Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Autot !

• Vastaa
Eli tällainen aihe tuli mieleen, toisen ketjun keskustelujen siivittämänä.
Mitä auto sinulle merkitsee. Onko se pelkkä kulkupeli, paikasta toiseen vai asia jolla ilmennät itseäsi. Oletko kiinnostunut autoista, tuunauksesta tahi vanhoista jenkkiautoista. Itse pidän unelma-autoista (esim. Jaguar, Ferrari )
Eli tänne kaikki pakokaasunkäryiset kommentit

pimeys=hulluus

• Vastaa
Mulle auto on pelkkä kulkuväkine enkä olisi edes halunnut ajokorttia, mutta isoveli vaati mua hommaamaan sen. (Onneks se autto myös maksuissa) Hän myös hommasi mulle auton, violetti Nissan Micra vuodelta -90, ja laittelikin sitä oman makunsa mukaan. Autossa on etuvaloista sivuille menevät sateenkaaren väriset lieskat ja perässä järjettömän kokoinen peräspoileri. Autoileminen on ihan hauskaa (silloin harvoin kun ajelen) ja auto on mukavan pieni ja ketterä vaikka se näyttääkin melko kamalalta.
  • Vastaa
No autot nyt on kiinnostanu pikkusesta saakka, ja erityisesti noista takaveto amerikanmuskeleista
onhan nuo tuunatutki autot himoja.
Lemppareina ois Nissan Skyline Gt-r34, Shelby Mustang Gt, Pontiac Gto ja paaaaaaaaaaaaljon muita..

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
no miulla unelmissa (siis heti kun on kortti ja taspeeksi rahaa) olisi musta Lamborgini (en tiedä onko tuo oikein kirjotettu vai ei mutta älkää tappako...) olishan se tietysti hieman epäkäytännöllinen. tai sitten De Lorean (en edelleenkään ole varma onnko tuokaan kirjoitettu oikein älkää tappako...) tuokin hyvin epärealistinen toive.

meillä takapihalla punainen avolava Mitshubishi jonka maalais mustaksi+jotain pientä kuviointia ja laittaisi nätit verhoilut. (unelmissa penkit PVCtä ja mustaa satiinia, ratin päällyste punaista nahkaa) ja poppivehkeet. hieman realistisempi toive vai mitä...

auto on miulle muutakin kun vaan kulkuväline. juuri etä se kertoo jotain miusta mutta ei missään nimessä mikään pröystäilyväline.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Pääasiassa auto on mulle kulkuväline mutta on se muutakin. Hienoja autoja on kiva kattella ja varsinkin hienosti maalattuja. On mielessä käynyt sekin, että opiskelisin automaalariksi, mutten tiedä vielä. Kortin hommaan sitten kun on ikää ja rahaa. Kyllähän se ois kivaa omistaa joku tosi hieno auto, Ferrari vaikka mutta en tiiä tuunko koskaa olemaan tarpeeks rikas.. On kullan(opiskelee muuten autoasentajaksi) kanssa suunnitelmissa, että kun olemme saaneet kortit ja auton hommattua, hän tunaa auton ja lähdemme Saksaan huristelemaan.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Muokkasi: Cata
  • Vastaa

Lainaus: poison

Itse pidän unelma-autoista (esim. Jaguar, Ferrari )

70- ja 80-luvun Jaguarit. Siinä on oikeastaan ainoa automerkki, joka näyttää vielä tänä päivänäkin hyvältä, klassiselta.

Mun suuri rakkauteni on Ford Mustangit. Ihastuin näihin kun näin Apulannan Sipen Mustangin, vuosmallia en mene vannomaan, oisko ollut -59, love at first fright.

ja Mustangeistakin noi uudemmat, 80-luvulta eteenpäin, ei oo ollenkaan niin tyylikkäitä.

http://www.v8turkey.com/images/Ford/Mustang/1968_F ord_Mustang_4.JPG
(en osaa laittaa suoraan tähän kuvaa. tsori)
Siinä on ainoa syy, miks mä voisin hankkia ajokortin. Kerätkää kolehti ja ostakaa mulle tollanen synttärilahjaks! Tärkeä päivä on 20. elokuuta. I'll be waitin'.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Muokkasi: kalmakalle
  • Vastaa
Kulku peli ja ei muuta, mutta 60 luvun Mustang... WAU

Death is around the corner... Are you ready?

• Vastaa

Lainaus: Cata

Mun suuri rakkauteni on Ford Mustangit

Kuin myös. Fordin Mustangit ovat vaan niin nättejä, tahtoisin itsekkin semmoisen, mut kun niilläkin on tota hintaa jokin verran. Ehkä lainaan sitten isoveljen Mustangia.

Lainaus: Cata

vuosmallia en mene vannomaan, oisko ollut -59,

Ei voi olla -59, koska ensimmäiset mustangit julkaistiin amerikassa vuonna -64.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
Joo, ei niitä sitä ennen ollut. Yksi olisi ollut myynnissä ja alkuperäiseen tyyliin entisöitynä museo rekkarissa ja pehmeä katto.

Death is around the corner... Are you ready?

• Muokkasi: DarkMessiah
  • Vastaa
Vanhoille jenkkiautoille olen menettänyt sydämmeni lopullisesti. Muutama vuosi takaperin ostin -51 Chevroletin täys projekti kunnossa, ja rahan puutteen takia jouduin juuri myymäänkin sen hieman vähemmän projekti kuntoisena. Autosta oli tarkoitus jalostaa sikamaisen härski rottacustom, mutta keskenhän se jäi. Kun lompakko antaa myöten, niin olisi tarkoitus hommata 30-luvun alun tai miksikäs ei vanhempikin kävisi rodi aihio, ja tehdä oikeaoppinen RatRod. Ol' skool kicks ***.

Ja jos vielä joskus 50-lukulaisen Cadillac bensakrematorion sais hommattua...

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, neo_shaman, Swanette, Aditu, Tyhjäpää). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!