Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: tapaturmat..

• Vastaa
sattuuko teille yleensä paljon tapaturmia esim. töissä? vapaa ajalla?

End Of Innocence

• Vastaa
Ei oikeastaan. Kotona joskus jotain näppejä tulee polteltua uunin kanssa. Lamppujen laittaminen kattoon on myös aika vaarallista. Etenkin jos ei osaa tehdä sitä oikein. Enkä minä ilmeisesti osaa. Olenkin luopunut keittiön ja olohuoneen kattovalaisinten kytkemisyrityksistä.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Kännisen tuurilla mennään suurin osa ajasta. Epäilen kyllä, että liikenteen kanssa voi jossain vaiheessa tulla ongelmia.

Solisluulla on ollut ikävä taipumus napsahtaa silloin tällöin poikki. Myös allekirjoittaneen kenkäpolitiikka on sitä luokkaa, että vakavampi kaatuminen on oikeastaan vain ajan kysymys

mä en suosittele sinulle tuolla tavalla kahta miestä, ansaitsisit vähintään kolme...

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Lamppujen laittaminen kattoon on myös aika vaarallista

Kannattaa kytkeä pääkytkimestä sähköt pois siksi ajaksi, kun kytkee johtoja.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Ei tule mitään isompia tapaturmia mieleen, lähinnä kaatuilen ulkona kun on liukas keli, ja joskus toheloin varpaani kipeästi johonkin kynnykseen, mutta siinäpä ne onkin. En ole koskaan edes murtanut luitani, vaikka resupyöräni kanssa kyllä tapahtuu kaikenlaisia lentoharjoituksia säännöllisin väliajoin.
  • Vastaa
viimeks töissä onnistin kyllä laittamaan käden hyvään kuntoon.
Käteni rasittui laatikoiden kantamisesta niin pahasti että
ranne turposi mukavasti
  • Vastaa
Vähän liiankin usein, oikeasti. Tosin nyt oon onnistunu säilymään sen suuremmilta haavereilta.

Tosin kuukausi sitten sain kyl peukalosta silmään..

Mwah.

• Vastaa
Sattuu juu jos on ottanut jotain naista väkevämpää. Sillon kaatuilen pää eellä asfaltille jne Mutta ei kyllä muulloin oikeestaan koskaan tapahu mitään. Harkoissa nyt tietysti, jos harrastaa taistelulajeja

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
Olen aika taitava lyömään päätäni joka paikkaan, ihme etten ole jo täysi vihannes.

The stupid neither forgive nor forget; the naive forgive and forget; the wise forgive but do not forget. - Thomas Szasz

Ei juuri koskaan ole mitään pahempaa sattunut, kerran olen murtanut käteni mutta... :P Toivon etten koskaan jumiudu verkkovirtaan... eräälle tutulle kävi tämmöinen moka eikä ollu kovin mairittelevassa kunnossa tapauksen jälkeen vaikka 15 sekunnin sätkyttelystä selvisikin...

I never drink... wine. -Bela Lugosi-

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!