Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.08.2009 19:37

Lainaus: Ninni

No mä en ekaks tuntenu Jonepeikkoo ku jossain kevään miitissä se pitkä, upee ja paksu musta tukka oli haihtunut ihan siiliksi!

Kyllä se (onneksi) siitä vielä kasvaa, hetki vain menee. Lohduttavaa, että tukka on uusiutuva luonnonvara. :'D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.08.2009 19:44
Minäkin pidän pitkätukkaisista miehistä, mutta jostain syystä (köhköh) olen viime aikoina tullut siihen tulokseen, ettei ihan lyhyessäkään ole mitään vikaa! Se tuo miehen kasvot (ja erityisesti leuankaaren, lempikohtani ) paremmin esille.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.08.2009 13:28

Lainaus: Iiriva

Minäkin pidän pitkätukkaisista miehistä, mutta jostain syystä (köhköh) olen viime aikoina tullut siihen tulokseen, ettei ihan lyhyessäkään ole mitään vikaa!

Onpa niitä lyhyttukkaisiakin heiloja ollut. Tuntuu menevän jonkin hämmentävän syklin mukaan minulla. (Lyhyt-pitkä-lyhyt-pitkä-lyhyt-pitkä-pitkä-pitkä-p itkä...) Nojoo, ehkä olen sitten kuitenkin vähän fakkiutunut. Mutta Jonen hiusten valitettava menehtyminen parturin lattialle vuoden alussa todisti, että ei se maailmaa kaada sekään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 29.08.2009 14:05
Mulla ollut ukkojeni tukat siitä saakka kun aloitin seurusteleen seuraava mittaiset: Mikolla tosi pitkät, Tanjanilla (turkkilainen) lyhyet, Jakella lyhyet, Glennillä puolipitkät, Ilellä pitkät, Mirolla pitkät ja Tarekilla pitkät! Hii, kerroin vieläpä kaikkien nimetkin
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.09.2009 14:56
Poikaystävälläni oli ennen pitkät hiukset, mutta armeijan myötähän ne sitten lähtivät. Oli kieltämättä melkoinen järkytys, kun ensi kerran hänet (muistaakseni) ihan suorastaan kaljuna näin - muistelisin että hän ei edes ollut kertonut leikkauttavansa hiuksensa juuri silloin ja kun hän vetäisi hupun pois päästään, ei minulla ollut kiljuminen kaukana. Mutta nopeasti siihen tottui, tällä hetkellä semmoinen aika lyhyt tukka hänellä tosiaan. Ihan ok se lyhyt tukkakin on, mutta toivon silti että mieheni kasvattaisi tukkansa takaisin intin jälkeen koska minusta hänellä on se pitkä tukka kivempi.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2009 16:26
Minusta on mukavaa, jos mies uskaltaa pitää pitkää tukkaa. Näin kyllä joskun parisen vuotta sitten miehen, jonka hiukset olivat nilkkoihin asti... Sellaiset massiiviset rastantapaiset, mutta eivät rastat. Muistuttivat alienin häntiä. Hurja näky.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2009 23:59
Omalla ukolla on ollut pitkät punaiset hiukset vuodesta 2003, olisi tosi vaikea kuvitella mitään muunlaista. Väri on kuitenkin kirkastunut vuosien saatossa tumman viininpunaisesta paloautonpunaiseen Undercut on ollut vajaan pari vuotta, mutta päässä on vielä sen verran materiaalia että näyttää aukikin hyvältä ja saa tehtyä vaikka millaisia leijonanharjoja

Omaa silmääni miellyttävät miehillä eniten pitkät hiukset ja/tai jokin omaperäinen leikkaus/värjäys/kampaus, mutta hiusten hyvä kunto ja puhtaus ovat tärkeintä. Ihan perus-poikahiukset eivät sen suuremmin säväytä, varsinkaan jos kokonaisuudessa ei ole muuta mielenkiintoista. Ja puhun nyt vain tosiaan ulkonäöstä, jonka perusteella en todellakaan valitsisi seurustelukumppaniani tai ystävääni, olen vain hyvin visuaalinen ihminen ja minusta on mukavaa katsella kauniita ihmisiä ikään kuin taideteoksina.

URL <-- Kuten esimerkiksi häntä, aivan upea tyyli.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.09.2009 14:03

Lainaus: Kryonik

<-- Kuten esimerkiksi häntä, aivan upea tyyli.

Aivan upeen näkönen komistus kokonaisuudessaan.
Entäpä Amorphis laulajalla"?!
Kirjoittanut: Neophyte (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2009 17:34

Lainaus: azpzv

Entäpä Amorphis laulajalla"?!

Joutsenella on aivan ihanat hiukset!

Hiustenpituudella ei kumppanin valinnassa ole oikeastaan mitään merkitystä, mutta rakastan hiusten harjausta joten olisi ihanaa jos seuraava mies omistaisi pitkät hiukset (;
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.12.2009 18:18
Just Tomi.Joutsenen Hiukset...Vauu!

Mistä johtuu,että yleisesti Gootti/hevy musiikin piireissä Jätkillä yleensä on (Paksut)hyväkuntoiset ja pitkät hiukset??! Katsokaapa esim;muissa musiikkipiireissä(mitä ei voi olla näkemättä,kun niitä tuputetaan joka paikassa lehissä/tv;ssä yms..)niin MIKS Noilla on aika "ohuet"hiukset..ja mielestäni he kaljuuntuvat"ennenaikojaan"?!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit