Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa
Ja lopettakaa tuon "pelata" -termin käyttö, kun kyse ei ole mistään mitä "pelattaisiin" yhtään millään tavalla.

"Harjoittaa" toiminee paremmin.

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa
Beheaded:
Halukkaita kanssaihmisiä moiseen löytyy taatusti monia, tältä foorumilta ainakin.
Metsien koluamisesta tulee vain mieleen Blair Witch Project.
Kiehtovaa sinänsä, moinen inspiroi hyvinkin paljon.

Lainaus: Beheaded

lopettakaa tuon "pelata" -termin käyttö

Itseän on myös häirinnyt kyseisen termin käyttö, lähinnä kuulostaa siltä että "pelattiinpa tuossa kavereiden kanssa afrikan tähteä kynttilän valossa".
Itse koen spiritistiset istunnot vakavemmin otettavina, en lastenleikkinä ja joka kakaran kokeiltavaksi tarkoitettuna.
Hommassa pitää olla kaikin puolin messissä, itseäni ärsytti suunnattomasti eräs kerta jolloin satuimme valikoimaan väärän henkilön mukaamme, hän vain hihitti ja ärsyyntyi kun "oli niin tylsää".
Se kertakaikkiaan pilasi iltani.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Asiaa.

Kerrankin kanssaihminen samaa mieltä, ja hyvä siteeraus, rouva paholainen.

Ikävä fakta, että jos porukassa kyseistä metodia käytätte, niin se kiintiöidiootti on aina mukana kuvioissa. Parempi ja parempi, mutta siis yksin tai kaksin luotettavan ystävän kanssa, I'd prefer.

Kannattaa myös muistaa se, että vaikka mitään konkreettista ei tapahtuisi, niin kaikkien psyykkeet nyt ei vain yksinkertaisesti ole tehty betonista. Loputtomat pelot, vainoharhaisuus, unettomat yöt ja tuntemattoman pelko jättää varmasti jälkensä.

Esivalmisteluja siis. Suomeksi: Itsetuntemusta ja -hallintaa.

-The Drinker of Mankind-

• Muokkasi: monsterianni
  • Vastaa
Mä oon miettiny että vois olla aika jännää mennä keskellä yötä hautausmaalle ja olla spiritismiä Olis ainaki ihan fiiliksissä
  • Vastaa
Tälläisten suhteen olen kovin skeptinen, samaten Wicca-kaman suhteen. Takaisin salemiin :F

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa

Lainaus: Berzerker

Tälläisten suhteen olen kovin skeptinen, samaten Wicca-kaman suhteen. Takaisin salemiin :F

Eihän se ole kuin metodi muiden joukossa herätellä edesmenneitä.

Wican suhteen olet oikeassa. Minä taas näen kyseisen liikkeen enemmänkin 2000-luvun hippiliikeenä.

Perinnemagia on myös täynnä vastaavia menetelmiä.

Lainaus: monsterianni

Mä oon miettiny että vois olla aika jännää mennä keskellä yötä hautausmaalle ja olla spiritismiä Olis ainaki ihan fiiliksissä

Kyllä niitä ihmisiä on kuollut aivan joka paikkaan, myös sinun huoneesi alle. Hautausmaa nyt on vain typerä cliché.

ps. hymiövalikoima on aivan *********.

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa
juup.., mielestäni muu ''magia'' on mielenkiintoista, pitäisi joskus lukea mustaa raamattuakin (tiedoksi tiedottomille, ei ole mitenkään satanistinen kirja tietääkseni).

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa
Musta raamattu on ihan hyvä opus.

Aloituskirjana tuolle saralle suosittelen Mastering Witchcraft -nimistä tekelettä.
Hommaa se käsisiis ja lueskele. Ihan hyvää tekstiä.

Eikä se tosiaankaan ole mitenkään "satanistinen" tai "saatananpalvonnallinen" kirja. Opus nyt sattuu keskittymään Raamatun oppien mukaan "itsekeskeisiin" asioihin.

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa

Lainaus: Beheaded

Elikä etsin muutamaa ihmistä koluamaan erinäiset talot, rauniot, metsät ja alueet kanssani. Vaikutusalue on Turku ja ympäröivät kunnat. Toisinaan myös muu Suomi.

Kiinnostaisi hurjastikin! Mutta Turkuun asti on vähän vaikea lähteä ihan tosta vaan ja vielä pidemmäks aikaa :/
  • Vastaa
Tässäpä pieni ilmoitusluontoinen asia kaikille kiinnostuneille.

Elikä pienimuotoinen ryhmämme etsii ihmisiä jotka omaavat tai sanovat omaavansa jonkin sortin luonnottomia, outoja tai paranormaaleja kokemuksia.

Kyseinen periodi tulee tapahtumaan Turussa jossain keskustan kahvilassa jossa minä rustaan kokemuksenne ylös ja pistän ne talteen myöhempää käyttöä varten.

Mikäli varsinais-suomesta löytyy kiinnostuneita, niin olkaapa ystävällisiä ja laittakaa yksityisviestiä tulemaan!

kiitos ja kumarrus

-The Drinker of Mankind-

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Chrystalis, Piiskansiima, emanon, Iiriva). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!