Gootti.net

Viimeksi lukemasi kirja ?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.03.2009 18:04
Eilen sain luetuksi Ira Levinin kirjan Rosemaryn Painajainen. Odotin kirjalta kyllä aikapaljon enemmän, sillä niin paljon sitä on kehuttu, ja siitä on noussut "modernin kauhukirjallisuuden klassikko", mut.. plaa. Hirmu ennalta-arvattava opus, kauhua siinä ei ollut juuri nimeksikään. Voisin ehkä kokeilla miltä kirjan jatko-osa, Rosemaryn poika, tuntuu. Ehkä siinä olisi enemmän niskavillat pystyyn nostattavaa ainesta? Tuo ensimmäinen osa kertoi oikeastaan vaan Rosemaryn raskausajasta.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:02
Nancy Gay - Rotsteinin kirja Särkynyt Lasi
Lyhyesti ja ytimekkäästi : Pitkä kirja, joka kertoi kolmen eri naisen tarinan. Kaikissa tarinoissa naisten kohtaloa jokseenkin yhdisti tylysti käyttäytyvät, itsekkäät, pettävät miehet. Tällaista henkilö / suhde draamaa siis. Ei ollenkaan sellaista tekstiä mitä yleensä jaksaisin lukea, mutta luinpas sitten taas periaatteen vuoksi loppuun. Hyvin kirjoitettua tekstiä ja asiaakin oli. Rauhallisesti ja selkeästi etenevä juoni.
Kaipaamaan tässä jäin jännitystä, sen ystävä kun olen.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2009 09:45
Viimeksi taisin lukea Bram Stokerin Draculan

Kirjassa oli hauska päiväkirja kerronta ja kirjalla oli vampyyri kirjallisuuden klassikona ihana lukea. Kirjan loppu ei vastannut odotuksiani kun se oli niin läsähtävä. Vampyyrien tulkinta tapa taas oli ihana. Itse olin kyseisen kirjan lukea jo aika kauan kun sen sain käsiini ahmin sen vähän liiankin nopeasti. Kirjaa oli välillä aika vaikea seurata.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2009 19:58
Thomas Harris - Uhrilampaat

Odotin kirjalta paljon, mm. siitä kuulemieni kehujen perusteella. Oli ihan mukava lukea jotain psykologista trilleriä/kauhua. Se ei kuitenkaan onnistunut olemaan juuri jännä tai pelottava. Ainoastaan sen verran, että jaksoinpa lukea sen loppuun. Aikamoinen pettymys.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2009 12:48
Lueskelin toissapäivänä loppuun J.D. Salingerin Catcher in the Ryen. Todella miellyttävä lukukokemus. Nyt luen William Goldingin Lord of the Fliesiä
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.05.2009 12:57
viimeks luin sofi oksasen puhdistus
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2009 12:05

Lainaus: neo_shaman

Lueskelin toissapäivänä loppuun J.D. Salingerin Catcher in the Ryen. Todella miellyttävä lukukokemus. Nyt luen William Goldingin Lord of the Fliesiä

Heh, noi on mulla luettavien listalla.

Lainaus: Hiinokka

viimeks luin sofi oksasen puhdistus

Itse olen menossa loppumetreillä kyseisen kirjan kanssa. Kyllä on mukaansa tempaava, kuten aina...
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.05.2009 12:36

Lainaus: neo_shaman

Nyt luen William Goldingin Lord of the Fliesiä

Luin tuon loppuun eilen illalla. Kyllä oli mukaansa tempaava kirja! Huhhui, ei voinut irrottaa otetta ennen kuin viimeinenkin sivu oli käännetty. Suosittelen kaikille jotka tykkäävät dystopisesta kirjallisuudesta - ja/tai Battle Royalesta

Yöpöydällä odottelee nyt Harper Leen To Kill a Mockingbird, jonka varmaan aloitan tänään.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2009 20:58
Alan Spencen Puhdas Maa, tämän näköinen opus.

Kansikuva siis kertookin jo aiheesta melko paljon. Minä kun olen totaalisen menettänyt järkeni tällaisille teoksille.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2009 23:14
Ed Greenwoodin Elminster helvetissä, alun perusteella tuntui ettei tätä kirjaa tule luettua loppuun mutta alkukahlauksen jälkeen oli kuin olikin ihan lukemisen arvoinen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit