Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: rippikoulu?

• Vastaa
Kiitos, koitan pitää hauskaa! (:
  • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Vastaa
en ajatellut meneväni rippikouluun..
mutta sitten ei kukaan halua mennä kanssani naimisiin koska eivät saa kirkkohäitä

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

mutta sitten ei kukaan halua mennä kanssani naimisiin koska eivät saa kirkkohäitä

Ei kaikki halua kirkkohäitä! Minä en ainakaan.
  • Vastaa

Lainaus: blackie

Lainaus: nocturnal_chimaira

Ei kaikki halua kirkkohäitä! Minä en ainakaan.

sitä opaitsi jos hgaluaa kirkossa siunauksen ni toisen tarttee vaan kuulua kirkoon...

when angels deserve to die

• Vastaa
Sayonara vaan, se on nimittäin tämän viikon sunnuntaina lähtö.. ärsyttävää...

It's hard for me to love myself right now I waited, hated, blamed it all on you It's hard for me to love your face right now I'm waiting, hating, needing, being me I need you less and less And every day leads us farther away

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

sitä opaitsi jos hgaluaa kirkossa siunauksen ni toisen tarttee vaan kuulua kirkoon...

onko näin? mul oli käsitys et molemmat, mut ei ois eka kerta ku oon vääräs jossain

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa

Lainaus: Und3ad

onko näin? mul oli käsitys et molemmat, mut ei ois eka kerta ku oon vääräs jossain

on noin...mun äiti ainakin sano että toisen vaan tarttee kuulua. ku isä ei kuulu ja äiti kuuluu ja silti ne vois mennä kirkossa naimisiin(siis ne ei oo vielä naimisissa)

when angels deserve to die

• Muokkasi: Riddler
  • Vastaa
Kävin riparin ja senkin siksi koska täällä tuppu-körttikylässä se on tapana ja sain kuulla protusta enemmän liian myöhään... Ja lisäksi halusin siskojeni lailla stereot lahjaksi, mutta eipä oo vieläkään sitä näkyny

Lainaus: darkAngel

on noin...mun äiti ainakin sano että toisen vaan tarttee kuulua. ku isä ei kuulu ja äiti kuuluu ja silti ne vois mennä kirkossa naimisiin(siis ne ei oo vielä naimisissa)

Mulle väitettiin et molempien pitää kuulua, mut jospas miulla oli liikaa vaikkua korvassa.

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
En käynyt, koska en kuulu kirkkoon - ja olen siitä iloinen. Turhaa pelleilyä. Tosin lahjat ja rahat jäi saamatta, mutta korjaantuipa tuokin YO-juhlissa ihan kivasti...

Kissat ja naiset tekevät mitä tahtovat

• Vastaa
jotku mun luokal eros kirkosta heti ku oli ripari käyty ja lahjat saatu

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (SirMarylee, Vampiric_, poison). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!