Gootti.net

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2008 19:18
Immeiset oikeesti... Siis ne jotka ei käytä heijastinta.. Vaikka olisikin katuvalot, ihmistä ei syyspimeällä siltikään autosta välttämättä näe, tai sitten olen oikeasti täysin sokea, vaikka silmälekurit muuta väittävätkin. Sama kun joku tuolla sanoi kromin kiillolla niiteistä, niin auton lähivalot näyttävät 5-6 metriä eteenpäin, eli vaikka 40km/h nopeudella auto on ehtinyt ajaa ylitsesi ennenkuin kuski ehtii reagoida, saatikka alkaa jarruttamaan, ja jos kuski ehtii reagoida, jarrutusmatka on aina otettava huomioon
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2008 19:22
Ostin pari uutta: pehmo virtahevon ja pehmo valaan, ne on sellasta heijastavaa kangasta. On kyllä niin mun näkösiä molemmat... Ihmetyttää vaan miks valas on pienempi kun hippo O_o
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.10.2008 21:33
Näin pimeään vuodenaikaan suorastaan kuorrutan itseni heijastimilla, etenkin lenkillä käydessä. Kun on yleensä mustat vaatteet päällä, niin autoilijoilla ei ole mitään jakoa nähdä minua ilman heijastinta. Ompelen useimmiten heijastinnauhaa kaikkiin ulkoiluvaatteisiini, joiden lisäksi käytän sellaisia "kuminauha"heijastimia. Ei mitään roikkuvaa, paitsi ehkä laukussa.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2008 21:41
Omistan aika katu-uskottavan punaisen lepakkoheijastimen Eli käytän. Ja käytän myös pyörässä lamppua pyöräillessä pimeällä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.10.2008 21:42
Taas huomasi, kun oli autolla liikkeellä, kuinka ihanaa on kun ihmiset muistavat laittaa niitä heijastimia. Itse on nyt pakko tunnustaa etten ole vieläkään niitä tälle syksylle ja talvelle kaivellut esiin.. No varmaan jään sitten auton alle.. Ehkä sitten muistaa ja oppii itsekin.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2009 21:56
Mulla on semmonen pehmo mato(?) semmonen joku kummeli-elokuvan oheistuote. Tosin vihaan kummelia mutta se heijastin oli vaan niin sulonen... Lenkillä käydessä on molemmissa hihoissa teemu nalle- heijastimet (siis se joku hyväntekeväisyys homma). Että kyllä käytän. Pitäisi vaan vielä joku kiva kehittää pariin takkiin että näkyisi áina ja varmasti. Viimevuonna mulla oli semmonen pinssityylinen heijastin mikä näytti ihan napilta Mutta se putos..
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.01.2009 21:58

Lainaus: tuulikello

Omistan aika katu-uskottavan punaisen lepakkoheijastimen

Minullakin on kellertävä lepakkoheijastin, sekä kumiankkaheijastin.
Käytän, tosin välillä unohtuu laittaa heilumaan. Pitäisi terottaa muistia. Välillä autokyydissä istuessa huomaa kuinka täällä meilläkin päin pimeällä ei meinaa nähdä jalankulkijoita ollenkaan.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2009 23:51
Eipä löydy heijastinta... Kai semmoinen ehkä jossain kolossa piilossa on, mutta njääh.. :P
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2009 01:39
Toisella puolella kiikkuu lila lepakko heijastin ja toisella musta reunainen pääkallo heijastin. En siis ota riskiä kun laahustan mustissa. XP (varsinkin kun en asu niinkään keskustassa.)
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2009 02:10
En oikein käytä. Periaate sanoo että pitäisi käyttää, mutten oikein halua. Pienenä taka-ajatuksena on että en halua tulla nähdyksi. Jos olen kävelyllä, en halua että ihmiset kiinnittävät minuun huomiota, koska menen kävelyllä vain ollakseni itsekseen. Olen kuitenkin äärimmäisen varovainen liikenteessä, joten 'näkymättömyydestäni' ei pitäisi olla autoilijoille haittaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit