Gootti.net

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.05.2008 23:28
Ei, en käytä. Enkä pimeällä yleensä olekaan ulkona.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.05.2008 16:30
Talvella minulla roikkuu laukussa vaaleanpunainen sydän-heijastin
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.05.2008 17:18
Jos käyttäisin heijastinta sen pitäisi olla sellainen Gootti.net heijastin, samanlainen kun pinssikin!
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.05.2008 18:43
käytän.talvisin laukussa roikkuu hopeinen/harmaa lepakko heijastin
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2008 20:33

Lainaus: Lilith

Oulussa on pakko olla heijastin kun autoilijat kaahaa hampaat irvessä ja ***** otsassa

Tosta voisi tulla joku heijastimien kaupittelu lause
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2008 16:31
Tottakai käytän!! Minulla on edelleen takissani ensimmäinen heijastimeni. Olin silloin varmaan kolme vuotias kun isäni sanoi kaupan kassalla minulle, että valitse siitä itsellesi heijastin, kun et viime lauantaina saanut karkkia (tai jotakin sinne päin, joku korvaus se oli). Korissa oli vaaleanpunaisia nalleja ja sinisiä ja vihreitä dinoja. Minä sitten ah-niin-naisellisesti valitsin vihreän dinosauruksen ja siitä asti olemme yhdessä seikkailleet tämän ja mielikuvitusmaailman valtateillä. Se on vielä niitä kovia heijastimia aikakaudelta, jolloin ei pehmeyttä vielä tunnettu. Aika kulunut se on, mutta sitäkin rakkaampi.

Yleensä ihmiset kiintyvät ensimmäiseen nalleensa tai autoonsa, minä kiinnyin heijastimeen.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2008 22:18
Miulla oli kaks mustaa/harmaata
lepakkoheijastinta... toinen varastettiin joskus pari vuotta sitten koulussa, ja toinen on hukkunut jonnekin.. Pitäisi uusi heijastin ostaa.. Pitäähän sitä nyt liikenteessä turvallisesti kulkea :)
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2008 22:34
No totta munassa käytän. Halpa henkivakuutus. Mustissa vaatteissa ei erotu muuten liikenteessä näin pimeällä. Periaatteessa mulle on ihan sama miltä heijastin näyttää, kunhan näkyy ja palvelee tarkoitustaan. Toisaalta musta ois kiva ettei se ole joku ammattiliiton tai poliittisen puolueen mainos. Nyt mulla on ihan tavallinen sydämenmuotoinen heijastin.
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2008 17:18
Noh,kyllä sitä joskus tulee käytettyä(hyyvin harvoin)
Tällä hetkellä kyllä on heijastin repussa kiinni
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2008 19:07
Kovasti koitan käyttää, mutta laukku/takki vaihtuu siihen tahtoon että välillä se tuppaa unohtumaan. Pitäisi kyllä aktiivisemmin käyttää, yksi kaverikin valitti, että yölllä mua ei erota vaikka seisoisin alle puolen metrin päässä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit