Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: Arimath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.12.2009 20:52

Lainaus: MetalMama

Jokin siinä sitten viestii jotain - ehem - seksuaalista vissiin?

Heheh. Ilmeisesti, sen verran paljon tunnen miekin naisia ja tyttöjä, joiden mielestä se pitkä tukka miehellä on niin hot. Ymmärrän toisaalta, mikä siinä viehättää... Mutta ei mies ole pelkkää tukkaa, löytyy meistä vähän muutakin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.12.2009 21:04

Lainaus: Arimath

Ymmärrän toisaalta, mikä siinä viehättää... Mutta ei mies ole pelkkää tukkaa, löytyy meistä vähän muutakin.

Leveät hartiat, ilkikurinen virne, pitkä tukka ja lävistävät simmut = 1 kpl myytyjä Heettereitä.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2009 21:24

Lainaus: Heetteri

Leveät hartiat, ilkikurinen virne, pitkä tukka ja lävistävät simmut

Heh, mietin tätä mun miestä ja muut paitsi noi leveät hartiat natsaa Tosin miehellä keskikehon tukevuus on häivyttänyt hartialeveyttä... Hih. Ei se mikään korsto ole kyllä koskaan ollut, ja nytkin näyttää olemukseltaan lähinnä lyhyehköltä nallekarhulta jolla on pitkät tuuheet hiukset (joista olen muuten kade)

Mut niihän se on että luonne ratkaisee. Ja se miten toisen luonne sopii omaan luonteeseen. Mä rakastan mun ihanaa, hellää, pulleroa nallekarhuani
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.12.2009 01:11

Toisaalta, niinkun taisin sanoa jo aikaa sitten, mä tykkäsin pitkästä tukasta jo aivan pikkulikkana.

sama juttu. ja yläasteella eka pitkähiuksinen poika niin miä olin ihan korviä myöten ihastunut ja arvatkaa vaan harmittiko kun poika leikkasi tukkansa lyhyeksi. ja kyllä, pitkä tukka on heikkouteni. ja myöskin semmoinen pitkähkö tukkakin vie huomioni ihan totaalisesti. mutta auta armias kun retkahdin kaverini naapurin nolla on adehdittavan pitkä tukka ja vielä punainen. eikä mikä tahansa oranssin eikä mahongin punainen vaan ihan rehellinen punainen. olin myyty siltä seisomalta.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2009 16:33
pitkät hiukset...miehellä kaikki miehet joilla on pitkä tukka näyttää syötäviltä(siis ne hiukset...)
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2010 17:23
Aah, mitä herkkuuuu Pitkät hiukset nyt vaan sattuu kiinnitämään mun huomion, ja sitte jää tuijotus päälle jos ne on viel suorat ja mustat
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 15.07.2010 21:05
Pitkiä hiuksia olen itse kasvattamassa ja postitiivista kommenttia on tullut ystäviltä(tytöiltä )
Koulussame on pari sellaista hevaria joiden hiuksissa on suunnilleen paketillisenverran rasvaa...Yöks..
Itse pidän hiuksistani hyvän huolen, koska haluan hienot, pitkät hiukset. En rasvaista kasaa. Itselleni vain sopii pitkät hiukset paremmin kuin lyhyet.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.11.2011 16:32
Mulla oli viimeksi joskus yläasteella pitkä tukka, mutta nyt reilusti yli vuosi sitten rupesin kasvattamaan irokeesimaista tukkaa pois, ja nyt on jo hiuksia yli olkapäiden. Päätin tehdä näin, koska oma kaljuuntumiseni tuskin on enää kaukana (kiitos omien geenien), ja tämä on mun viimeinen tilaisuuteni pitää pitkiä hiuksia, joista kieltämättä tykkään. Onhan niissä jotain alkukantaista, vaikkei monet miehet (naisista puhumattakaan) niin 0le ajatelleet sitten joskus 1800-luvun. Ja on siinä kapinahenkeäkin mukana, kun tukka on pitkä ja se selkeästi ärsyttää isoa osaa ihmiskunnasta.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.11.2011 18:02
Joo kyllä se näin on, että jos kadulla näen (mustiin pukeutuneen) pitkillä, suorilla, mustilla ja puhtailla hiuksilla varustetun miehen, iskee tähän tyttöseen välittömästi jalat veteläksi, kihertelypunastuskuolaus-kohtaus Kerran näin samassa bussissa niin hyvännäkösen tapauksen, etten voinut muuta kuin kuikuilla herraa tökerösti vielä kadulla, kun bussista ulos nousin.. Onneksi oli tyttökaverit mukana ja ohjasivat naureskellen tätä kuolaajaa oikeaan suuntaan..Ei sen puoleen, kyseinen herra ei tainnut niin pahastua kun hymyilytti häntäkin kovasti hassu käytökseni..

Selkeesti se vaan viehättää...En tiedä miksi, mutta näin on... Ehkä se viestii, sen, että samoilla linjoilla mennään. 90% noista kadun tallaajista kuitenkin on niitä perus lyhythiuksisia harmaavarpusia, joissa ei ole mitään silmiinpistävää.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2011 09:21

Toisaalta, niinkun taisin sanoa jo aikaa sitten, mä tykkäsin pitkästä tukasta jo aivan pikkulikkana. Ihailin ja kuolasin komeita pitkätukkaintiaaneja aina kun vaan satuin jonkin länkkärin näkemään

On muuten aivan kuin itseni kirjoittamaa Näin kävi minullekkin ja sillä tiellä on oltu tähän päivään asti. Viehtymykseni pitkiin hiuksiin on sen verran vakavaa että pakko kait sitä on jo fetissiksi kutsua. Eli koskaan en ole seurustellut lyhythiuksisen miehen kanssa. Ensimmäisen miesystäväni hiukset yletty melkeen persauksiin enkä tiennyt mitään ihanampaa kun harjata niitä sylissäni miehen istuessa lattialla. Nykyisen miehen hiukset on paksut, tummat, luonnon kiharat ja ylettyy melkein vyötärölle, jos niistä tekee letin niin se on mun ranteen paksunen .( Olen niin kateellinen kun omat hiukset ei oo edes lähelle samaa luokkaa, vaan joudun kärsimään perus suomalaisesta ohuesta ja hauraasta hiuslaadusta.) Eli häpeäkseni minun on myönnettävä että hiusten pituus vaikuttaa parinvalintaani kun en vain kykene näkemään lyhythiuksisia miehiä seksuaalisesti viehättävinä vaikka kuinka olisivat muuten komeita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!