Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.11.2007 00:23

Lainaus: Chrystalis

Entäs sitten miehet joilla on ollut pitkä letti, he ovat leikkauttaneet/leikanneet sen helvettiin kaljun tieltä ja moshaavat ? Näin meinaan kaljun joka moshasi niin että moni pitkähiuksinen jäisi kauas taakse kateellisena ;D

Tuo oli sangen helppo uskoa, muttamutta Innocensea lainaten minunkin mielestäni näyttää varsin surkuhupaisalta lyhythiuksisten moshaus. ( Huom. lyhythiuksisten)
kaljut ja pitkähiuksiset hammarihipit nyt ovatkin sitten siitä mikä näyttää minulle siltä miltä pitääkin, en vain saa kiksejä pottaletti moshista.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 10:55
Jokainen tyylillään. itse pidän täysin sheivatusta kaljusta nykyään. Enne oli pitkä tukka ja rastat noin 10 vuotta sitten. En jaksa enää kasvatella, kun noi hiukset kutitta päätä ja kesällä on älyttömän kuuma.
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2007 12:18
Minulla on myös Tomusta ja Tuhkasta levy ja siinä Hynynen on melkein kalju ellei kokonaan kalju jos oikein muistan, mutta tarkoitinkin jos hän nyt leikkaisi lettinsä ja risupartansa niin tuskin kovin moni häntä tunnistaisi.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 12:38
tiedä tuosta... itse olen vaan niin saatanan laiska etten ole jaksanut käydä parturissa.

ei siinä sen kummempia tyylinmuutoksia tarvinut, pari vuotta oli tukan max.pituus 20mm, kai siihen kyllästyi.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2007 14:04
Se on myös tyyli kysymys niinkuin jotkut ovat jo huomauttaneet. Omasta mielestäni pitkähiuksiset ovat todellakin shexy x))
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2007 15:00
jotkut kyllä menee hyvin ettei voi muuta ku kattoa ;D
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.11.2007 15:43
Eiks kaikki pitkätukkaiset miehet oo hippejä?
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.11.2007 16:01
Ihania
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: TheSecret
  • Lähetetty: 25.11.2007 17:29

Lainaus: Moonsan

Minulla on myös Tomusta ja Tuhkasta levy ja siinä Hynynen on melkein kalju ellei kokonaan kalju jos oikein muistan, mutta tarkoitinkin jos hän nyt leikkaisi lettinsä ja risupartansa niin tuskin kovin moni häntä tunnistaisi.

Miksei mukavoisi tunnistaa? Kyllä ihmiset esimerkiksi Toni Wirtasenkin tunnistavat vaikka herra on täysin kalju eikä partaa tai mitään. Tottakai, jos ei tietäs et Hynynen on päättäny leikata hiukset ja parran niin tuskin sitten tunnistas, mut ei se millään muulla tavoin vaikuta asiaan. Ei ihmiset kuitenkaa ihan toistensa kopioita oo vaikka niillä samanmalliset hiukset sattus päässä olemaan. Vai kuinka moni sekoittaa kaikki pitkälettiset miehet toisiinsa? entä naisväki, ku suurimmalla osalla on pitkät hiukset? Miten sitä enää tunnistaa et ketkä on niitä mun ystäviä ja ketkä ihan vieraita ihmisiä?
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.11.2007 17:47

Lainaus: TheSecret

Kyllä ihmiset esimerkiksi Toni Wirtasenkin tunnistavat vaikka herra on täysin kalju eikä partaa tai mitään.

No eiköhän pointti oo siinä, että kun on erilainen kuin normaalisti. Jos Wirtasen nykyään tunteville näyttäis jotain 15v vanhoja videoita, joissa Toni on vaaleassa polkkatukassaan, niin aika moni jättäisi tunnistamatta. Hih. Mulla on muuten jotain VHS-nauhoja keikoilta 1990-luvun alusta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!