Gootti.net

rippikoulu?

Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.03.2014 09:37
Kyllä tuli käytyä ja lahjojakin sain. Siellä selkeni (viimeistään) mulle ettei ole ristinusko mun juttu.
Lahjarahoilla ostin kirpparilta ja kaupoista tumman tyylin
Uutenatyttönä aloin sitten käydä kaupuginyössä, niin törmäsin sit mua 3 vuotta vanhempaan goottipoikaan.
Hänen systeri oli kans gootti ja tältä sit sain vinkkejä meikkiin, pukeutumiseen.
Loppu kesästä sulauduin joukkoontummaan jo goottityttönä
Mulla vaihtui syksyllä ysille mennessä koulu. Oikeest mun oli helppo mennä uutenatyttönä uuteen kouluun, kuuluin heti joukkoon kummajaiset. Uskonto tunneilla oltiin open kanssa joskus erimieltä. Rehtorin puhuttelut tuli kans tutuiksi tupakoinnin takia aiheesta (poltin siis jo kotona ja vanhemmat hyväksyi sen)
siitä istuin jälkkäreillä sit. Lisäks mua epäiltiin kun jotain laitonta oli koululla tapahtunut. Olin vain löytänyt tyylini uskontoni
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.03.2014 19:34
Kävin rippikoulun, lähinnä painostuksen vuoksi. Kaikki sanoivat että kai nyt sinä naimisiin joskus haluat ja kastaa omat tulevat lapsesi. Omalla kohdallani molemmat syyt on tavalla tai toisella epäpäteviä.

Lahjat, ne olivat sen hulluttelun ainoa hyöty (minulle se oli juurikin sitä, opetellaan ulkoa uskontunnustus ja ynnä muuta). Toisaalta onhan se mainiota että hyödyin edes jotenkin. Nykyään en edes kuulu kirkkoon.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit