä muuten tekisi?" pappi tykkäs.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit