Gootti.net

Spiritismi

Kirjoittanut: Salmiakki (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.12.2007 20:34
Spiritismiä en ole kokeillut, enkä siihen pahemmin uskokkaan, tuntuu nääs aika uskomattomalta se että peilit menee rikki jne. Ainoa looginen selitys minkä löydän on mielikuvituksen tuote, ja se että jännittää liikaa, mene kylppäriin peilin eteen ja sammuta valot, kyllä se oma naama alkaa jotenki erinlaiseltä näyttää hämärässä. Ja kaiken lisäksi jos vaikkapa minä kusetan koiraa illalla pimeällä jossakin pimeillä pelottavilla kujilla, niin kyllä sitä alkaa väkistenkin liimautua siihen koiran kylkeen, ja kuvitella kaikenlaisia. Sama juttu spiritismissä, pelottaa liikaa, ja se tekee tepposet. Kutsukaa mut kattomaan kun "henki" liikuttaa lasia, ja peilit särkyy tms.
Kirjoittanut: almiros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.12.2007 22:43
^ Pelästyin ihan järjettömästi kun kokeilin mun mielipuolitappaja-ilmettäni vessassa. Laitoin valot pois ja käänsin päätä hitaasti sivulta eteenpäin. Näytin ihan sellaselta tappajanukelta. Hyh. :S
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.01.2008 09:30
Mutsi kerto että oli pelannu joskus nuorena kavereitten kanssa eikä pelaa enää ikinä eikä se ees kertonu mitä tapahtu. Eikä se kyllä muuten usko minkäänlaisiin yliluonnollisuuksiin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2008 14:21
Ite oon "pelannu" ja ihan liikaa yhdessä vaiheessa. Aluks se oli iha jees ja kysyttiin ihan normaaleja kysymyksiä ja tällee. Sit tulee kysymykseks jotain montako lasta saa tulevaisuudessa ja näin.. no omalle kohdalle "Et ikinä seurustele etkä saa lapsia" samana päivänä myöhemmin sisko oli käyny sairaalassa ja sillä oli jotain juttua liikaa mikä saattaa johtaa lapsettomuuteen ja se on periytyvää. Pelästyin aivan älyttömästi ja kai siinä tulin jossain vaiheessa asian takia uskoon, kun en uskaltanut nukkua pimeässä huoneessa ja musta tuli tosi vainoharhanen niiden kertojen jälkeen ja olen vainoharhainen edelleen. Kattelen koko ajan selkäni taakse. Siskon juttuki parani sitten ja nauroin lähinnä kyseiselle asialle.

Merkkiä pyydettiin kerran ja ei ollu tuulinen päivä tai mitään, mutta verho heilahti tuulen ansiosta aika kivasti. Se oli viiminen kerta ku pelasin ja tein itelleni lupauksen, ettei ikinä enää.
En ole tosiaan vielä seurustellut kertaakaan ja tosta on melkeen 5 vuotta, mutta en usko siihen ettenkö seurustelis ja sais joskus lapsia varmasti seurustelen joskus ja saan lapsia, jos herra suo.

Olisin onnellisempi, jos en spiritismiä olisi koskaan kokeillut. Kauheimpia kertoja oli varmaan ne, kun pelattiin vessassa ja tän "hengen" puheesta ei saanut mitään tolkkua. Aivan sairasta. Ja sen lasin liikkumisen ääni kuului kaverien alakertaan niin hyvin, että se ei ollut ihan normaalia
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2008 14:41
Minä en edes oikein uskalla pelata sitä Kuullut niin karuja juttuja mutta en kyllä oikeastaan edes usko siihen..
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2008 15:00
Koomisinta on ollu se, et lasi on liikkunu niin nopeesti et "lauta" revenny ja ei oo kaverien sormet pysyny siinä päällä

Jos haluaa spiritismiä pelata ni ei se oo niin tarkkaa miten hengen kutsuu ja miten kirjaimet on siin laudalla tai onko siel ees numeroita tai mitä.. onko huoneessa ristejä tai peilejä. Ei me ainakaa kiinnitetty siihe mitää huomiota ja oli meillä ainaki yks risti aina millä "karkotettiin" se henki. Joskus kuunneltiin eminemiä samalla ja kysyttiin hengeltä et mikä biisi pistetään soimaan ja se sit sano. Joskus oli hauskaa kyl pelata. Ollaan miljoonat kerrat poistuttu huoneesta pelin aikana ja pelattu tyyliin coronaa ja toisessa huoneessa harrastettu spiritismiä kyselty sit "Kumpi voittaa pelin" eihän se henki mitään tienny Kaverit käyny pelin välis syömäs ja kaikkee ja tullu sit takas pelaamaan.

jos lasi liikku hitaasti saatettiin kysyä, et miks toimii näin huonosti ni tuli valitus, et "ei oo tarpeeks uskoa tähän juttuun" ja minä ja yks kaveri ei kuulemma uskottu tarpeeks noh jaa. Aivan sama. Oli joskus aika koomista kyllä.

Niin ja siitä "hyvä ja paha henki" must tuntuu et se on aina vaan se yks ja sama mikä osaa valehdella. Tai ei henkeä ollenkaan.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.01.2008 18:46
Kiitti vaan kovasti,nyt saitte minutkin vainoharhaiseksi.
Kirjoittanut: Dragonlayer (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2008 20:58

Lainaus: skull_girl

vielä olis votain:
tää on sitten lyhyt.nainen oli pelannut spiritismiä ja hänellä oli ollut isoäidiltä saamaan perhoskaulakoru.henki oli vienyt naise meenneeseen.nainen ihmetteli missä oli,ja kuuli ääntä hän kääntyi ja näki isoäitinsä keinuvan keinutuolissa.(jos ette ymmärtäneet mikä mielenterveysriski tässä tarinassa oli niin se on että se isoäiti oli ollut hengen aikamatkassa lapsi.tämä oli ollut naiselle järkyttävä shokki.

No mitäs hirveää tossa nyt muka on?! Itse menisin mielelläni menneeseen ja tapaisin (jo kuolleen) isoäitini.
Kirjoittanut: Angellore (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2008 13:24
kaverini oli kokeillu joskus spiritismiä.oli kuulemma ollu monta päivää sellanen olo että joku kattoi ja joku oli koputellu ikkunanaan...ei kiitos sanon minä.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.01.2008 20:45
Joo olen spiritismi istuntoja pitäny,yhessä vaiheessa meinasin seotakkin sen takia.

Tapausta ennen päivällä tuli hirvee inspis ja aloin piirtämään. Se kuva tulee tärkeeks asias ku tää juttu etenee.
Oltiin ilman kynttilöitä kuivaushuoneessa,siellä oli yks ikkuna ja ulkona sóli valot päällä. Kello oli ehkä jotai 5 illalla,koska poikaystävän piti lähtee kotia 7 aikoihi.
Kyseltii ihan normeja,kunnes alko kuuluu sielt tuuletuskanavasta ihme ääntä,semmosta ihanku joku ois korissu/kuiskinu. Kysyttii et onko se siel ja vastas että joo.
Sitten ulkoo sammu valot. Sen ei siis pitäs olla mahollista koska ei ne ennen 12 sammu meilläpäi. Ei vieläkää sytytetty kynttilöit ku aateltii et se suuttuu jos pistetään valoo.
Kyseltii jotai eikä se halunnu vastata mitään itteesä liittyviin asioihi. Jossai vaihees se sano et se tulee sinne huoneesee,sen jälkee alko näkyy ku ne lakanat alko lepattaa siin narulla,ihanku jonku jalat ois näkyny siit alta. Oltii iha kuset housut ku se sano et tappaa meidät jos kysytään siitä jotai. Ajateltii,että lopetetaan istunto,mut se ei antanu eikä me sitte uskallettu ilma lupaa katkasta yhteyttä.

Kaikki tuns sen että se kosketti meitä niistä sormista joilla pidettii lasia. Otettiin sormet pois siitä lasista ku säikähettii ja se alko sit pyörii siin laudalla ihan kauheesti.
Mulle on enneki sattunu tämmösiä,mut entiselle poikaystävälle ei ja se oli ihan häsässä. Sytytettiin yks kynttilä,se suli ihan heti. Paksu kynttilä suli parissa minuutissa. Ja siitä kuviosta mikä tuli steariinistä,tuli sama kuva minkä mie piirsin aiemmin päivällä. Aateltii et nyt riittää,ei sanottu kumminkaa mitään ääneen. Edelleenkää ei ollu sormet lasilla. Sitte se lasi rupes taas liikkumaan,kirjotti että lähtee perään jos lopetetaan. Lopetettiin silti. Poltettiin se lauta,siitäki tuli sama kuva ku mitä mie piirsin aiemmin päivällä. Se savus ihan S aatanan pitkää.

Sitte rupes käymään kaikenlaista kauheeta,se lähtiki perään. Mut eka se lähti vaan mun perään koska meillä oltiin sitä. En saanu öitä nukuttuu ku koko ajan kävi kaikkee. Iskän kaa mietittiin että muutetaanko se meni niin pahaks.
Vaikkei iskä edes usko koko juttuun. Jonku ajan päästä otettii siihen yhteyttä,ja pyydettii anteeksi ja sen jälkee ei oo seurannu.

Oli se kumminki pelottavaa ja kauheeta,traumoja vähän jäi mutta oon silti spiritismiä harrastanu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit