Gootti.net

rippikoulu?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2006 22:09
jatkona uskovaiskeskustelulle...

kävittekö riparin? saitteko edes hyvät lahjat? tai kuinka meni muuten vaan?

itse jätin kylmästi käymättä, kun totesin että:

1. kesällä on parempaakin tekemistä kuin laulaa hallelujaa ja loikkia hameessa.
2. kuka hitto haluaa koko suvun juhlat pihalleen?
3. lahjoja... no, oli mopo jo valmiiksi. mitäpä muuta kolli kaipaa?
4. siitä hallelujaan laulamisesta olisi pitänyt vielä maksaa mansikoita.
5. kiitos ei koko lahkolle.

kävin tosin toimittamassa kiljua kavereille, jotka olivat leirillä. hyvät pileet oli...yäk.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 31.08.2006 22:36
Kävin rippikoulun! Huonot lahjat ja huono homma noin niin kuin kokonaisvaltaisesti ja ihan täysin. Siellä yritettiin jatkuvasti käännyttää, mikä kai sen perimmäinen tehtävä onkin. Meidät vietiin viikon ajaksi jonnekin Haminaan koulutuskeskukseen, josta ei päässyt pois koko aikana.

Kävitkö, mlrd, jonkun Prometheus-leirin tms. rippikoulun sijaan?
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.08.2006 22:46
Käyty. Kovin oli ohuelti lahjoja, ja koska ei ole kovin hienoa käytöstä haukkua lahjoja sanonkin vain että olisin odottanut lahjoitusten loppusumman olleen hieman enemmän. Saatua sekin satanen.. ja kyse on markoista.

Itsessään kyseinen "koulu" ei liikuttanut pätkääkään, ei ollut vaikeaa teorian osalta.
Tuttua huttua jo ala-asteelta, jossa pidettiin järjestelmällisesti huolta että asiat nuijitaan tajuntaan.
Ja mukanahan ei tarvitse leikkiä jos ei tahdo, joten, jeesusringin piti tulla toimeen ilman minua.
  • Lähetetty: 31.08.2006 22:55
prometheus-leiri?
joskus olen tainnut kuulla moisesta, mutta en kyllä muista... mitäs moisessa?

eräleirillä tosin poikkesin sinä kesänä, eli viikko pusikossa erätaitoja opetellen. tuli opittua ainakin jotain hyödyllistä, luulisin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.08.2006 23:49
käyty. oli ihan kamalaa. lahjat oli sentään jees, mutta juhlat niin tylsät ja kuivat kuin vaa voi olla. sitä paitsi sänkyni romahti vieraiden painon alla. kivat.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 01.09.2006 01:17
Lainaus: mlrd prometheus-leiri?
joskus olen tainnut kuulla moisesta, mutta en kyllä muista... mitäs moisessa?

Protu.fi-sivustolla kerrotaan aika kattavasti tuosta härdellistä. Itsekin kuulin tuosta vasta pari vuotta sen jälkeen kun olin käynyt rippikoulun. Muinainen (ts. entinen) tyttöystäväni oli Prometheus-leirin käynyt ja olipa kuulemma ollut ihan mukava kokemus.
  • Lähetetty: 01.09.2006 01:26
kiitoksia valistuksesta.

taidan pitää tuota eräleiriä sitten aikuistumisleirinä... onhan se kuitenkin lähimpänä vakaumuksiani.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.09.2006 14:04
Prometheus-leireistä tiedotetaan aivan liian vähän!
miä kävin protu-leirin ja suosittelen, varmasti paljon parempi kokemuksena kuin jeesustelu-leiri. Voisin kirkkoonkuulumattomana yleistää näin, että ripareilla aivopestään ja protulla ajatellaan itse.

Vanhemmat oli kyl helvetin vihaisia, kun revin nuo kutsut riparille, jotka postissa tulivat.

Se on teineille sosiaalinen pakkotila. Ja totta v-tussa kirkko käyttää sitä hyväkseen.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.09.2006 14:15
Kävin rippikoulun ja leirin myös. Lahjoja en paljoa saanut, mutta rahaa tuli kivasti mieleisten lahjojen hankkimiseen.

Koulu oli tylsää. Leiri sinällään ihan ok, sain olla omissa oloissani paljolti, ärsytti hemmetisti se iltamyöhään valvominen ja kaikki turhanpäiväinen hösötys. Jatkoille en sitten enää viitsinyt lähteä. Sain tarpeekseni koko touhusta.

Rippijuhliakaan ei oikein pidetty, kun en halunnut mitään kekkereitä, eikä kovin montaa sukulaista ollut edes kutsuttu. Kavereita ollut kutsuttu yhtään, kun niitä ei pahemmin ollutkaan siihen aikaan.

Prometeus leiristä kuulin vasta yhdelta kivalta gootahtavalta kaveriltani amisaikojen keskivälissä. Tyypin kanssa oli todella mukavaa vaihtaa mielipiteitä eri asioista ja keskutella hyvinkin henkeviä. * missä lie hän nyt... *
Kirjoittanut: Nukima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.09.2006 15:02
Hmm.. Pitäisikkö siis jättää käymättä kerran se on niin kamalaa? Ens kesänä pitäs jos käyn.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit