Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.01.2009 13:43

Lainaus: predatoress

Noh siinä sitten istuttiin ja aloitin "kutsumalla henkiä" ja kaveri oli, että mitvit, en minä halua mitään henkiä tänne.

Hohhoijaa. Eikös se ole kuitenkin koko homman tarkoitus? Kovasti fiksu kaveri sinulla. :P
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2009 03:23
Heetteri: näin olen itsekin käsittänyt, mutta en pystynyt kysymään kaverini ideaa spiritismistä nauruntyrskähdysten seasta. Oli kyllä melko epätodellinen olo tuona hetkenä. Mutta ei tuo nyt kovin ruudinkeksijä tainnut olla muutenkaan... Olisi paljon arkielämän blondijuttuja kerrottavana, mutta ne nyt jääköön omaan arvoonsa

Huh huh, eipähän elämä käynyt tylsäksi tuona aikana...
Kirjoittanut: -.- -.- (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: -.- -.-
  • Lähetetty: 16.01.2009 20:03
se on ihan outo mä en uskalla pelata enään spiritismii ku kaverin kaa koitettiin niin se liikku se oli outoa ja vielä mä pelkään nyt aina se kaveri kysy:kuka siellä? Mä sitten kysyin että:saahaako lopettaa? niin se vastas joo niin sitten me lopetettiin ja oon pelänny siitä asti henkiä
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.01.2009 20:52

Lainaus: -.- -.-

se on ihan outo mä en uskalla pelata enään spiritismii ku kaverin kaa koitettiin niin se liikku se oli outoa ja vielä mä pelkään nyt aina se kaveri kysy:kuka siellä? Mä sitten kysyin että:saahaako lopettaa? niin se vastas joo niin sitten me lopetettiin ja oon pelänny siitä asti henkiä

Sit kantsii käyttää pilkkuja ja pisteitä ettei se henki niinku suutu ja rankase sua
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.01.2009 21:32

Lainaus: MustaHukka

Sit kantsii käyttää pilkkuja ja pisteitä ettei se henki niinku suutu ja rankase sua

Harvinaisen nappiin ilmaistu
Kirjoittanut: prkle (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 01:27
Meinaan tulla hulluksi näitä juttuja lukiessa, liian vilkas mielikuvitus kiitokset vain sille, näin ikkunasta heijastuvan miehen hahmon ovella joka on kiinni.
Kiinnostava aihe, olen pari kertaa kokeillut viiden kaverin kanssa, yhdellä kädet tärisi perkeleesti ja toista tokittiin välillä käteen.
Itse koin asian kun vesi lähti menemään loivaan ylämäkeen minun jalkoja kohti, en nähnyt mutta katsoin ennen kuin aloitimme että siellä on vettä, en liikkunut yhtään.
Kirjoittanut: jattatatti (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 13:30
en ole kokeillut itse mutta juttuja kuulee aina mut ei oikein tiedä pitäiskö uskoa kun sanotaan: mun kaverin sedän vaimo pelasi ja sitten kävi niin ja niin.. ja kannattaa tosiaankin ettiä sitä tietoa kunnolla ennen ku siihen ryhtyy
Kirjoittanut: Misantrophica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.02.2009 12:20
Minä voin myös lisätä tänne yhden muistelman vuosi sitten tapahtuneesta istunnosta.

Viimevuoden loppukesästä, kello 01:00 saimme hyvän idean - tai siltä se vielä silloin kuulosti - pelataan spiritismiä!

"Meijän faijalla on vanha Ouija lauta 50 luvulta. Kokeillaan sitä.!" sanoi ystäväni.
Tämä johti siihen, että kaveri kaivoi laudan esiin.
Valot sammutettiin ja pimeässä harhailimme ikkunoiden luokse, josta pilkotti vielä himmeä valo. Vedimme verhot eteen ja suljimme ikkunat. Sytytimme kynttilöitä ja keräännyimme tiukasti laudan ympärille ja olimme jo valmiita aloittamaan istunnon.
Lauta oli niin sanottu Saatanan Ouija, joten kynttilät tuli asetella oikeaan muodostelmaan laudan ympärille ja meidän ympärillemme.
Minut oli valittu "kutsujaksi" ja käskin muita ottamaan toisiaan käsistä kiinni (keskisormi ja nimetön saivat vain koskea toisiaan). Lausuin sanat (aina englanniksi, koska pelasimme englanniksi) "In nomine satanas, Lusiferi excelsi!" sitä seurasi tunkkainen ja pysähtynyt hiljaisuus. Kenenkään hengitystä ei kuulunut, vain sydämenlyönnit omassa rinnasani paiskoivat kovasti ja tappoi muuten karmean hiljaisuuden, ainakin omassa päässäni, luulen että muutkin tunsivat saman.
""By the ower of Satan, I call upon the Forces of Darkness to possess this oracle. Open the Gates, come unto us. Unleash the Legions of Hell, enter this chambre now, bestow unto us the answers to our questions this night! Shemhamforash! Hail Satan! Let It Be Done!" lausuin hitaasti mutta varmasti.
Muut lausuivat "Shemhamforash" muutamaan kertaan ja tuli vielä syvempi hiljaisuus. Mitään ei kuulunut, ei edes sydämenlyöntejä tällä kertaa. Päästimme toistemme kädet ja laitoin nimettömän ja keskisormen oraakkelin päälle ja odotin vastausta. Muut sulkivat silmänsä. Kynttilät rupesivat lepattamaan kovin vaikka kaikki ikkunat oli suljettu ja hiki nousi pintaan. Mitään tuulenvirettä ei tuntunut kosteilla kasvoilla, vain synkkä ja ahdistava hiljaisuus.
Tämä oli varma merkki siitä, että jokin oli kanssamme.
"Welcome to our humble chamber of worship!" lausuin kovaan ääneen ja kynttilät lehahtivat ilmi liekkeihin. Sitten liekit rauhoittuvat.
Kysyin "May I ask your name?" ja vasemmalla ollut kaverini hätääntyi. Hänen silmänsä laajenivat ja hän alkoi huojua edes takaisin, pitäen outoa muminaa. Oraakkeli liikku. Aluksi hieman nytkähteleväksi mutta sitten vauhti kiihtyi ja kirjaimia alkoi muodostumaan: "P...R.O.SE...RP...INA" En ollut kuullut tällaisesta hengestä ennen, mutta olin varma, että se oli jokin. Siihen toinen ystäväni sano että se olisi toinen nimi "Persephonelle", Pluton vaimolle.
Vasemmalla puolella ollut ystäväni menetti tajuntansa ja kaatui selälleen lattialle. Hänen hiuksensa syttyivät palamaan koska kynttilä hänen takanaan osui hänen hiuksiinsa. Me muut nousimme ylös ja menimme sammuttamaan palon. Kaveri nousi viisi minuutti myöhemmin istumaan ja alkoi huutamaan jotain sekavaa ja otti oraakkelin käteensä ja heitti sen seinäälä olevaa peiliä kohti, joka pirstoutui. Synkkä hiljaisuus hävisi ja kaikki tuntui olevan normaalisti, mutta unohdimme lopettaa istunnon kunnioittavasti ja oikein.
Hetkeä myöhemmin kaikki kaappien ovet lämähtivät auki ja laatikot lensivät paikoiltaan. Yritin monesti tehdä oikean lopetuksen ja lausua "In nomine satanans, lusiferi excelsi" mutta voimat tuntui vieläkin jylläävän ympäriinsä. Puhalsin kynttilät ja kaikki oli ohi, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Tarinan todenpitävyttä voi epäillä, mutta näin sen tahdoin teille kertoa. Kerrottakoon vielä myöhemmin, että ystävä joka menetti tajuntansa kuoli kahta viikkoa myöhemmin. Kuolinsyy oli kaikista oudointa: Hän oli käymässä jossain tutun kartanossa jossa on iso tanssisali ja toinen kerros on kolme metriä korkeammalla, josta tippui 300x200 cm peili hänen päälleen.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.02.2009 12:29

Lainaus: Misantrophica

Lausuin sanat (aina englanniksi, koska pelasimme englanniksi) "In nomine satanas, Lusiferi excelsi!"

No tuo nyt ei ainakaan ole englantia. Ei oikein kunnolla latinaakaan, mutta lähes ainakin.
Kirjoittanut: Misantrophica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.02.2009 12:31
hehe... Tottaha toinen puoli Se kohta ei ollut latinaa eikä myöskään englantia... Ehkä se oli saatanaa tai helvettiä, mene ja tiedä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit