Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

rippikoulu?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.09.2006 22:10
Käy protu riparin sijaan. kannattaa.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2006 10:37
Nyt tänä kesänä se minun olisi pitänyt käydä jos olisin.
En mennyt koska totesin turhaksi, en ole kirkossa enkä usko heidän jumalaansa niin eipä siinä rippikoulun käymisessä mielestäni järkeä ole.
Äitini ei sanonut asiaan juuta eikä jaata koska tietää että minun elämäni on minun elämäni.
Ajattelin kyllä aikaisemmin käydä tuon prometheus leirin mutta se maksaa ja enköhän minä niitä kavereita muualtakin saa, ilman mitään maksuja.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2006 12:54
minä en ole vielä käynnyt kumpaakaan
riparilla ei tod kiinnosta mikään raamattuoppi
joten tuskin sinne olen menossa
ehkä ensi vuonna protulle pitänee katsoa
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2006 19:06
en käynyt rippikoulua enkä protua. Suomen kuolleisuusprosentti ja väkivaltarikokset pysyvät alhaisena niin kauan kun minua ei lähetetä leireille.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.09.2006 20:30
Kävin rippileirin.

Halusin tietää, mistä mahdollisesti en pidä.
Hyvä, helppo ja halpa tapa saada paljon ystäviä
Leirien paikat pohjoisessa ovat jo itsessään kuvankauniita. Etelästä en tiedä

etc.

Tuskin huono valinta. Toisaalta koko homman pointti oli lähinnä saada se hopeinen ankhi kaulaani mahdollisimman pian, jonka äitini minulle, kaikessa sinisilmäisyydessään, rippiristinä osti. Wicked.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2006 20:32
Nuo hymiöt ovat kyllä oikeasti aivan perseestä.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.09.2006 20:25
Lainaus: Nukima Hmm.. Pitäisikkö siis jättää käymättä kerran se on niin kamalaa? Ens kesänä pitäs jos käyn.

Pah.. jos mielesi tekee mennä niin miksei? Turha uskoa kaikkea lukemaansa tai kuulemaansa.

Olen käynyt riparin. Mulla itselläni oli ihan mukavaa siellä. En tosin välittänyt pahemmin niistä jutuista mitä siellä seliteltiin ja käytiin läpi - ne menivät ihan omalla painollaan ohi korvien eivätkä jääneet pahemmin mieleenkään. Asia, jonka kuitenkin opin oli se, että nämä "hihhulit" papit, leirin vetäjät, isoset ja henkilökunta, joihin suhtauduin todella skeptisesti aluksi, olivat kaikki ihan mukavia eikä kukaan tuputtanut uskoaan vaan antoi jokaiselle mahdollisuuden vetää omat johtopäätöksensä asioista. Jos ripari opetti jotain niin ainakin suvaitsevaisuutta muita kohtaan, siis sitä ettei kannata tuomita mitään tai ketään kuulopuheiden tai omien pinttyneiden luulojensa perusteella.
Kirjoittanut: Nukima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2006 21:07
No katotaan sitä sitten myöhemmin. Ehkä käyn, ehkä en.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 04.09.2006 22:41
Juu pitihän se käydä tossa n 13 vuotta sitten. En paljoo siitä muista, muuta kun sen, että toinen papeista, jota sanottiin Piippu-Pekaksi, halus siunata mua joka iltarukouksen jälkeen ja esitti outoja kysymyksiä, jotka vasta myöhemmin tajusin johtuneen mun ulkonäöstä Lahjaks tuli niitä ällöttäviä nimikoituja lusikoita, jotka sittemmin vein kaniin ja massii tuli pari tuhatta. (huom, oli markka-aika). Yks juttu jäi ikuisesti mieleen: Vihasin sitä valkosta pitsipukua, joka mulle ostettiin, ja sattu vielä menkat alkaan siellä kirkossa, niin kun nousin puupenkiltä ylös syömään sitä ihme lastua, joka tungettiin suuhun ja ottaan pikku punkkuhuikat, niin ihan oli mekko pepun kohdalta veressä ja frendit ja suku huokaili kauhistuneena takana!!! Hahhaaa, naurattaa kyseinen vieläkin. Mutta vuotaahan se Jeesuskin verta siellä kirkon seinällä! Jos meikäläinen ei voi paremmaks pistää niin ainakin yritin!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2006 22:31
Lainaus: Ninni Vihasin sitä valkosta pitsipukua, joka mulle ostettiin, ja sattu vielä menkat alkaan siellä kirkossa, niin kun nousin puupenkiltä ylös syömään sitä ihme lastua, joka tungettiin suuhun ja ottaan pikku punkkuhuikat, niin ihan oli mekko pepun kohdalta veressä ja frendit ja suku huokaili kauhistuneena takana!!!

heheeeh! siinä oli sukulaisilla kauhistelemista! XD mul oli sentään musta puku... ihan mahtava tapahtuma...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit