Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: rippikoulu?

• Vastaa
Minä kävin riparin, tai no, kriparin. Oli eeerittäin hyvä kokemus, sain kamalasti uusia ystäviä ja muutuin ihmisenäkin kun sai uusia näkökulmia elämään. Sieltäpä nappasin mukaan elämääni vielä tälläki hetkellä olevan parhaan ystäväni <3

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
En ole käynyt, en ole koskaan kuulunut mihinkään uskontoon.

Don't look back. I'm right there....

• Vastaa

Lainaus: mlrd

kävittekö riparin? saitteko edes hyvät lahjat? tai kuinka meni muuten vaan?

Perhekoti pakotti ihan vaan **************, en olisi paljon menettänyt vaikken olisi käynytkään mokomaa... Muuten meni ihan hyvin koska se pappi joka meille sitä piti oli äärettömän rento ja hyvän huumorin omaava. Muistaa kyllä moikata jos tulee kaupungilla vastaan...
  • Vastaa
Kävin riparin silloin noin neljä vuotta sitten. Halusin kokea millaista se on. Ei ollut mikään maailman hienoin kokemus, en edes saanut sieltä uusia kavereita ja tunsin itseni välillä vähän ulkopuoliseksi. Oli meillä kyllä mielenkiintoiset, henkevät keskustelut iltaisin huonekavereiden kanssa.

Aikamoista käännytystä siellä leirillä harjoitettiin, ei kylläkään isosten osalta mutta muuten. Nyt jos olisi valinta edessä, menisin varmaan Protuleirille. Kuitenkin oli sinänsä ihan hyvä että tuli se rippikoulukin käytyä, en minä sitä suuremmin kadu. Olisihan sitä voinut käydä molemmatkin, Protun ja rippileirin, paitsi että se olisi tullut aika kalliiksi.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
En käynyt riparia koska olin jo silloin ateisti.Isoveljeni kyllä yritti lahjoa minua esim. sanomalla että ostaa minulla vaikka 10 uutta cd-levyä kunhan vaan menisin riparille,mutta minun periaatteitani ei voi lahjoa.Veljeni on himouskovainen ja yrittää edelleen käännyttää minua vaikka olen tehnyt kantani hänelle useaan otteeseen erittäin selväksi..

And the Reaper wants more..

• Vastaa
itsekin olen ateisti mut kävin kumminki riparin enkä oo jaksanu eroo kirkosta, tosin sinä päivänä kun joudun itse maksavaan veroni niin eroan kyl mä sieltä riparilta ihan hyvin rahaa sain kans ja pari kaveriiki. ja tosiaan toi käännyttäminen on ihan helkutin ärsyttävää, nää saatanan palvojat on paljon kivempii ku ne ei yritä käännyttää ketään

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
kävin riparin melkein kaks vuotta sitten... ja olen nyt ollu viime kesänä isosena tyttöleirillä ja tänä kesänä tuun olee isosena riparilla... mutta en sit tiiä että onko goottius jumalan silmissä synti koska niinhän se homoseksuaalisuuskin on...

when angels deserve to die

• Vastaa
no jumala saa sitten syyttää ihan itseään saatananpalvojista ku kerran anto meille vapaan mielen (hauska puhuu tällasta ku ite oon ateisti)

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa

Lainaus: Und3ad

no jumala saa sitten syyttää ihan itseään saatananpalvojista ku kerran anto meille vapaan mielen

totta... siinähän syyttää itseään... joskus tuleekin mieleen että jumala on jotenkin itsekäs kun se vaatii että meijän pitäis elää synnitöntä elämää ja palvoa sitä kun loi meidät... ja sekin vielä että vastasyntynyt vauvakin on syntinen vaikka se ei oo mitään vielä kerenny edes tekemään.... joskus vaan kaikki tälläset tuntuu niin järjettömiltä

when angels deserve to die

• Vastaa
Kristittyjen jumalan täytyy olla mies, koska yksikään nainen ei olisi antanut homman kusta näin pahasti linssiin.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, emanon). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!