Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

rippikoulu?

Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.05.2008 22:03
minä menen rippikouluun koska pappa betaalar :> saa rahaaaa vaatteisiin, halleluujan hoilaaminen ei kirpase kun kerran ja kaikki on vaivan arvosta, pappeja on kiva kiusata plus mulla on hyviä kavereita tulossa sinne. vaivan arvosta ja virallinen eroominen siitä crapista tapahtuu myöhemmin.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2008 22:05
Muistan ajan ku ite riparilla, niihin aikoihin alkanu tykkää hevi musasta, niin tottakai sen ikäsenä piti leikkiä kamalan kapinallista *häpeää itseään* piirtelin vaan pentagrammeja ja väärinpäin ristejä ja hoilasin et raamattu on satukirja
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2008 22:10
Just ite käyn, kesällä on leiri ja silleen. Harmi ku leirin aikana ois just kauheena kaikkea mitä sillon ois, mutta pitää olla käännytettävänä. Ah -.-"
Toisaalta saahan sitte siitä lahjoja, rahaa lähinnä odotan
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2008 23:38
Hyrr...
En edes halua muistella kun niskavillat nousee pystyyn ja alan vain sähistä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2008 15:57
Käyty on. Kaksi viikkoa ihania nuoruusmuistoja takataskussa
Mulla oli oikeasti kivaa rippileirillä ja sain uusia kavereita, ja lahjojakin tuli ihan kivasti. Muistaakseni.. Voi olla, että aika kultaa muistot, mutta se oli mukava kokemus. Taisi olla ensimmäinen kerta, kun olin niin pitkään poissa kotoa. Jotenkin koin sen "aikuistumisriittinä".
Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2008 21:36
En käynyt enkä ikinä halua käydäkään..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2008 11:34
Kävin riparin jo 2vuotta sitten. Rahan takia, ilmanen raha kelpaa aina :P
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.05.2008 17:22
hah menen tänä kesänä ja tottakai rahan takia. muaha.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.06.2008 00:34
mut oikeestaan pakotettiin menemään riparille..en saanu ees ite valita et haluunko mennä vai en vaa mutsi vaa ilomotti mulle et meen riparille sillo ja sillo.. vihasin kieltämättä koko paikkaa ja leiriä koko sen ajan.pahinta oli se kun jouduin käyttämään omissa rippi juhlissani täysin valkosta asua..siitä jäi kyl ikuiset traumat..mut onneks ei tarvii sinnekkää enää koskaa mennä..jos olisin ite saanu päättää nii olisin menny mieluummi protulle nii ei olis tarvinnu istuu kaikissa tylsissä jumalan palveluksissa ja hikoilla kirkossa konfirmaatiossa..se varmaa eniten ärsyttää et mulle tulee vieläki kirkko ja kaupinki himaan vaikka en edes koskaan lue koko lehteä ja se päätyy yleensä suoraan paperin keräykseen.mut en tuomitse niitäkää jotka riparilla on viihtyny mut se ei ollu ainakaa mulle mikää kovin ihmeellinen kokemus.
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.06.2008 18:25
en ole käynyt, enkä käy
raha ja lahjat kyllä houkuttaa ja ymmärrän hyvin, että joku pari viikkoa niiden takia uhraa
koko homa vaan on niin paljon 'uskonnollista vakaamustani' (jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua) vastaan, etten voisi edes kuvitella meneväni sinne
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit