Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2007 18:29

Lainaus: Moonsan

He eivät tunne itseään mieheksi tai jotain jos heillä ei ole pitkäätukkaa

lehmänkakkaa..

Lainaus: Moonsan

Sanotaanko vaikka Jouni Hynynen ja hänen partansa. Jos hän leikkaisi lettinsä ja partansa ei häntä kukaan erottaisi "tavallisesta kaduntallaajasta".

Voi kyllä erottaa. Katsoppa vuoden 1999 valmistunut Routa ei lopu- musiikki video, jounilla ei ole partaa eikä hiuksia päässä niin ollenkaan.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.11.2007 19:15
Hmmph, sanonpa vain että turhaa jauhantaa hiuksista.. imho. Itselläni on melkeinpä koko elämäni ollut lyhyet hiukset (max pari senttiä pitkät) kunnes pari vuotta sitten päätin hiukan antaa hiusten kasvaa.. Nyt mulla on n. 15 senttiä pitkät hiukset (päältä sen verran, muualta lyhyemmät) ja tarkoituksena olisi hiukan vielä kasvattaa... En koe itseäni enempää enkä vähempää miehiseksi, hiusten takia. Asiaan vaikuttanee enemmän mitä päällään pitää, ja laittaako meikkiä (vaikka käsittääkseni alunperinhän juuri miehet käyttivät meikkiä ?) sekä toki oma käytös. Asiasta olisi varmaankin voinut 'väitellä' jossakin jo luodussa hius-aiheessa ?
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.11.2007 19:20

Lainaus: Deadboy

Mua on aina mietityttänyt nämä joidenkin naisten vaatimukset siitä millaiset hiukset miehellä pitää olla.

Kyllähän joillakin miehillä on vaatimuksia naisten suhteen; "Pitää olla blondi/brunetti/isot booberot/iso bärse.." jne. Se riippuu mies/naismausta, mikä miellyttää silmää. Itsekin pidän pitkähiuksisista miehistä, kuten myös lyhyt hiuksisistakin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2007 19:33

Lainaus: Deadboy

Mua on aina mietityttänyt nämä joidenkin naisten vaatimukset siitä millaiset hiukset miehellä pitää olla.

Kyllähän miehen valinnassa ratkaisee loppupeleissä aivan muut asiat kuin hiusten pituus, mutta tukka on osa ulkonäköä joka ihmisissä melko luonnolllisesti tulee ensin vastaan.

Itse pidän eniten, että miehellä on joko paljon tukkaa tai sitten ei ollenkaan, mutta kyllä niistä välimuodoistakin löytyy oikein kelpoja tapauksia. Pääasia on, että hiustyyli istuu muuhun tyyliin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.11.2007 20:06

Lainaus: Piiskansiima

Pääasia on, että hiustyyli istuu muuhun tyyliin.

Samaa mieltä. Joillekin ei yksinkertaisesti sovi pitkät hiukset, ja silti he kasvattavat sellaiset. Kamalaa. Mutta sitten ne joille sopii... Nam.

Omalla ukollani on pitkä ihana paksu tukka, sopii hänelle niin pirun hyvin. Sääli että kesällä on armeijaan lähtö ja tukka lähtee. Vaikka olen nähnyt kuvia ukostani lyhyt tukkaisena, ja hyvältä hän näyttää niinkin. Ja kyllähän se tukka takaisin kasvaa.

Lainaus: Evelyn

Kyllähän joillakin miehillä on vaatimuksia naisten suhteen; "Pitää olla blondi/brunetti/isot booberot/iso bärse.." jne. Se riippuu mies/naismausta, mikä miellyttää silmää.

Ja naisillakin on vastaavasti vaatimuksia esim. miehen pituuden suhteen. Itse esimerkiksi en deittaile alle 185cm miehiä, koska olen itse pitkä nainen ja haluan miehen olevan huomattavasti minua pitempi. Ja lisäksi olen aina käynyt kuumana punaisiin pitkiin hiuksiin miehillä. *drool*
Kaikilla on omat ulkonäkö kriteerinsä, toisilla tarkemmat ja toisilla vähemmän tarkat.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.11.2007 20:09

Lainaus: BronzeRain

Omalla ukollani on pitkä ihana paksu tukka, sopii hänelle niin pirun hyvin. Sääli että kesällä on armeijaan lähtö ja tukka lähtee. Vaikka olen nähnyt kuvia ukostani lyhyt tukkaisena, ja hyvältä hän näyttää niinkin. Ja kyllähän se tukka takaisin kasvaa.

Sama mun poikaystävällä. Harmittaa kyllä kun ne kikkurat pitää leikata pois :S

Ja naisillakin on vastaavasti vaatimuksia esim. miehen pituuden suhteen.

No tietenkin on.
  • Lähetetty: 24.11.2007 21:59

Ja naisillakin on vastaavasti vaatimuksia esim. miehen pituuden suhteen.

/me kröhisee

Pitää olla iso....nenä ?
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2007 22:01

Lainaus: Chrystalis

Pitää olla iso....nenä ?

Ja oppinut tietää että liian iso voi olla kivulias toiselle osapuolelle
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2007 22:07
se on mun mielstä vähän hassua ku lyhythiuksiset yrittää keikalla moshata en voi sille mitää mutta aina naurattaa ku katton.. mulle käy lyhyt ja pitkätukkasetki äijät toisille sopii lyhyt toisille pitkä
  • Lähetetty: 24.11.2007 23:58

Lainaus: Innocence

se on mun mielstä vähän hassua ku lyhythiuksiset yrittää keikalla moshata en voi sille mitää mutta aina naurattaa ku katton..

Entäs sitten miehet joilla on ollut pitkä letti, he ovat leikkauttaneet/leikanneet sen helvettiin kaljun tieltä ja moshaavat ? Näin meinaan kaljun joka moshasi niin että moni pitkähiuksinen jäisi kauas taakse kateellisena ;D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!