Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa
Heij! Meilläon kaverini kanssa kokemusta spiritismistä!
Se on kamalaa! EMME TEE SITÄ ENÄÄN IKINÄ! teimme niinkuin pitikin , ja sitten meijdän kynttilät sammuivat!!!! :'( Sitten yht` äkkiä näimme vilaukselta oudon niinkuin savupilven. Sitten nähtiin myös näimme sen jälkeen jonkun oudon mutta
pelottavan hahmon. HUOM! KAVERINI SAI KAMALAT TRAUMAT SIITÄ!
PS: KUN HÄN KATSOI PEILIIN KAVERINI NÄKI VIIKATEMIEHEN! OIKEASTI ÄLÄ USKO MUTTA ON TÄMÄ TOTTA ! EMME TEE SITÄ ENÄÄ IKINÄ! EI KANNATA KOITTAA, SE ON VAARALLISTA!

silja pirttijoki % janina hainua

• Vastaa
^Capsin käyttöä voisi hieman hillitä.

Minua on pyydetty pelaamaan spiritismiä, mutta en mennyt mukaan, kaveri esti mua.

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
janskusilja

Mietihän mitä kirjoitat, tämä ei ole vitsailupaikka.

T: Moderaattori-Mörkö

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
janskusilja

Mielenkiintoista .DDDDD
  • Vastaa

Lainaus: janskusilja

Heij! Meilläon kaverini kanssa kokemusta spiritismistä!
Se on kamalaa! EMME TEE SITÄ ENÄÄN IKINÄ! teimme niinkuin pitikin , ja sitten meijdän kynttilät sammuivat!!!! :'( Sitten yht` äkkiä näimme vilaukselta oudon niinkuin savupilven. Sitten nähtiin myös näimme sen jälkeen jonkun oudon mutta
pelottavan hahmon. HUOM! KAVERINI SAI KAMALAT TRAUMAT SIITÄ!
PS: KUN HÄN KATSOI PEILIIN KAVERINI NÄKI VIIKATEMIEHEN! OIKEASTI ÄLÄ USKO MUTTA ON TÄMÄ TOTTA ! EMME TEE SITÄ ENÄÄ IKINÄ! EI KANNATA KOITTAA, SE ON VAARALLISTA!

joillekin kauhuelokuvankin katsominen ottaa koville. Varsinkin jos henkinen taso ei ole vielä kehittynyt tarpeeksi, eikä vielä ymmärrä mikä on totta ja mikä ei... Olen nyt pelannut spiritismiä itsekseni pari kertaa, lähinnä viihdykkeenä jos videovuokraamo ja kirjasto ovat jo menneet kiinni. Aivan yhtä mielenkiintoista ja yhtä epätodellista, kaikkialla muualla paitsi alitajunnassa.

Okei. Ymmärrän jos kukaan ei ymmärrä sepustuksiani. Se heille suotakoon
  • Vastaa

Lainaus: janskusilja

ÄLÄ USKO MUTTA ON TÄMÄ TOTTA !

krhm. on muuten hieman ristiriitaista..
  • Vastaa
oon kokeillu spiritismii ja ei oo vieltoiminu mut yks homma jos ketään teistä pitää punasta päällä ja koeilee nii alkää tai no miten ny mieli lystää koska sitä ei hirveest suositella lukekekaa vaik tää nii ymmärätte
menkää www.angelfire.com/blues2/haisuli17/

siin on miten voi "pelata"
  • Vastaa
Mistä noita tuollaisia tulee koko ajan joiden eka ja ainoa postaus on jotain spiritismihöpötystä ekaluokkalaisen kirjoitustaidoilla...?

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Tuosta kysymyksestä tuli mieleen tämä video.

Ei ehkä vastaa suoranaisesti mutta antaa ajattelemisen aihetta.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Minulla on kokemuksia spiritismistä...
Me teimme kaiken niinkuin pitääkin, mutta ei yksinkertaisesti tapahtunut mitään.
Kaikki eivät kai sitten uskoneet siihen tarpeeksi...
Silti kannattaa olla varovainen näiden juttujen kanssa ettei menetä järkeään.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (SirMarylee, Swanette, sannananna, Kedira, Vampiric_). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!