Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.11.2011 14:06
Pitkät hiukset miehellä ovat yleensä todella hyvännäköiset, tämä tietty oletuksella että ne ovat jotensakin puhtaat. En kyllä muista törmänneeni useinkaan rasvahiuksisiin gootteihin tai metallisteihin sitten lukioaikojen... Ja jos puhutaan hyvännäköisyydestä "deittaisin tuota" mielessä, hiukset ovat plussaa mutta tulevat ehdottomasti sen tärkeimmän, eli pään sisällön, jälkeen. Mutta ehkä tavoittelen liikoja jos vaadin älykkyyttä, persoonallisuutta ja lanteille asti yltävää tukkaa
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2011 15:07

Lainaus: Plastic

Mutta ehkä tavoittelen liikoja jos vaadin älykkyyttä, persoonallisuutta ja lanteille asti yltävää tukkaa

Ei tuo yhdistelmä mitenkään ihan niin harvinainen ole. Minullakin jo neljäs pitkätukka "käytössä" (anteeks karski huumorini) ja melko fiksuja persoonia ovat kaikki olleet. Nykyiseni onkin sitten erittäin älykäs tapaus (mikä saa ihmettelemään että mitä hittoa se mun kanssa tekee). Usein olen siis huomannut että pitkätukistä löytyy ne kaikista mielenkiintoisimmat ja ajattelevimmat mies yksilöt ja myös kilteimmät. Niin ja siis en minäkään voisi miehen kanssa seurustella ihan vain hänen ulkonäkönsä takia, että kyllä sieltä pitkien kutrien altakin pitää löytyä ne oikeat asiat
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2011 15:20
Ihanaa kuulla, Usvatuuli, että on noin hyvä tuuri käynyt . Toihan onkin se kaikkein paras kombo, beauty and brain - vai miksikö sitä miehillä kutsuisi... Voisin kyllä uskoakin, että pitkätukkaiset ovat keskimäärin fiksumpaa porukkaa kuin lyhythiuksiset (ei niin että tukanpituuden perusteella ihmisiä ennakkoarvostelisin mutta noin tilastollisesti tai jotain).
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.11.2011 15:37
Myönnän että pitkät hiukset on plussaa, vaikka mitään pakkomiellettä minulla ei olekaan. Toisella puoliskollakin on pitkä tukka, vaikka yleensä pitääkin sitä kiinni.

Ihan sukupuoleen katsomatta se pitkä kuontalo on hyvä pitää siistinä. Pitkässä tukassa on se etu, että mielestäni se sopii useammalle. Lyhyt tukka pitää olla paljon tarkemmin leikattu jotta se sopii henkilön kasvoihin. Pitkän tukan kanssa ei ole ihan niin justiinsa.
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2011 19:09
Itse pidin joskus pienennä pitkää tukkaa erittäinkin normaalina. Isälläni oli sellainen ylettyi hauisten puoleen väliin, kunnes minun ollessa joku 14-16 leikkasi pois, olivat töissä vähän kiusanneet ja lyöneet vetoa koska letti lähtee (tukan leikkuun jälkeen iskä oli vain "isi joka ei näytä isiltä") . Myöhemmät kokemukset pitkähiuksisista miehistä, tai siinä vaiheessa vielä pojista eivät olleet kovin myönteisiä. Ensimmäisellä poikaystävälläni oli pidemmät hiukset kuin minulla. Minusta oli erittäin ärsyttävää että HÄN, POIKA, harjasi hiuksiaan MINUN HARJALLA ja MINUN KAMPAUSPÖYTÄNI ääressä. Saattoi tehdä sitä viisi minuuttiakin ja yleensä toistui useasti päivän aikana. No, myöhemmin selvisi erittäin kantapään kautta tämän olevan narsisti. Toinen pitkähiuksinen poika/mies, oli silloin armeijan kynnyksellä, saarnasi minulle hiustenhoidosta, harjasin liian lujaa, käytin shamppoota väärin yms... erittäin ketuttavaa. Muutamat muut pitkä hiuksiset mieht ovatkin sitten olleen jo mukavia

Mutta yhdyn muihin, joillekkin pitkät hiukset sopii ja toisille ei. Mutta Asia mitä inhoan yleensä pitkätukkasilla miehillä, jos niillä on pulsarit samaan aikaan Tosin en pidä niistä muutenkaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit