Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa

Lainaus: Devilsbride

Hommassa pitää olla kaikin puolin messissä, itseäni ärsytti suunnattomasti eräs kerta jolloin satuimme valikoimaan väärän henkilön mukaamme, hän vain hihitti ja ärsyyntyi kun "oli niin tylsää".
Se kertakaikkiaan pilasi iltani.

Tästä olen hyvinkin samaa mieltä. Itseltäni löytyy hieman samantyyppinen kokemus, kun spiritismi-istuntoon tuli valittua vääränlainen ihminen mukaan.
Oltiin tuolloin 15 vuotiaita, mä olin saanut meiltä kämpän tyhjäksi että saatas rauhassa kokeilla hommaa yöllä, kun kello lyö sen maagiset 12. Yks tyttö ei sitten mitenkään malttanu odottaa, hihitti ja riehui kun viimestä päivää. Mä taiteilin meille laudan, johon tää tyttö meni pian piirtelee sydämiä ja pentagrammeja, ja kirjotteli jotain ihan hölmöä, kuten " I'm wanna be gothic" En tiedä mitä ihmettä se tolla tarkotti, mutta niin siinä mm. luki. No, tyttö ei myöskään mitenkään halunnut odottaa yöhön asti, ja lopulta se riehuminen meni niin häiritseväksi että sen mieliksi alotettiin kahdeksalta illalla. Eihän sillon ollut vielä edes pimeää, joten tunnelma ei siltäkään osin kovin aavemainen ollut.
Kaikesta voi päätellä, että eihän tästä hommasta mitään sitten tullut. Yks latisti kaikkien muiden innostuksen päättömillä touhuillaan, ja istunnon aikana tökkimällä muita ja liikuttelemalla lasia. Sitä kannattaa todellakin valita tarkkaan, että kenen kanssa touhua harjoittaa mikäli niikseen on.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
noh, me pelattiin mun kaverin kans joskus viitisen vuotta sitä, sammutettiin valot ( oli ilta myös ) laitettiin kynttilä palaan ja kysyttiin jotain ja odotettiin vastausta ihan hiljaa, sit siitä meidän vieres olevasta hyllystä tippu joku maahan, en muista mikä se oli, pelätyttiin ihan sairaasti ja lopetettiin homma siihen. eikä asia ole sen koommin meitä häirinnyt.

taistoo

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

Ystäväni kertoi sellaisestakin tapahtumasta kun, (spiritismissä missä sanat muodostuvat laudalle), oli ilmestynyt teksti " viimeinen huoneesta poistuva kuolee".
Kaikki osaanottajat tietysti säikähtivät ja juoksivat huoneesta, viimeisenä tullut kompastui kaatui juuri ennen ovea, ja kuoli.

Tämä todistaa ainakin sen, että paljon urbaanilegendoja liikkuu näitten juttujen seassa. Luin nimittäin juuri äsken toiselta foorumilta viestin, joka meni jotakuinkin näin: tytöt teltassa, henki sanoo, että viimeisenä poistuva kuolee. Kaikki lähtivät kirkuen karkuun ja viimeinen kompastui oksaan ja kuoli. Tuo on ihan selvää lööperiä. Pitää kyllä silti joskus kokeilla.

Onko topicin pystyyn pistänyt jo kokeillut? Olisi hauska kuulla sen session tapahtumat.
  • Vastaa
oon itse kokeillu spritismiä jo kolmesti mut ei oo toiminu
mut mä ja mun kaverit aijotaan vielä kokeilla
nii kauan et voiaan todistaa että se toimii
ja oon kuullu mun yheltä kaverilta et ne oli kokeillu ja se oli toiminu
ja että henki voi olla vaarassa mutta kaikkilla on omat mielipiteet.
Mun mielestä se TOIMII!
meillä se ei ehkä toiminu ku me kokeiltii sitä päivällä
tai sitte henget ei ollu paikalla.
  • Vastaa
Usein kuulee juttua tv:n tai radion avautumisesta yllättäen spiritismin yhteydessä. Tämä on myös leffoista tuttu klisee.
mulla paukahti tässä pari päivää sitten stereot huutamaan, vaikka en spiritismiä pelannut.
Joko kämpässäni kummittelee, tai sitten näillä asioilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa. Mystistä se on silti...

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Mitäs sanoisitte, jos sais jostain lsd:tä ja sen vaikutuksen alaisena kokeilis spiritismiä. Oliskohan se liian paha? Uskon et siinä tosiaan se pirun naama siel peilis näkyis.
  • Vastaa

Lainaus: chilleri

Mitäs sanoisitte, jos sais jostain lsd:tä ja sen vaikutuksen alaisena kokeilis spiritismiä. Oliskohan se liian paha? Uskon et siinä tosiaan se pirun naama siel peilis näkyis.

"Oliskohan se liian paha"? Mitä helv... Eihän sillä ole mitään tekemistä spiritismin, vaan hallusinaatioiden kanssa. Vähän kuin sanoisi että "oliskohan maailma punainen jos laittaisi punaiset aurinkolasit päähän?"

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
Tuliskohan mulle ripuli jos juon risiiniöljyä ei ku se tais ollakin joku paha henki mikä tuli ulos... sori OT

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
blackwolver
Naulan kantaan, naulan kantaan. :/

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Spiritismi on lyhyesti kommentoiden täyttä huuhaata.

Allekirjoittaneen pituus voi olla enintään 205 senttimetriä.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, Aditu, Black Sunset). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!