Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.02.2009 17:22

Lainaus: Misantrophica

Vasemmalla puolella ollut ystäväni menetti tajuntansa ja kaatui selälleen lattialle

Taitoipa johtua huonosta ilmasta, voisin melkein väittää. Ikkunat kiinni ja muutama ihminen huoneessa jossa palaa kynttilöitä. Ei aikaakaan kun happi käy vähiin.
Ja miksi englanniksi? Oliko joukossa joku, joka ei olisi suomea ymmärtänyt vai miksi päädyitte tähän ratkaisuun? Jotenkin alkoi kummeksuttamaan.

Anteeksi, olen kamalan skeptinen.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.02.2009 17:48
itse en oo koskaan kokeillu, periaattees vois mut jotku kyl sanoo ettei se toimi jos ei usko. Ja muahan on oikeesti vaikeeta saada uskomaan mitään ilman että mä koen sen itse. Enkä mä ees tiedä miten se pitäis tehä xD
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 19:27

Lainaus: Sanctus Sanctorum

Spiritismi on lyhyesti kommentoiden täyttä huuhaata.

Kallistun minäkin tälle kannalle. Vaikka yliluonnolliset asiat sinänsä kiinnostaa, olen enemmän käytännönihmisiä enkä usko mihinkään henkimaailman asioihin, niin tylsää kuin se onkin.

Kavereitten kanssa joskus muksuina kokeiltiin spiritismiäkin muttei siinä mitään tapahtunu, lasi kyllä liikkui joo, mutta lyön vaikka vetoa että joku huijasi vaikkei sitä myöntänytkään. Lähinnä tuli ärsyttävä olo.

Kyllähän sitä lähes päivittäin sattuu kaikenlaista kummallista ja omituisia yhteensattumia mutta se on vaan elämää, ei muuta. En haluaisi olla niin skeptinen mutta ihmiset tuntuvat olevan toisinaan vähän liian hyväuskoisia monessa muussakin asiassa.

Déjà vut on kyllä tuttuja. Niitä kokee lähes päivittäin, mutta eipä niihinkään mitään yliluonnollista liity.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 19:44
Misantrophica

Tuolla uskontoketjussa toteat, ettet usko yliluonnolliseen vaan keskityt elämään vain tätä elämää. Tämän pohjalta olisikin kiinnostavaa tietää, miten todenperäisenä pidät kertomasi spiritismi-istunnon tapahtumia: mitä mielestäsi tapahtui?
Kirjoittanut: Misantrophica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.02.2009 10:28

Lainaus: Piiskansiima

Tuolla uskontoketjussa toteat, ettet usko yliluonnolliseen vaan keskityt elämään vain tätä elämää. Tämän pohjalta olisikin kiinnostavaa tietää, miten todenperäisenä pidät kertomasi spiritismi-istunnon tapahtumia: mitä mielestäsi tapahtui?

Totta... Siksi kirjoitinkin perään, että todenperäisyyttä voi miettiä Ehkä näin tapahtui, ehkä ei, mutta siihen mitä tapahtui en usko, en hyväksynyt vaikka itse tunsin ja näin...

Lainaus: groomeri

Taitoipa johtua huonosta ilmasta, voisin melkein väittää. Ikkunat kiinni ja muutama ihminen huoneessa jossa palaa kynttilöitä. Ei aikaakaan kun happi käy vähiin.
Ja miksi englanniksi? Oliko joukossa joku, joka ei olisi suomea ymmärtänyt vai miksi päädyitte tähän ratkaisuun? Jotenkin alkoi kummeksuttamaan.

Totta tämäkin... Luulen myös itsekin, että häneltä loppui ilma, mutta varmaksi en voi sanoa. Ja Englanniksi kahdesta syystä: Yksi ystävistäni oli yhdysvalloista ja tosieksi siksi, että se toi lisää jännitystä "peliin".

Moderaattori muokkasi: Nimimerkki lainauksessa oli väärin
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 14:18
mä olen pelannut spiritismiä 2ystävyksen kanssa, idea lähti siitä ko me pelattiin pullon pyöritystä, kaveri kysy toiselta kaverilta että "jos voisit niin haluaisitko pelata spiritismiä", kaveri sano "joo", kohta joku meistä kysy että "pelataanko", no niinhän me pelattiin.. itse suomalaisesti sanottuna värisin kauhusta, hoin mielessäni "miten toi lasi voi liikkua", kyseltii sit siinä kaijkenlaista.. pari viikkoa myöhemmin, kaverit tuli meille yöksi ja päätettiin alkaa pelaamaan, oltii just kysytty jotai, alettii kattoo mun nyrkkeily säkkiä, joka heilu, mä menin ihan paniikkiin "heiluttiko kukaan tota".. kaikki puisteli päätään.. no jatkettiin pelaamista, mut sit kuulin selvästi että taka ovi kävi, mä ja toinen kaveri kuultiin se mutt yks ei kuullu mitään, sit mä menin lopullisesti ihan paniikkiin ja lopetettiin.. mutt se oli silti tosi mielenkiintosta..
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 20:19
helmeri

Joo, hauskaa oli. Siis ainakin siihen asti kun sieltä alko kuulua niitä ihmee ääniä.
Viime kerralla vaan ei oikein onnistunu, kun se "Faro" kettuili meille koko ajan.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 16.02.2009 22:19
Äh, olen vaan inhottava ämmä, mutta eikö nämä inside jutut voisi jättää irl tai johonkin yksityisviestijuttuun? Ei ole keskustelun kannalta kovinkaan rakentavaa lukea muiden keskenäisistä vitseistä. Anteeksi nyt jos taas astuin jonkun varpaille, väsyttää. Tattis thänks pai.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 14:50

Lainaus: Yocandra

Joo, hauskaa oli. Siis ainakin siihen asti kun sieltä alko kuulua niitä ihmee ääniä.
Viime kerralla vaan ei oikein onnistunu, kun se "Faro" kettuili meille koko ajan

niimpä, ja vastaaminenki oli kamalan hidasta
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 11:42

Lainaus: groomeri

eikö nämä inside jutut voisi jättää irl tai johonkin yksityisviestijuttuun? Ei ole keskustelun kannalta kovinkaan rakentavaa lukea muiden keskenäisistä vitseistä.

Juurikin samaa mieltä asiasta! Tuollaiset inside jutut ei kuitenkaan Foorumilla yleisesti saa aikaan mitään rakentavaa keskustelua. Offinakaan se ei toimi millään tapaa, koska muut eivät siitä mitään koostu. Ja jos ei voi irl keskustella niin sitten voisi laittaa vaikka yksityisviestejä tällaisten henkilöiden välillä, kun meillä sellainenkin toiminto täältä löytyy.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit