Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa

Lainaus: Blackeye

Silti kannattaa olla varovainen näiden juttujen kanssa ettei menetä järkeään.

Mua oikeasti kyrsii se että tuollaisia samoja urbaaneja legendoja jauhetaan ilman mitään kriittisyyttä niitä kohtaan. Onkohan sulla oikeasti mitään todisteita tuosta?

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Spiritismi on vähän kuin se isin viinakaapin pullo, kuulunee tiettyyn ikään kokeilla. Ei sitä niin vakavasti pidä ottaa.
Mutta tietysti jos on herkkä tai esim. mielenterveys ei ole niin vakavalla pohjalla, kannattanee jättää väliin.
Itse ajattelen näin: jos eivät kauhuleffat aiheuta pahoja unia niin siitä vaan lautaa piirtämään ja kokeilemaan liikkuuko lasi/sormus.
Onhan se kiva lisä esim.teinien illanistujaisiin.
Mutta varatkaa skeptistä asennetta ja sitä kuuluisaa maalaisjärkeä niin ei tarvitse friikkailla.
Ah, jään haaveilemaan Ouija-sessiosta herra Caven kanssa. (Dig, Lazarus, dig!)

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa

Lainaus: Deadboy

Lainaus: Blackeye

Silti kannattaa olla varovainen näiden juttujen kanssa ettei menetä järkeään.
Onkohan sulla oikeasti mitään todisteita tuosta?

Epäilen.. Nää on näitä.

Pietariuxen aikainen ihme

• Muokkasi: Sather
  • Vastaa
Tulihan tota joskus kokeiltua, kun piti saada todiste siitä että 'ei siinä mitään käy kumminkaan'.
Piirrettiin lauta ja joku randomlasi napattii keittiöstä.
Yllärinä lasi liikku ihan aikuisten oikeesti kun kyseltiin niitänäitä mm.mikä mun syntymäpäivä on jne , mutta lasi liikku niin hikisesti että ajateltiin vauhdittaa sitä rikkomalla vähän sääntöjä (niitä PELOTTAVIA JA VAARALLISIA).
Sammutettiin kynttilät ja näin eespäin.
Sit kysyttiin että kuolenko mä siihen sääntöjen rikkomiseen ja sieltä tuli empivä vastaus 'kyllä'.
Sit lopetettiin lupia kyselemättä ja päätettiin että pelleilyä koko peli.

Hauska sattuma kävi kun viikko kaks myöhemmin olin lähdössä saksaan ja lento oli peruttu rikkinäisen koneen takia. Lennon numerona oli se mun syntymäpäivä.
Jäinpä näköjään kumminki henkiin, tais Saatana tykätä musta vähän liian paljon ;D

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vastaa
Vaikka näin täytänkin vasta 14 kuukauden kuluttua, niin tiedän muitakin keinoja kokea tuollaisia tilanteita.

Tässä sinulle/teille neuvot erääseen tilanteeseen, ilman henkiä.

1. Hanki jostain luotettava kaveri.
2. Kerrot hänelle seuraavat ohjeet.

Kumpi vain voi tehdä tämän asian toisellensa.

1. Mene kyykkyyn ja hengitä 20sec ajan niin syvään kuin vain voit.
2. Nouset ylös ja asetut seinää vasten.
3. Kaverisi painaa sinua kahdella kädellä pehmeästi, mutta kovaa keuhkojen kohdalta.
(Jos sattuu usko silti, seuraava homma toimii ja voit pitää silmäsi auki, jos haluat).
4. Kaverisi painaa sinua keuhkoista noin. 5-10sec ajan.
5. Pyörryt, etkä huomaa mitään. (Kestää vain 3sec).
6. Heräät maasta/kaverisi pitää sinua pystyssä ja tunnet, että aikaa olisi kulunut 2h eteenpäin. Voit tuntea myös muistinmenetyksen.

Eka kerta: Kun hengität ja sinua alkaa jännittämään, usko pois se onnistuu. Eka kerta on kaikkein paras, koska silloin tunne on voimakkain.

Voit myös säätää tunteen ja katkosten pituutta/voimakkuutta. (Ei toimi kaikilla, itselläni toimi). Juot jotain piristävää, paras keino on juoda energiajuoma. Muistisi pätkii ja pyörtymistunne jää päähäsi 3h.

Tässäkin on omat vaaransa:

0,5% mahdollisuus saada sydämenpysähdys, joka johtaa kuolemaan. (En ole kuullut, mutta luin lehdestä). Itse olen kokeillut monesti.

En usko, kunnes itse koen tai näen.

• Vastaa

Lainaus: Pastavuoka

5% mahdollisuus saada sydämenpysähdys, joka johtaa kuolemaan. (En ole kuullut, mutta luin lehdestä). Itse olen kokeillut monesti

Älkää hyvät ihmiset tehkö tuollaisia " keuhkojen painamisia". Rintakehän painelu voi tosiaan olla vaarallista sydämelle !!!!

pimeys=hulluus

• Vastaa
Korjaan; 0,5%.

Tuo spiritismi on kyllä houkuttelevaa ja itse haluaisin sitä todella kokeilla, mutta kavereistani en tiedä, ne kun ei usko, jos se lasi liikkuu. Syyttää aina minua, että minä liikuttaisin sitä...

Mutta eikös se toimi vain ''harvoilla''?

Kaverini on ns. wnb Hevari ja minä olen näin ''hieman'' toisessa suunnassa. Rekkasin tänne tämän ja muidenkin mielenkiintoisten asioiden takia.

• Vastaa

Mutta eikös se toimi vain ''harvoilla''?

Toimii vain niillä, jotka ovat herkkäuskoisia, kuten kaikki muutkin tällaiset jutut. Itsesuggestiolla saa kaikenlaista jännää aikaan. Tarkoitan siis sitä, että spiritismi on humpuukia, mutta mikäli siihen oikein kovasti haluaa uskoa, niin se "toimii".

Tuo tajunnan menettäminen ja muistikatkokset on kyllä helpompi toteuttaa dokaamalla. Joskus on käynyt niin, eikä oo kukaan edes keuhkoista painanut. Helppoa kuin mikä, ja ennen muistikatkosta on kohtalaisen vekkuli olo.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Enpä oikein tuosta dokaamisesta tiiä, onhan se varmaan kans totta, mut oon alaikäinen ja sitä en aijo viel tehdä

• Vastaa

Tässä sinulle/teille neuvot erääseen tilanteeseen, ilman henkiä.

No mitäs erikoista happikänneissä on? -.- Yllättäen liiallinen happipurskaus aivoihin, vie tajuttomaksi, mutta vain muutamiksi sekunneiksi. Silti en leikkisi happikänneillä.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Iiriva, kuopassa, Chrystalis, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!