Gootti.net

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2007 19:43
Sekin on muuten tyhmää notta jos pitkä letti, yhdistetään heti metalli-ihmiseksi. -_-
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2008 22:17

Lainaus: Kuutar

Eikä se edes itselläni ole mikään "vaatimus" mieheltä, että esim, en voisi olla suhteessa miehen kanssa kenellä on lyhyet hiukset, mutta tarkoitin vain että pitkät hiukset miellyttävät silmääni ja huomaan heidät väkijoukosta tämän minusta positiivisen piirteen vuoksi.

Näinpä. Pitkät ja hoidetut hiukset ovat upeat, mutta lyhytkin tukka voi olla hieno.
Pitkät hiukset vain kiinnittävät heti huomion.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2008 18:34
Oikeastaan, mielestäni lyhyt hiuksiset ja siilipäiset miehet ovat tylsiä kun pitää olla samanlainen hiustyylikuin jollain hiton Bechamilla -.- Ite oon nyt 3 vuottans. kuolannt pitkien hiuste perään erityisesti miehillä. Joillekkin sopii todella hyvin pitkät hiukset ja oikeastaan on eduksi kasvonpiirteille. Harvemmin olen nähnyt miehiä jotka kirjaimellisesti piiloutuu hiustensa taakse....
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.01.2008 20:48
Mikäs siinä,jos vain herralle sopii sellainen. Kaikille kun ei välttämättä sovi.mutta oma asia. Minun "heikko kohtani" ovat irokeesit. Siis nekin vain jos sopii kantajalleen.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.01.2008 21:10

Lainaus: Morfinsia

Minun "heikko kohtani" ovat irokeesit. Siis nekin vain jos sopii kantajalleen.

miun heikko kohta mikä vaan erilaisempi tukka. mutta irokeesit ja pitkät hiukset eritoten. mutta kuten joa Morfinsia totesi niin sen on sovittava kantajalleen. ei se muulloin edes näytä hyvältä oli miten hieno irokeesi tahansa jos se ei mieheen sovi ei niin mitenkään.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.01.2008 22:47
Keesit
Ah,niin ihania. Vaikka tiedän muutamat täydelliset pitkätkin hiukset. Ja sitten pidän piikkitukasta myös.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.01.2008 22:46
Mulla ittelläni on napaan pitkät hiukset ja kasvatin ne koska mun mielestä pitkät hiukset on kauniit. Se on ihan naurettavaa sanoa että pittätukkaset miehet kasvattaa hiuksia koska on huono itsetunto. Hiukset on luonnollinen asia ja sitä ei voi kattoa sen mukaan että millanen ihminen on. Jos ajattelis niin kärjistetysti niin voishan sitä sanoa että pitkähiuksiset äijät on paljon rohkeempia kun ne on kasvattanu sen letin vaikka niitä helpommin haukutaan homoiks ja kaikiks. Hiukset on vaan hiukset.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.01.2008 14:18
Pitkästä tukasta täytyy osata pitää huolta, kamala nähdä sellasia rasvalettiwowittajia :S Mutta jos tosiaan on hyväkuntoinen pitkä tukka, meitsillä valuu kuola
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 09:22
Kylhän ne on ihan ok, riippuu tietty että kenelle se sopii pitkät ja aina tietty siistit täytyis olla.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.04.2008 19:16
Eihän pitkähiuksisissa miehis ole mitään vikana, kunhan letti ei oo rasvainen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit